וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ירי הטילים מעזה: ניתן לשנות את מועד הטיסה ללא תשלום

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 7:29

בעקבות ירי הטילים מעזה למרכז, נסגר נתב"ג ונפתח שוב, וישראייר, אל על וארקיע הודיעו כי יאפשרו ללקוחות שהזמינו כרטיסים לימים הקרובים, לשנות את מועד חופשתם ללא דמי שינוי או ביטול

בווידאו: זירת הנפילה הקטלנית בראשון לציון/צילום: מירב כהן, יותם רונן ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים; עריכה: עמית שמחה

לאור ירי הטילים מעזה על אזור המרכז, נסגר נתב"ג להמראות ונחיתות וטיסות שהיו אמורות לנחות בשדה התעופה, הוסתו לקפריסין. עם זאת, לאחר רגיעה הוא נפתח שוב לפעילות לאחר שעה קלה.

בתוך כך, חברות התעופה ישראייר הודיעה הערב (שלישי), כי היא תאפשר ללקוחות אשר הזמינו כרטיסי טיסה לימים הקרובים, ורוצים לשנות את מועד חופשתם, לעשות זאת ללא דמי ביטול או שינוי.

גם חברת ארקיע הודיעה שתאפשר לנוסעים הטסים מחר לשנות את טיסתם למועד אחר לאותו יעד, ללא דמי שינוי ועל בסיס מקום פנוי. "החברה מתגברת את מוקד הוואטסאפ ותיתן מענה עד חצות הערב ומחר, יום רביעי, החל מ-7 בבוקר", נמסר מהחברה.

חברת אל על הודיעה בדומה לארקיע וישראייר, שלקוחות אשר מועד המראתם חל בימים הקרובים
ומעוניינים לשנות את מועד טיסתם, יוכלו לעשות זאת ללא דמי שינוי או להקפיא כרטיס למועד עתידי או יעד חלופי ללא דמי טיפול. כמו כן, ניתן יהיה לבטל ולקבל שובר בערך מלא של הכרטיס.

"בשינוי מועד הטיסה למועד חלופי, אנו מדגישים כי בקשות לשינוי למועד המראה חלופי עד לסוף חודש מאי - יבוצעו ללא הפרשי מחיר ועל בסיס מקום פנוי", נמסר בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully