וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחו"ל ובארץ: שבעה יעדים שחייבים לבדוק בקיץ הזה

בשיתוף שופרסל TRAVEL

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 9:58

מוכנים לצאת שוב לחופשות חלומיות? בוודאי שכן. אם אתם מחפשים את המקומות הכי מעניינים ומיוחדים, עם הדילים שאסור לפספס, ורוצים גם לדעת איך להיערך בהתאם עם בדיקות ואישורים - זו הכתבה שתרצו לקרוא

בטרי פארק על רקע דאון טאון מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
מוכנים לחזור לטיולים וחופשים?/ShutterStock

בשעה טובה, העולם מתחיל להיפתח מחדש בפנינו אחרי 2020 מאתגרת במיוחד. כולנו היינו תקועים בבית הרבה יותר מדי בשנה החולפת ולא יכולים כבר לחכות לצאת שוב לחופשות, בארץ ובחו"ל. אבל לאן? ולא פחות חשוב - מה צריך לדעת, לאור כל המגבלות והדרישות שעוד קיימות ביעדים השונים?

בדיוק בשביל זה, אספנו וארגנו עבורכם את כל המידע ליעדים החמים, שאתם כולם אפשר למצוא בשופרסל Travel, האתר עם החופשות הכי שוות וההטבות שאסור לפספס. שופרסל Travel פועלת תחת שותפות של שופרסל וגוליבר ומציעה לכם מגוון יעדים, טיסות, חבילות נופש וחופשות והכל, עם הטבות מדהימות לחברי מועדון שופרסל.

אתם יכולים להזמין חופשה בארץ ולשלם עליה רק יום אחד לפני שיוצאים מהבית, לממש כסף בגין רכישות בחודש העוקב, להרוויח מהנחות של עד 300 ₪ ללקוחות שופרסל וליהנות משאר ההטבות שמשתנות ומתעדכנות. אז אם אתם מוכנים לחופשה שלכם ולא בטוחים לאן לנסוע ומה להכין מראש - הנה הכתבה שחיפשתם.

מוכנים לצאת לחופשה? היכנסו לאתר שופרסל TRAVEL ותבחרו מבין עשרות אפשרויות מדהימות>>

בטומי

עיר הנמל המקסימה במערב גאורגיה, לא הרחק מהגבול עם טורקיה, שוכנת לחופי הים השחור ומציעה מגוון אפשרויות מהנות, מכל הסוגים, החל משדרה יפה ורחבה בשם Batumsky, דרך פסלי ענק ייחודיים, מגדלים שמעניקים תצפית על המקום כולו, גנים בוטנים מרהיבים וכמובן, חופים ענקיים ומלאים במבלים ומבקרים. בשופרסל Travel מחכה לכם חבילה מעולה לשני לילות של כיף בבטומי, במלון עם מיקום מצוין והכל ב-286 דולר בלבד למבוגר בהרכב זוגי.

בטומי גיאורגיה. ShutterStock
בטומי כיפית במיוחד/ShutterStock

כרתים

מי לא שמע על כרתים, אחד האיים הגדולים ביותר בים התיכון ואחד המקומות המיוחדים והמהנים שיש ליוון להציע. החופים התכולים של כרתים פשוט עוצרי נשימה, העיירות הציוריות מזמינות להיכנס אליהן ולטעום כל מה שאפשר מהמטבח המקומי ולחובבי ההיסטוריה היוונית העשירה מחכים מוזיאונים בהרקליון וסביבתה, מבצרים, כנסיות עתיקות ועוד המון. בכרתים אפשר להעביר סוף שבוע רגוע במיוחד או לבלות שבוע שלם ולחרוש את האי, והכל במרחק טיסה קצרצרה, אותה אפשר למצוא בשופרסל Travel ב-139 דולר בלבד.

רודוס

עוד אופציה משובחת במיוחד ביוון היא רודוס, ששוכנת מול חופי טורקי והים האגאי, במזרח יוון. ברודוס תמצאו, לצד החופים המושקעים והים היפהפה, גם המון זיכרונות של יוון העתיקה, כולל את אנדרטת הזיכרון לפסלו של קולוסוס, אחד מפלאי העולם הקדום, שהשקיף על העיר במאה השלישית לפני הספירה. אם מתחשק לכם לנוח - זה המקום. אם אתם רוצים גם לטייל - זה המקום. ומי שמחפש אוכל יווני איכותי - הבנתם כבר, זה המקום. טיסה של קצת פחות משעתיים, ב-180 דולר בלבד באתר שופרסל Travel, תביא אתכם עד רודוס ומשם הכיף כבר יתחיל.

האי רודוס ביוון. Shutterstock, ShutterStock
חופי יוון מבטיחים/ShutterStock, Shutterstock

ניו יורק

אם אתם הולכים בגדול בחופש הזה, ניו יורק היא הכי גדול שרק אפשר. העיר המפורסמת בעולם מציעה כל כך הרבה אפשרויות ועכשיו, אחרי שהשאירה את הקורונה מאחור, ברודווי נפתח מחדש, המסעדות הטובות בעולם מחכות לכם ואינספור אטרקציות אפשר למצוא גם במנהטן וגם בסביבה. בתקופה הזו של השנה, מזג האוויר בתפוח הגדול מושלם ברוב הימים - לא חם מדי, לא קר מדי, מתאים לטיולים רגליים ברחובות והתרשמות מהעוצמה והייחודיות של העיר שאף פעם לא הולכת לישון.

אילת

מעדיפים להישאר בארץ? מעולה. יש כל כך הרבה אפשרויות שמחכות לנו ממש מתחת לאף ונתחיל עם אילת. העיר הדרומית בארץ תמיד מהנה ומלאה באפשרויות - חופי הים האדום, המצפה התת-ימי, ריף הדולפינים, שונית האלמוגים, מסעדות מצוינות וטיולים בסביבת העיר. חופשה של כמה ימים באילת עוברת כמעט בלי ששמתם לב ומרגישה ממש כמו בריחה לעולם אחר. אז אם גם אתם מרגישים שלא הייתם בה יותר מדי זמן - תנו קפיצה משפחתית לאילת בקיץ הזה.

אילת. ShutterStock
תנו קפיצה לאילת/ShutterStock

ים המלח

עוד אופציה נהדרת, וקצת יותר קרובה למי שמעדיף, היא ים המלח. כמו אילת, גם ים המלח היה "אי ירוק" בימי הקורונה, כי גם אליו ישראלים מאוד אוהבים להגיע. אם אתם בקטע של שלווה - אחד המקומות המיוחדים ביותר בעולם כולו יעשה את העבודה, עם הבוץ המוכר, הרוגע על המים והחופים הנהדרים של עין גדי והסביבה. כמובן שגם כל הירידה לים המלח מעניינת מאוד והנוף המתגלה והנשקף יכניס אתכם נהדר לאווירת החופשה.

צפון הארץ

לסיום, נשנה כיוון לגמרי ונעלה צפונה, אל אפשרויות האירוח הקסומות שתגלו בגליל ובגולן, באווירה כפרית שרק הצפון יודע להציע. הצבע הירוק ישטוף לכם את העיניים ויעשה טוב על הלב והסטייל הרגוע של הצפון, עם שבילי הטיולים, השקט והניחוחות המשכרים יעזור לכם "להוריד הילוך" - מצרך מבוקש ביותר אחרי שנה שכזו.

מוכנים לצאת לחופשה? היכנסו לאתר שופרסל TRAVEL ותבחרו מבין עשרות אפשרויות מדהימות>>

בשיתוף שופרסל TRAVEL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully