וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחסנת? הרווחת!: ישראייר משיקה פיילוט טיסות "ירוקות"

חברת ישראייר הודיעה היום (ראשון), כי תחל בפיילוט של טיסות ייעודיות לאילת עבור מתחסנים ומחלימים. המחיר בטיסות אלו יהיה נמוך ב-18 שקלים ממחיר הטיסה הרגילה ויעמוד על 141 שקלים לתושב מרכז ו-81 שקלים לתושב אילת

צוות דיילים של ישראייר. ישראייר,
דיילי ישראייר. יטוסו ב"טיסות ירוקות" לאילת/ישראייר

בתי המלון נפתחים היום (ראשון) כולל באילת, וחברת ישראייר הודיעה שהיא מתחילה להפעיל "טיסות ירוקות" לאילת עבור מי שהתחסן או החלים מקורונה.

המהלך מגיע כהכנה לבחינת מתווה חדש ליוצאים ונכנסים לנתב"ג ולאור פתיחת בתי המלון בעיר לפי תקן התו הירוק. לשם כך, תוסיף החברה טיסות ייעודיות חדשות עבור נוסעים אשר יציגו תעודת מתחסן או מחלים.

בשלב הראשון תתווסף טיסה יומית החל מיום ג' הקרוב שתשרת את הנופשים שמגיעים לעיר הדרומית ואת תושביה. המחיר בטיסות אלו יהיה נמוך ב-18 שקלים ממחיר הטיסה הרגילה והוא יהיה 141 שקלים לתושב מרכז ו-81 שקלים לתושב אילת.

צוות דיילים של ישראייר. ישראייר,
צוותי האוויר שיאיישו את הטיסות הירוקות יענדו מדבקות "גם אני התחסנתי"/ישראייר

הנוסעים יצהירו כי ברשותם תעודת מתחסן

על הנוסעים בטיסות אלו יהיה להצהיר במעמד ההזמנה, כי ברשותם תעודת מתחסן/מחלים בתוקף ולהציגה לפני העלייה למטוס. צוותי האוויר שיאיישו טיסות אלו יענדו מדבקות "גם אני התחסנתי".

מספרי הטיסות הירוקות יהיו 315 ו-316 (316 = ירוק בגימטריה)

בישראייר מדגישים, כי מדובר בטיסות חדשות שיתווספו על הטיסות הקיימות ושאר הטיסות יהיו פתוחות לקהל הרחב ויפתחו למכירה באתר ישראייר במהלך היום. המטוס שיבצע את הטיסה יחוטא על פי התקנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully