וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה קטנה לטוקיו: בואו לסיור בשידור ישיר מ"יפן הישראלית"

במרומי הכרמל נמצא המוזיאון היחיד מסוגו במזרח התיכון, שמוקדש לחפצי אמנות יפניים וחוגג בימים אלה 60 שנה. בואו איתנו להרגיש קצת חו"ל ולקפוץ ל"יפן" בסיור בשידור ישיר בשעה 13:00

בווידאו: סיור במקום הכי יפני בישראל/צילום: שלומי גבאי

שידור ישיר:

LIVE

הסגר השלישי חזר, ואנחנו חוזרים עם הפרויקט המצליח של וואלה! NEWS - "עוברים יחד את הסגר" - סיורים בלוקיישנים ואתרים מגניבים ברחבי הארץ הישר אל המסך שלכם.

והיום: סיור בשידור ישיר ממוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה. הסיור יועבר אליכם באתר וואלה! NEWS, בפייסבוק של האתר ובפייסבוק של וואלה! תיירות.

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, השוכן במרומי הכרמל, מוקדש להצגתם ולשימורם של חפצי אמנות יפניים והינו יחיד מסוגו במזרח התיכון. המוזיאון נפתח בשנת 1960 ביוזמת פליקס טיקוטין מהולנד, אספן אמנות יפנית, וראש העיר של חיפה דאז, אבא חושי.

פליקס טיקוטין, ארכיטקט במקצועו, היה לסוחר ולאספן של חפצי אמנות יפניים בעל שם עולמי. משך למעלה מ-40 שנה אסף חפצי אמנות יקרי ערך ומיוחדים במינם וארגן תערוכות אמנות יפנית במוזיאונים רבים. במלחמת העולם השנייה ברח טיקוטין מן הנאצים והסתיר את אוספיו בהולנד. לאחר המלחמה, החליט שלאוסף ייעוד מיוחד ועליו להימצא בישראל וכך נוצר הקשר של פליקס טיקוטין עם העיר חיפה.

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית מציין בימים אלה 60 שנה להיווסדו בשורת אירועים, ולקראת פתיחתן של שתי תערוכות חדשות ומיוחדות לציון 60 למוזיאון. התערוכות החדשות ייפתחו מיד כאשר ניתן יהיה לפתוח את המוזיאונים הסגורים עדיין בשל מגפת הקורונה.

עד אז, קפצו עימנו ל"יפן" לסיור אומנותי מעניין היום בשעה 13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully