וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תישארו בארץ. אנחנו נטוס לחו"ל

דני שדה

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 12:07

ראש הממשלה הפציר בישראלים להישאר בארץ. אז מה היה כל כך דחוף לשר התיירות לטוס להיפגש עם מארגני הטור דה פראנס? וזה עוד לפני שהזכרנו את הביקור של שרת הקליטה בצרפת. דעה

בווידאו: פרופ' אש מבהיר שכל מי שטס לחו"ל מסכן את עצמו ואת משפחתו/צילום: לע"מ

שר התיירות יואל רזבוזוב טס בתחילת השבוע לביקור בצרפת כדי להיפגש עם מארגני מרוץ האופניים היוקרתי והחשוב ביותר בעולם: טור דה פראנס. השר, כך על פי פרסומים, רוצה להביא לישראל קטע מהמרוץ (הכוונה לפתיחתו) . כזכור, לפני מספר שנים נפתח בישראל מרוץ הג'ירו דה איטליה שזכה לפרסום רב ברחבי העולם. אבל מתברר כי לאחר הרעש התקשורתי הגדול שעשה הפרסום לא קידם את תיירות האופניים לישראל.

נכון, כרוכב אופניים שגומא כ-5,000 ק"מ בשנה רעה ולפעמים כפול בשנה טובה (שטח לא כביש), אני מתלהב מכל מה שקשור לספורט הרכיבה והייתי שמח מאד לראות כאן את הפתיחה של מרוץ האופניים הצרפתי. אבל מותר לי להיות ספקני לגבי האפשרות שזה יקרה. זאת גם אם המיליארדר סילבן אדמס, מי שהקים ומממן את קבוצת הרכיבה הבינלאומית הישראלית, ישפוך לשם כך עשרות מליוני דולרים. זה כספו ושיעשה בו מה שהוא רוצה.

שר התיירות יואל רזבוזוב. משרד התיירות,
זה הזמן לקדם תיירות בצרפת? שר התיירות רזבוזוב/משרד התיירות

גם שטה טסה

אלא מה? בשעה שראש הממשלה וראשי מערכת הבריאות קוראים לעם ישראל (שזה אתם ואני) לא לצאת לחו"ל, מזהירים אותנו לא לבצע הזמנות ומאיימים על סגירת נתב"ג ובידוד בעת שנחזור לישראל, מרשה לעצמו שר התיירות לטוס לחו"ל לנסיעה שכל כולה מריחה לא טוב. אם היה טס בעוד כמה חודשים, עוד הייתי מבין. אבל כשהוא טס ביום שבו מסתיים המרוץ, עם חגיגה גדולה באזור שער הנצחון ושדרות האליזה, זה מריח רק דבר אחד: השר פשוט רצה להיות חלק מהחגיגה. ממש כמו שסמנכ"ל משרד הבריאות, לשעבר, פרופ' גרוטו, הירשה לעצמו לטוס לגמר יורו 2020 באצטדיון וומבלי בלונדון ואף רץ לספר לחברה עם שלל תמונות מהאירוע. גרוטו, אגב, סיפר שהוא נסע לייעץ לבריטים. נו, שיהיה.

אבל, אם כל זה לא מספיק, מתברר כי שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה (טוב היא טסה ולא שטה) נסעה לה השבוע לביקור ראשון בצרפת בראש משלחת של הסוכנות היהודית. במסגרת הביקור היא תיפגש עם ראשי הקהילה היהודית בפאריז, עם ראשי ארגון ה-OECD, וכן תקיים עוד מספר פגישות ותשתתף במספר אירועים.

אז מה? איך בדיוק ראש ממשלת ישראל, כמו גם שר הבריאות ושר החוץ רוצים שעם ישראל (כן, זה אתם ואני) יישארו בבית, בעוד הם מצפצפים עלינו וטסים לנסיעות 'עבודה' שהיא ממש ממש ממש דחופה וחשובה ושבלעדיה מדינת ישראל לא תוכל לשרוד?

שאלה למחשבה.

דני שדה היה כתב התיירות והתעופה של ידיעות אחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully