וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנינה שעל הכרמל: מלון מיראבל פלאזה בחיפה מציע חופשה מושלמת

בשיתוף רשת מלונות דן

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 10:02

ביתי ואינטימי, עם שירות מצוין, אוכל משובח, הטבות מיוחדות ומיקום אידיאלי - מה צריך יותר? המצטרף הטרי לרשת מלונות דן מספק לגדולים ולקטנים את כל האפשרויות. רק לבוא, להירגע ולבלות

מיראבל פלאזה חיפה רשת מלונות דן. יח"צ,
פשוט כיף, רגוע ומעניין - חופשה במיראבל פלאזה חיפה/יח"צ

הרים ירוקים, נוף מרהיב לים, חופים רחבים ומטופחים ואינספור מקומות בילוי ואטרקציות. זה אולי נשמע לכם כמו איזה יעד אקזוטי בחו"ל, אבל את כל אלו ועוד המון אפשר למצוא בחיפה, אחת הערים המהנות ביותר בישראל לנפוש בה.

וכדי להשלים את החוויה הזו ולהפוך אותה למושלמת באמת, אתם זקוקים כמובן למלון איכותי, ביתי ואינטימי, עם שירות מצוין ואוכל משובח. או במילים אחרות: אתם חייבים להכיר את מלון מיראבל פלאזה, המצטרף הטרי לרשת מלונות דן, בו תוכלו ליהנות מ-20 אחוז הנחה על החדרים לכל אורך חודש אוגוסט (המלאי לחדרים במבצע מוגבל - אז הקדימו להזמין מקום!).

במלון הקטן והמקסים יש 100 חדרים בלבד, כך שהצוות מכיר כל אורח ופונה אליו בשמו ועם חיוך. המיקום, על רכס הכרמל, מספק מראה עוצר נשימה מכל חדר, ישירות למפרץ חיפה או מורדות הכרמל. ביום בהיר אפשר אפילו לראות את החרמון!

מוכנים לחופשה חלומית במיראבל פלאזה בחיפה? לחצו כאן>>

מיראבל פלאזה חיפה רשת מלונות דן. יח"צ,
עיצוב מרשים, נוף מרהיב/יח"צ

בחדרים תמצאו כמובן את כל מה שצריך בשביל חופשה מפנקת, כולל מיטה נוחה, משהו שברשת מלונות דן שמו עליו דגש מיוחד לקראת הפתיחה החגיגית. אם אתם רוצים להירגע, מחכה לכם גם ספא מושקע ומשופץ, עם חדרי טיפולים, בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי וסאונות.

בכניסה לחדר האוכל קודם כל צריך לעצור כדי להתרשם שוב מהנוף בזכות החלון הענק הפונה כולו אל הים. אחרי שהסדרתם את הנשימה, תוכלו ליהנות מהמנות המעולות בהובלת השף רונן שלום ואם בא לכם לצאת לטעום קצת מחיפה עצמה, חשוב שתדעו שגם מלון מיראבל פלאזה משתתף בדיל המיוחד של רשת מלונות דן וכל מי שמזמין שני לילות ומעלה מקבל פנקס טעימות מיוחד לשוק ואדי ניסנאס.

בכלל, אם תרצו לטייל בעיר, תגלו שאתם נמצאים במיקום מושלם. "המלון הוא פנינה", אומר המנהל הרצל לוי. במרחק של פחות מעשר דקות הליכה על טיילת לואי היפהפייה תגיעו למפלס העליון של הגנים הבהאיים, ממנו מתחילים הסיורים בפלא הזה. אורחי המלון נהנים מסיורים בחינם ומאטרקציות נוספות ללא עלות לילדים ומבוגרים, כמו סיור במושבה הגרמנית וכרטיסים לגן החיות של חיפה ולקארטינג - הכל קרוב מאוד למלון.

מיראבל פלאזה חיפה רשת מלונות דן. יח"צ,
במרחק הליכה מהגנים הבהאיים ומרכזי הבילוי/יח"צ

הצעירים ייהנו גם מהקרבה לגן האם המפורסם, בו יחכו להם מדשאה רחבה ומגרש משחקים גדול ואם תרצו להיכנס לרכב, תוך כמה דקות נסיעה תגיעו למרגלות הכרמל, אל המושבה הגרמנית המלאה בעניין, היסטוריה ומסעדות, או למרכז הכרמל (אליו אפשר גם לצעוד) - לב הבילויים של חיפה.

מלבד חופשה מהנה, מלון מיראבל פלאזה מותאם באופן אידיאלי גם לאנשי עסקים, עם חדר ישיבות שמציע את כל העזרים הטכניים הנחוצים ויכול להכיל עד 10 אנשים ועם טרקלין עסקים פרטי ושקט וחדרי אקזקיוטיב מפוארים. אם אתם זקוקים למקום להעביר בו יום ארוך של פגישות (ולא להישאר רעבים תוך כדי) - זו התשובה שלכם.

הקיץ הוא עונה נהדרת לצאת לחופשה בחיפה. לא קר מדי, לא חם מדי, פשוט כיף ומלא עניין ורוגע, אם מוצאים את המלון הנכון.

מוכנים לחופשה חלומית במיראבל פלאזה בחיפה? לחצו כאן>>

מיראבל. יח"צ,
מיראבל/יח"צ
בשיתוף רשת מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully