וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: רני רהב מפסיק ליחצ"ן את אל על

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 12:22

אחרי 30 שנה שבהן שימש במגוון תפקידי יעוץ ודוברות באל על, הודיע הערב רני רהב כי הוא מפסיק לעבוד כאיש יחסי הציבור של חברת התעופה. לפי גורם המעורה בפרטים, אל על לא יכלה "להחזיק את רני" לאור משבר הקורונה, והמנכ"ל כבר נפגש עם יח"צ חדש

רני רהב/מערכת וואלה

רני רהב ואל על כבר לא: אחרי 30 שנה שבהן יחצ"ן, יעץ, דברר ושימש הפה של אל על, הודיע היום רני רהב כי הוא מפסיק לעבוד כאיש יחסי הציבור של חברת התעופה.

בהודעה ששלח רהב לעובדי החברה, כתב "לאחר כ-30 שנה בתפקידי כדובר חברת אל על, במהלכן ליוויתי מקרוב, בשותפות אמיצה, יד ביד לאורך כל הדרך, את החברה, הנהלתה וכל עובדיה בארץ ובעולם, הגיע הזמן לומר שלום ותודה על הדרך המשותפת". רהב נכנס לתפקידו כדובר ב-11 בינואר 2002, אבל שימש לפני במשך שנים גם כיועץ לחברה בתחומים שונים, כמו שירות, מזון ועוד.

לדבריו, חברת רהב תקשורת בראשותו ליוותה את חברת אל על באהבה ובמסירות רבה גם כשהייתה חברת סמך ממשלתית. "היינו חלק מהגרעין שהביא את החברה להפרטה, בראשות היו"ר האגדי מיכאל לוי, והמשכנו מאז, מול שלל המנכ"לים, היו"רים וההנהלה, לשרת את החברה, עד עצם היום הזה".

רני רהב. ניר פקין
30 שנה עם אל על הגיעו לתומן. רני רהב/ניר פקין

"איני רואה ברגע הזה פרידה, כי אם זיכרון אינסופי"

עוד כתב רהב במכתבו, "הצוות שלי ואני חיינו ונשמנו את אל על ביום ובליל, בשבתות ובחגים, לקחנו חלק פעיל בהצלחות מסחררות ובזמני משבר קשים וכואבים, עצרנו נשימתנו בכל נחיתת חירום ונשאנו עינינו השמימה בגאווה ובתקווה בכל הסכם שלום, בכל מבצע חילוץ שהשיב את בנינו ובנותינו הביתה. יחד השקנו לאורך השנים מטוסים מהחדישים בעולם, קלטנו והשקנו את צי מטוסי הדרימליינר, כולל קליטת מטוס ירושלים, נפרדנו מצי מטוסי הג'מבו, השקנו קווי תעופה חדשים עם שלל מדינות, ליווינו נשיאים, ראשי ממשלות ושועי עולם, עקבנו אחר טיסות החילוץ של עשרות אלפי ישראלים מכל נקודה ברחבי העולם בעקבות משבר הקורונה ובכלל, וכמובן ליווינו את טיסות השלום הראשונות לאחר כינון הסכמי השלום עם מצרים, ירדן, איחוד האמירויות ובחריין.

"איני רואה ברגע הזה פרידה, כי אם זיכרון אינסופי. שמעתי את משק כנפיי ההיסטוריה והוא יהדהד בחיי לנצח.

"אני מצדיע לכל עובדת ועובד באל על. העבודה בחברה היא עבודה קשה, לא תמיד שכר הולם בצידה, אבל לעבוד באל על אומר לתת שירות מכל הלב, גם אם אתה משמש מעת לעת 'שק חבטות' לצרכן הישראלי, שמרגיש הזדהות מוחלטת עם החברה".

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! תיירות, שמאז הקורונה ואילוצי אל על שפיטרה אלפי אנשים, לא היתה יכולת כלכלית "להחזיק את רני", לדבריו, ואכן רהב דברר את החברה במשך שנה וחודשיים ללא עלות. עוד מוסיף הגורם, שהיח"צ החדש המתהווה של אל על, כבר נפגש עם מנכ"ל החברה, אביגל שורק, ואמר ש"הוא עושה רושם שהוא נחמד מאוד".

רהב הוסיף עוד, "בשנה האחרונה, החל מאפריל 2020, לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה בשל משבר הקורונה העולמי, החלטתי שאחרי כל השנים בהן ליוויתי את החברה בכל מצב, אני ממשיך לעשות זאת כרגיל גם עתה ונרתם 24/7, ללא תמורה. כך עשיתי במהלך השנה האחרונה ועד היום, שכן אני רואה בחברה חלק בלתי נפרד מאיתנו".

רהב פנה במכתבו גם לממשלה, וכתב, "אני מקווה שממשלת ישראל תעמוד בהתחייבותה כלפי החברה ותסייע לה, כפי שהצהירה בעבר. מדינה ללא חברת תעופה לאומית היא לא מדינה. למדינת ישראל מגיע חברה לאומית חזקה, שתשרת אותה בכל עת".

אני מאחל מכל ליבי הצלחה גדולה לחברה בהמשך ומקווה שחברת אל על תצא במהרה, יחד עם מדינת ישראל, מחושך לאור, תמשיך לשמש גאווה לאומית, להוות את 'הלב הפועם' של מדינת ישראל בעולם כולו ותתגלה שוב בתפארתה, במעופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully