וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ידיים, בלי וירוסים: שירותי המטוס הראשונים בעולם שלא דורשים מגע ישיר

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 16:13

בחברת התעופה היפנית ANA מוסרים שהדלתות החדשות שפותחו, יסייעו בהפחתת העברת נגיפים והתפשטות מחלות. כרגע מדובר רק במטוסים בטיסות פנים ביפן, אך בעתיד הטכנולוגיות ייטמעו בטיסות לחו"ל

שירותים ללא מגע בחברת התעופה היפנית ANA. צילום מסך, צילום מסך
הדלת החדשנית פותחה כדי להפחית העברה של חיידקים ונגיפים. שירותי המטוס של ANA/צילום מסך, צילום מסך

חברת התעופה היפנית אול ניפון איירווייס (ANA) פיתחה, בשיתוף פעולה עם התאגיד היפני JAMCO, את דלת שירותי המטוס הראשונה בעולם, המאפשרת גישה נוחה לתא השירותים ללא שימוש בכפות הידיים וללא צורך בנגיעה ישירה.

הדלת החדשנית פותחה במטרה להפחית ככל הניתן העברה של חיידקים ונגיפים, והדלתות החדשות מסוג זה יוצגו בטיסות הפנים של החברה החל משבת הקרובה.

"על פי הנחיות הבריאות שמובילות אותנו, הקרויות ANA Care Promise, השקענו בפיתוח וביישום של טכנולוגיות חדשניות, מאחר שבריאותם ובטיחותכם של הנוסעים וצוותי האוויר שלנו מצויים בראש סדר העדיפויות שלנו", אמר שיניצ'י אינאו, סמנכ"ל בחברה. "דלת שירותים ללא ידיים היא הדוגמה האחרונה לכך שמימשנו עיקרון זה, תוך שאנחנו מחפשים דרכים להפוך את חוויית הטיסה לבטוחה ונוחה יותר".

שירותים ללא מגע בחברת התעופה היפנית ANA. צילום מסך, צילום מסך
הנוסעים יכולים להשתמש במרפק או באמת היד כדי לפתוח את דלת התא/צילום מסך, צילום מסך

אתר התעופה Aviation24 מציין כי דלת השירותים החדשה מצוידת בכפתור נעילה גדול במיוחד, כמו גם בידית נוספת, כך שהנוסעים יכולים להשתמש במרפק או באמת היד כדי לפתוח אותה. מאחר שמדובר במנגנון פתיחה שונה מהרגיל, הוצב שילוט הדרכה ליד תאי השירותים, שבו מצוינות הוראות ההפעלה.

דלתות השירותים הללו יותקנו ב-11 מטוסי בואינג 787-8, שני מטוסי בואינג 787-9 ושמונה מטוסי בואינג 777-200 של החברה. נכון לעכשיו, מדובר רק במטוסים המשמשים בטיסות פנימיות ברחבי יפן, אך בעתיד הטכנולוגיות ייטמעו בשאר מטוסי חברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully