וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לאולימפיאדה ישראלית כמו שאף פעם לא ראיתם?

בשיתוף רשות הטבע והגנים

28.7.2021 / 13:51

רשות הטבע והגנים מציעה לכם בקיץ הזה "אולימפיאדה בטבע" - המלצות על מסלולים ועל פעילות ספורטיבית בטבע, בשילוב מושלם בין טבע לספורט, לגוף ולנפש שלנו. מוכנים להתחיל? כל הפרטים בפנים

יוצרים: אסף ומיכל וידאו קריאייטיב. שחקן: אור בוטבול

כמה חיכינו לרגע הזה - אירוע הספורט הגדול של השנים האחרונות סוף כל סוף מגיע אלינו וכמובן שהוא יהיה מלא באומץ, נחישות, השראה ושיאים - עד שהמנצחים הגדולים יוכרזו.

מי בכלל דיבר על טוקיו 2020? קבלו את אולימפיאדה בטבע של רשות הטבע והגנים - יוצאים לטבע, נכנסים לכושר!

במסגרת ספורטבע משיקה רשות הטבע והגנים קמפיין מיוחד, שישלב עבורכם בין הטיולים והשהייה בטבע לבין פעילויות ספורטיביות, שמתאימות לכל המשפחה. במקום נגיש ויפה, באוויר הפתוח, תוכלו לשלב בין שני עולמות נהדרים: טבע וספורט.

שביל ישראל באופניים בין מצדה ונווה זוהר. שלומית שביט,
ספורט וטבע - השילוב המושלם. שביל ישראל באופניים בין מצדה ונווה זוהר/שלומית שביט

נשמע מעולה, נכון? אז כדאי שתדעו שבאתר של רשות הטבע והגנים מחכה לכם מתחם מיוחד בשם "ספורטבע 2021: יוצאים לטבע, נכנסים לכושר" ובו תמצאו את כל ההצעות לבילוי אקטיבי וספורטיבי בשמורות הטבע והגנים הלאומיים הפרוסים ברחבי הארץ. לא משנה אם אתם בקטע של ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים או כל ספורט אחר, תוכלו למצוא בדיוק איפה לעשות אותו, בזמן שאתם נהנים מהנוף והשמורות - עשרות מסלולים מחכים רק לכם, מצפון ועד דרום.

אורית שטיינפלד, מנהלת השיווק של רשות הטבע והגנים, הסבירה: "טוקיו 2020 הוא הזדמנות מצוינת להעלות מחדש למודעות הציבור את החיבור בין הטבע לספורט. הטבע מהווה תרופת קסם לנפש וכך גם הספורט והשילוב ביניהם הוא חוויה מנצחת לכל המשפחה".

מוכנים להתחיל? אפשר כבר להירשם לפעילויות השונות:

יוגה מול הים בגן לאומי תל דור>>

תרגול צ'יקונג לקראת השקיעה בשמורת חוף הבונים>>

הירשמו מראש בעזרת מערכת תיאום הביקור באתר רשות הטבע והגנים והבטיחו את מקומכם. אל תשכחו כמובן להתאים את הפעילויות הספורטיביות שלכם לכושר ולאופי המתאימים ולשתות הרבה מים. יאללה, אולימפיאדה!

ספורטבע 2021: יוצאים לטבע, נכנסים לכושר

בשיתוף רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully