וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה לסחים: ריזורט ללא הימורים או עישון ייפתח בלאס וגאס

היזמים שלקחו הימור בעיר החטאים: אתר הנופש "מג'סטיק לאס וגאס" ייפתח בשנת 2024 ויציע חופשה יוקרתית בדגש על פינוקי גוף-נפש. "לא יהיה בו את ה'פסקול' המוכר של מכונות הימורים. וגאס זקוקה למרחב מסוג זה", אומרים היזמים

ריזורט מג'סטיק לאס וגאס/Metal Balloon Agency

יכול להיות שזה ההימור הכי גדול שמישהו אי פעם עשה בלאס וגאס: יזמים מתכננים להקים בעיר החטאים ריזורט יוקרתי, נטול הימורים ונטול עישון - שתי פעילויות שאפיינו את העיר מאז ומעולם.

אתר הנופש מג'סטיק לאס וגאס (Majestic Las Vegas), שבנייתו תחל בחודש יולי הקרוב, צפוי להיפתח במהלך שנת 2024, במרחק של שני רחובות מה"סטריפ" המפורסם שמהווה את ליבו הפועם של העיר.

"רצינו ליצור מרחב מסוג אחר, כזה שלאס וגאס באמת זקוקה לו", אומר לורנזו דומאני, מנהל הפיתוח של קבוצת היזמות Majestic. "נכון, לא יהיה בו את ה'פסקול' המוכר של מכונות הימורים, אך באתר הנופש הזה, הנופשים יזכו באפשרויות ייחודיות רבות, מקולינריה ועד טיפולי גוף-נפש".

ריזורט מג'סטיק לאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
צפוי להיפתח במהלך שנת 2024. מג'סטיק לאס וגאס/אתר רשמי, אתר רשמי
ריזורט מג'סטיק לאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
בריכת שחייה חיצונית שתשקיף על ה"סטריפ" של לאס וגאס/אתר רשמי, אתר רשמי

מזרקות מרקדות והופעות חיות

אתר Travel and Leisure מציין כי אתר הנופש, שבמרכזו מלון ברמת חמישה כוכבים, יוקם בעלות של 850 מיליון דולר. יהיו בו 720 סוויטות אירוח, שש מסעדות, פיאצה בסגנון איטלקי שבה חצר מטופחת ומזרקות מרקדות, וכמובן, הופעות חיות. מרכז הספא ישתרע על שטח נרחב והוא יציע מגוון נרחב של טיפולים.

עוד באתר הנופש: בריכת שחייה חיצונית שממנה ניתן יהיה להשקיף על ה"סטריפ" של לאס וגאס, עשרות בקתות נופש ואפשרות לרכוש סוויטות בקומות הגבוהות, במחיר שמתחיל ב-10 מיליון דולר.

"הגיעה העת שלאס וגאס תספק למבקריה חוויית אירוח יוקרתית, גם בעבור מי שאינם מעוניינים להמר", מוסיף דומאני. "אתר הנופש מיועד למבקשים לצאת לחופשת מותרות רגועה, לערוך פגישות עסקיות, אירועי חברה או השקת מוצר חדש - ובכל לצד תחכום, יוקרה ומיקום מצוין".

ריזורט מג'סטיק לאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
שווי הפרויקט - 850 מיליון דולר/אתר רשמי, אתר רשמי
ריזורט מג'סטיק לאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
במלון יהיו מסעדות ופיאצה בסגנון איטלקי/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully