וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תמיד עברנו שם ולא ידענו? טיול מיוחד לנקודה מרהיבה בישראל

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:06

הצטרפנו לטיול מאורגן של פגסוס ברמת הנגב, כולל טעימות יין, רכיבה על גמלים בנוף מרהיב, תצפיות עוצרות נשימה וביקור במקום שכולכם שמעתם עליו - ולא ידעתם מספיק. ככה זה נראה מקרוב

בווידיאו: הצטרפנו לטיול מאורגן של פגסוס ברמת הנגב/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

כולנו טיילנו לאורך חיינו בישראל, מצפון ועד דרום. אבל עד כמה אנחנו באמת מכירים אותה ואת המקומות היפהפיים בהם אנחנו מבקרים? הצטרפנו לטיול מאורגן של פגסוס ברמת הנגב כדי לגלות את נופי הדרום של ישראל האמיתית.

הטיול המאורגן מתוכנן עבורכם וכולל את כל מה שצריך ואתם יוצאים לדרכים עם מדריך צמוד, שמציע הסברים וסיפורים מרתקים בכל נקודה - כל מה שאתם צריכים זה רק לבוא, וליהנות.

את הטיול שלנו התחלנו בכפר הנופש הנהדר במשאבי שדה, שם אפשר להתרגש מהשקט המדברי והאווירה הפסטורלית, לנוח ולאגור אנרגיות לקראת עוד יום טיול גדוש.

מוכנים לגלות את ישראל מחדש? טיול מאורגן עם פגסוס

הנקודה הבאה הייתה מצפור ליפא גל שבהר מחיה - תצפית מרהיבה שסיפקה הצצה אל העבר. בעזרת המדריך, הקבוצה שלנו גילתה כי מה שבמבט ראשון נראה לנו כמו מדבר צחיח, הוא למעשה מערכת אקולוגית קסומה ומלאה בחיים וקשרי גומלין.

היום המושלם נמשך בטעימות יין ביקב בוטיק, לפני שעברנו לטיול גמלים בחן בארותיים. הרכיבה לאורך הנוף המרהיב כללה גם הסברים על הדרך והמסלול.

לסיום, הגענו לשיבטה, אתר ארכיאולוגי בו נחשפנו לדרך הבשמים ולעבודת החקלאות העתיקה. וגם אם אתם בטוחים ששמעתם על שיבטה בעבר וביקרתם בה, מתברר שרב הנסתר על הגלוי ובעזרת המדריך, מקומות שנראו לנו מוכרים קיבלו לפתע גוון שונה לחלוטין.

חשוב כמובן גם להדגיש שבפגסוס שומרים על כל הנחיות התו הירוק - רק חצי ממקומות הישיבה באוטובוס תפוסים, כולם עוטים מסכות ומחטאים ידיים לפני הנסיעה ובסיומה. כאמור, טיול בראש שקט ובטוח.

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully