וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: היחידים שהצליחו להסתנן לאי החטאים הפרטי של ג'פרי אפשטיין

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 23:17

שני חוקרים עירוניים התגנבו לאי הפרטי המאובטח של ג'פרי אפשטיין, שכונה גם "אי האורגיות"" ו"אי הפדופיליה וחזרו עם תיעוד נדיר מ"המקדש" ששימש לכאורה את אפשטיין לאחזקת קטינות בהן סחר למטרות מין. הם הצליחו לחדור למקום פעמיים ומספרים כעת על החוויה המלחיצה בחייהם

האדם שהתגנב לאי של ג'פרי אפשטיין/@braccozz

שני חוקרים חובבנים טוענים כי הצליחו להסתנן לאי הפרטי של איש העסקים ועבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין ולהביא תיעוד נדיר שלו, שנתיים מאז אפשטיין שם קץ לחייו בבית הכלא. השניים שיתפו סרטונים מהאי המסתורי - שזכה גם לשמות "אי האורגיות", "אי החטאים" ו"אי הפדופיליה" - כשהם על רקע המקדש הכחול-לבן הידוע לשמצה של אפשטיין, שעל פי הערכות שימש לאחזקת קטינות אותן סחר אפשטיין למטרות מין.

מאז נעצר ב-2019, האי הפרטי של אפשטיין שבסנט ג'יימס הקטנה, סמוך לאיי הבתולה של ארה"ב, נותר נטוש, אולם הוא מוקף במצלמות ואנשי אבטחה שמונעים מתיירים סקרנים לפלוש לרכושו הפרטי. בשנה שעבר צוות החוקרים העירוניים אנדי בראקו וג'ון מגנה החליטו לדבריהם ללמוד היטב את האי ולהתגנב אל החוף כדי להביא תיעוד נדיר של המתחם.

בתיעוד שפורסם ביוטיוב באוגוסט שנה שעברה, אך זכה לפרסום נוסף בשבוע האחרון בטיקטוק, נראים אנדי וג'ון מסתובבים בסמוך ל"מקדש" הנמצא על ראש גבעה. על פי הדיווחים, אפשטיין רכש את האי בן 280 הדונם בשנת 1998, וייבא לשם 200 עובדים לבניית אחוזת אבן, שני בתי הארחה, מנחת מסוקים, שעון שמש, ואותו מקדש מדובר, שכלל בעבר כיפת זהב. כמה מתיאוריות הקונספירציה הקיימות גורסות שבמקדש נמצאות מנהרות תת-קרקעיות סודיות ששימשו את אפשטיין להסתרת פשעיו.

היוטיובר אנדי בראקו מלונג איילנד, ניו יורק, וחברו ג'ון מגנה הסתננו לטענתם לסנט ג'יימס הקטנה באוגוסט 2020 לא פעם אחת - אלא פעמיים. בראקו, שלא ציין כיצד הם הגיעו לאי, טען שחשבונו הקודם הוסר מטיקטוק אולם חשבונו הטרי עדיין פעיל ובו הוא העלה שוב את הסרטונים מביקורו באי. את הסרטון הראשון העלה שוב באפריל אך לאחר שקיבל טענות שהתיעוד הוא "בולשיט", הוא העלה ב-23 במאי סרטון נוסף שמאשר את המראות. בראקו סיפר ל"Newsweek" שהוא הציץ לשטח הפנימי של המקדש וראה "גרם מדרגות יורד מטה". "אם הייתי נכנס למקדש הנעול, שהייתי מאוד קרוב אליו, לא הייתי מראה לקהל שלי מה קורה בפנים או כיצד נכנסתי לשם כי זה היה מפליל אותי. הכניסה לשם הייתה מאפשרת לי גישה למנהרות", אמר.

באחד הסרטונים סיפר בראקו כי השניים הגיעו לשם מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי שבניו יורק, אך לא תיאר כיצד בדיוק הגיעו לסנט ג'יימס הקטנה, שהגישה לשם אפשרית רק במסוק או סירה. שני המטיילים הסתננו לכאורה אל האי בשעה 06:30 בבוקר, אך ברחו משם לאחר שכמעט נתפסו בידי אנשי האבטחה. הוא טען כי הם לא ויתרו וחזרו לשם כעבור 12 שעות. הם הצליחו להיכנס לבניין ירוק שנראה כאילו תפקידו לספק חשמל לאי. בראקו אמר ל"סאן" הבריטי באוגוסט האחרון כי בחלקים מהאי עדיין יש חשמל, וכי יש שם בריכת שחייה נקייה ועצי דקל מטופחים. הוא טען גם כי לאחרונה הרסו שם מגרש טניס. החוקר ציין כי למרות עושרו העצום של אפשטיין, המבנים נראו זולים: "זה מוזר לדעת כמה כסף היה לאיש הזה ולראות שם מבנה ברמה כל כך נמוכה. מאוד התאכזבתי, בעיקר מהמקדש שכיפתו הזהובה נעלמה ודלתותיו נראו מזויפות" אמר בראקו, "זה גורם לך לחשוב, האם זו הסחת דעת ממשהו אחר?".

@braccozz

Reply to @arbyswehavethemeat7 YEAH OK

♬ original sound - ???????
@braccozz

Reply to @dakota..cavin one day bro...

♬ Epstein Island - DCVDNS

אנדי בראקו טען ש"אדם מפוקפק" יצר איתו קשר בנייד לאחר הנסיעה, מה שגרם לו ל"פרנויה קלה". הוא אמר: "אנשי אבטחה בהחלט נמצאו באי במהלך שני הביקורים שלי. חודשי המאמץ שהושקעו לתכנון שעות ספורות של ביקור הם כל כך לא פרופורציונליים. לקחתי בחשבון כל כך הרבה דברים, ניגשתי לכמה שיותר משאבים זמינים כי הרגשנו שאנחנו צריכים לדעת הכל על המקום כדי לא להיתפס. בשני הביקורים שלי נותרנו סמויים לחלוטין וזאת בעקבות תכנון מוקדם קפדני מאוד שלנו. דאגנו לשמור מרחק מהמזח הראשי, מהבית הראשי ומהמצלמות האינפרא-אדומות".

בראקו סיפר ל"סאן" כי יש אנשי ביטחון המפטרלים באזור 24/7. "היה לנו די מזל. אנשים הופתעו שלא נתפסנו" הוא אמר, "אבל תכננו את זה כמה חודשים מראש, דיברנו עם המקומיים וידענו מול מה אנחנו מתמודדים. לא הייתי מציע לאף אחד ללכת לשם אלא אם כן הוא באמת יודע מה מצפה לו. האבטחה הוגברה גם מאז שהיינו שם".

סרטון הטיקטוק האחרון של בראקו על האי זכה ליותר מ-420,000 צפיות ומגיבים רבים הביעו דאגה לשלומם. אחד המגיבים כתב: "זה לא כל כך קשה להגיע לשם. זה פשוט מסוכן. יכולתי לראות את האי מאתר הנופש שלי בסנט ג'ון".

הצצה לאי החטאים של ג'פרי אפשטיין:

עם מעצרו של אפשטיין ב-2019, ה-FBI פשטו על סנט ג'יימס כדי להשתמש בראיות בבניית התיק נגד אפשטיין, כשעל פי ההשערות האזור שימש לרבים מפשעיו. הועלו טענות לפיהן נערות קטינות שימשו כשפחות מין וחוו התעללו בתוך אותו מקדש מפוקפק. רבים מאמינים כי אפשטיין הסתיר נערות צעירות בחדרים תת קרקעיים מתחת למקדש ובאזורים אחרים של האי, אולם אין ראיות קונקרטיות התומכות בטענות אלו. עוד נאמר כי אפשטיין הטיס את הבנות לסנט תומאס ואז העביר אותן לאי שלו על הסירה "ליידי גיליין", על שם גיליין מקסוול, אשת חברה בריטית שהתפרסמה בקשריה ההדוקים עם אפשטיין.

וכל הפרטים על המקום:

ג'פרי אפשטיין מת באוגוסט 2019 בכלא פדרלי במנהטן כשהוא ממתין למשפטו באשמת סחר במין. מותו נקבע כהתאבדות, אם כי היה אפוף מסתורין. גיליין מקסוול, בת ה-59, נחשדה כי סייעה לו בפשעיו ואף גייסה עבורו לפחות 4 נערות בין השנים 1994 ל-2004, אך היא לא הודתה באשמה. משפטה צפוי להיערך בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully