וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האי הפרטי החדש במלדיביים עולה "רק" 80,000 דולר ללילה

וילות על המים, יאכטות לרשות האורחים, צוות קולינרי אישי, ספורט ימי ובעיקר בדידות מזהרת של עד 24 אורחים: רשת וולדורף אסטוריה חנכה השבוע אתר נופש במלדיביים, שמגדיר מחדש את המילים "אי פרטי"

ריזורט בדקה מלון גילי לאנקאנפושי האיים המלדיביים/Gili Lankanfushi

בעבור מי שיכולים להרשות לעצמם, אי פרטי יהיה מקום המפלט האולטימטיבי מפני המגפה העולמית. נדמה כי המלדיביים יכולים לשמש בדיוק למטרה זו, במיוחד לאור העובדה כי המדינה מורכבת מכ-1,200 איים קטנים.

למרות שרוב אתרי הנופש באיים המלדיביים מצויים בבעלות פרטית, עם אתר אחד לכל אי, הרי שלעתים צצות אפשרויות חדשות, שלוקחות את עניין האי הפרטי צעד אחד קדימה. האחרונה שבהן היא אתר הנופש Ithaafushi ("איתאפושי"), שנחנך השבוע ומצוי בבעלות רשת מלונות היוקרה וולדורף אסטוריה.

האי, ששטחו 32,000 מ"ר, משווק כאי הפרטי הגדול ביותר במלדיביים, והוא מוצע לאירוח במחיר של 80,000 דולרים ללילה.

האי Ithaafushi (איתאפושי) של וולדורף אסטוריה באיים המלדיביים. אתר רשמי, אתר רשמי
הריזורט נחנך השבוע. האי Ithaafushi (איתאפושי) במלדיביים/אתר רשמי, אתר רשמי

וילות על המים וסעודות בהתאמה אישית

באי יכולים לשהות עד 24 אורחים בשלושה מבנים. יש בו וילה "צפה" מעל המים שבה שני חדרי שינה ומקלחות חוץ ופנים, סלון משותף, בריכת אינפיניטי, וג'קוזי. המבנה השני הוא וילת חוף עם שלושה חדרי שינה ושתי בריכות שחייה והשלישי מכיל ארבעה חדרי שינה (שניים מהם גדולים במיוחד), ג'קוזי ואזור מגורים משותף רחב ידיים. לכל המבנים יש גישה ישירה אל חוף הים.

המשווקים מתארים את אדריכלות המבנים כ"מעודנת אך מודרנית, היוצרת מחווה לקסם המלדיבי". עוד נמסר כי לרשות האורחים, יעמוד צוות של קונסיירז'ים.

בונוס נוסף לחופשה מיוחדת זו מגיע בזכות העובדה כי ההגעה אל האי פשוטה ומהירה: 40 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי ממאלה (Male) הבירה, ומשם בשיט קצר באחת משש היאכטות של אתר הנופש. בתשלום נוסף, ניתן להגיע לאי באמצעות מטוס ימי (15 דקות מנמל התעופה), ובכך גם לספוג את הנופים המרהיבים שבדרך.

להיות מוקפים בים

באשר לאוכל - באי ישנו צוות קולינירי ייעודי וניתן להזמין מראש תפריט בהתאמה אישית. לחלופין, ניתן לעלות על יאכטה ולשוט אל אתר הנופש המרכזי של וולדורף אסטוריה, השוכן בקרבת מקום. שם ממתינים לאורחים לא פחות מעשר מסעדות, אחת מהן בניצוחו של שף בעל כוכב מישלן.

ובעבור מי שחוששים להשתעמם באי פרטי מוקף ים - אתר הנופש מציע ספורט ימי, צלילות, שיט ביאכטות, ספא עם טיפולים בהתאמה אישית, ביתן מדיטציה ויוגה, חדר כושר מאובזר, בריכת ילדים ואזור משחקים לקטנים.

רשת CNN מדווחת כי האיים המלדיביים נפתחו מחדש לתיירות עולמית ב-15 ביולי ובאותה עת, ניתן היה לבקר בה כמעט מכל יעד בעולם (כולל ישראל) מבלי להידרש לבידוד בכניסה, אלא רק עם הצגת בדיקת קורונה שלילית. עם זאת, כמו רוב מדינות העולם, גם המלדיביים נפגעה קשות בעקבות המשבר העולמי, במיוחד לאור העובדה כי על פי נתוני הבנק העולמי, ענף התיירות במדינה מהווה, באופן ישיר ועקיף, כשני שלישים מהתמ"ג.



.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully