וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאפילו השלולית היא בבואה של מולדתינו

הצלם אסי דבילנסקי הסתובב אתמול ליד העיר חריש, כשלפתע לכדה את עינו שלולית שהשתקפה כמפה של מדינה קטנה במזרח התיכון. "הצורה של השלולית משכה לי את העין בזכות הדמיון הברור למפת ישראל", הוא אומר

מפת ישראל בשלולית. אסי דבילנסקי, תמונות גולשים
שלולית קטנה, צילום גדול. "מפת ישראל" המשתקפת מהאדמה, אתמול/תמונות גולשים, אסי דבילנסקי

"ארץ קטנה עם שפם, חצי סיכה על מפת העולם", כתב מאיר גולדברג ושרה קורין אלאל, ובמקרה הזה זו מפת ישראל שנראית בצילום נהדר של שלולית, שתועד אתמול (ראשון) באזור רמות מנשה.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!
ואחרי הפייס שלנו אתם בטח כבר עוקבים

את הצילום היפה צילם הצלם אסי דבילנסקי, בן 50, שעובד כמנהל בכיר במד"א, בוגר המכון הניו יורקי לצילום New York Institute of photography, שמצלם מגיל 6. "מדי פעם אני בורח לטבע, לניקוי מערכות כשמתאפשר עם כל הלחץ", הוא סיפר דבילנסקי לוואלה! תיירות.

לדבריו, הצילום צולם לקראת שקיעה באזור העיר חריש, ליד הכניסה ליער מענית. "יש עכשיו תנועה ערה של ציפורים בלהקות שחוצות את היער, בבוקר עם הזריחה ולקראת ערב עם השקיעה", הוא אומר, "והצורה של השלולית היא שמשכה לי את העין בזכות הדמיון הברור למפת ישראל, אם כי לא מדויק, כי יש לידה שלוליות נלוות".

ולכל מי שחושב שנעשתה פה איזושהי מניפולציה על התמונה, אז אסי מוסיף: "אין פה שימוש ב-HDR, אבל יש פה קצת תיקוני תאורה בגלל השקיעה החזקה שהייתה אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully