וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה הקורונה, איפה תתכננו את הירח דבש שלכם?

בשיתוף ספיריט הפקות עולם

18.4.2021 / 10:39

עכשיו כשהקורונה כבר כמעט מאחורינו, אלה הם היעדים הטרנדיים והמפנקים ביותר לירח הדבש שלכם שאפשר לטוס אליהם בלי חשש ולערוך בהם חופשה מושלמת

ירח דבש בחו"ל. https://unsplash.com,
ירח דבש בחו"ל/https://unsplash.com

כמה חיכינו לרגע הזה: הרגע שבו נוכל להתחתן כמו שתמיד חלמנו, להזמין למאורע את כל האהובים עלינו ולהתחבק איתם ללא חשש, וכמובן כמובן - לעלות על טיסה לירח הדבש החלומי והמושלם.

הרגע הזה הגיע והיום סוף סוף יש כבר יעדים חלומיים שאפשר לטוס אליהם בלי חשש ולערוך בהם ירח דבש מושלם. לאחר תקופה ארוכה בבית, זה אף יהיה מתוק יותר מכל ירח דבש אחר.

עכשיו כשהקורונה כבר כמעט מאחורינו, מהם היעדים הטרנדיים והמפנקים ביותר לירח הדבש שלכם?
מאיי סיישל, דרך האיים המלדיביים ועד דובאי - אלו היעדים שכדאי לכם לשקול.

איי סיישל

חופשה באיי סיישל. ספיריט הפקות עולם,
חופשה באיי סיישל/ספיריט הפקות עולם

אם אתם מחפשים ירח דבש מהסרטים, כזה שבדיוק אליו התכוונו כשיצרו את המושג "ירח דבש" - איי סיישל צריכים להיות הבחירה שלכם, שכן יהיה קשה למצוא יעד יותר רומנטי, מבודד וחלומי מזה. מדובר על מדינת איים באוקיינוס ההודי, שניראים ממש כמו גן העדן עלי האדמות. בסיישל תוכלו ליהנות מפרטיות חלומית, חופי טורקיז מבודדים עם חולות לבנים וסלעי גרניט, ריזורטים מפנקים ויוקרתיים ואינספור שקיעות ורגעים רומנטיים שישארו איתכם לכל החיים.

תוכלו להרגיש כאילו אתם על אי בודד, מוקפים בעצי קוקס ובחולות לבנים על החופים שנחשבים לחופים היפים ביותר בעולם, להתפנק בריזורט חמישה כוכבים, ללגום קוקטיילים צבעוניים תוך שאתם מביטים על הכוכבים, ולהנות מחופשה רומנטית שלקוחה ממש מתוך גלויה.

האיים המלדיביים

חופשה באיים המלדיביים. ספיריט הפקות עולם,
חופשה באיים המלדיביים/ספיריט הפקות עולם

עוד אופציה מדהימה לירח דבש חלומי היא באיים המלדיביים. האיים המלדיביים -או רפובליקת המלדיביים - היא עוד מדינת איים באוקיינוס ההודי, שכוללת למעלה מאלף איים. ירח דבש במלדיביים מתאים למי שמחפש חופשה שלווה ושקטה שכל כולה חופים ואלף גוונים של טורקיז. חופשה רומנטית על חופים בתוליים מרהיבים באיים קטנים ומבודדים לצד מגוון פעילויות ספורט ימי, צלילות בשוניות צבעוניות מהידועות בעולם, גלישת גלים ועוד. אם אתם מעוניינים לקחת את ירח הדבש שלכם עד לקצה, תוכלו גם כן להזמין וילה עם בריכת אינפיניטי על המים או להנות מארוחת גורמה מתחת לפני הים.

דובאי

חופשה בדובאי. ספיריט הפקות עולם,
חופשה בדובאי/ספיריט הפקות עולם

יעד ייחודי שכדאי לשקול לירח הדבש הקרוב שלכם הינו נווה המדבר היפהפה שנפתח אלינו רק בחודשים האחרונים - דובאי. דובאי מתאימה לזוגות שמחפשים ירח דבש פורץ גבולות, כזה שמציב רף חדש ליוקרה יחד עם אדרנלין ואטרקציות מרגשות. אם חופים וטבע אקזוטי לא מספיק לכם, דובאי תספק לכם הכל מהכל, ובצורה הכי גדולה ויוקרתית שיש, לחופשה רומנטית אולטימטיבית - חופים יפהפיים, ריזורטים מהיוקרתיים בעולם, המסעדות הכי טובות, שופינג מלא קלאס, נופים משגעים (כמו הנוף מגורד השחקים הגבוה בעולם), וכמובן אטרקציות חד פעמיות כמו ספארי מדברי, כדור פורח רומנטי מעל המדבר, נהיגה ברכבי יוקרה או מסלול מרוצים ועוד. דובאי תספק לכם ירח דבש רומנטי, מיוחד וגדול מהחיים.

ספיריט תארגן לכם ירח דבש מושלם ביעדים חלומיים!

ספיריט הינה החברה המובילה בישראל לחופש ביעדים אקזוטיים והינה הראשונה לפתוח את יעדים אלו עבור הקהל הישראלי. עם ניסיון רב שנים, הקפדה על הפרטים הקטנים וליווי אישי ומקצועי של מומחים, ספיריט תוכל לספק לכם חבילות נופש לסיישל, מלדיביים ודובאי וכמובן ירח דבש חלומי בהתאם לשאיפות שלכם, כך שתוכלו להתענג על חופשת ירח דבש מושלמת ללא בזבוז של אף דקה מיותרת.
זה הזמן להתחיל את החיים שלכם כזוג נשוי ביעדים היפים ביותר מסביב לגלובוס.

בשיתוף ספיריט הפקות עולם
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully