וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת נוסטלגיה: צפו בסיור הכי מצחיק ומרגש ב"א גרוייסע מציאה"

את הסיור הזה אסור לכם להחמיץ: סיור מצחיק ב"א גרוייסע מציאה" - מקום נוסטלגי ומרגש שהקים דרור ברק לפריטי וחפצי ארץ ישראל, בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והכל קם לתחייה עם פעלולים טכניים

א גרויסע מציאה/שלומי גבאי

הסגר השלישי חזר, ואנחנו חוזרים עם הפרויקט המצליח של וואלה! NEWS - "עוברים יחד את הסגר" - סיורים בלוקיישנים ואתרים מגניבים ברחבי הארץ הישר אל המסך שלכם.

והפעם: סיור שהועבר גם בשידור ישיר ב"א גרוייסע מציאה" - בית בקיבוץ שהפך להיות מקום ייחודי ומרגש לפריטי וחפצי ארץ ישראל, הנמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל. הסיור הועבר אליכם באתר וואלה! NEWS, בפייסבוק של האתר ובפייסבוק של וואלה! תיירות.

מדובר בחלום גדול של איש אחד, דרור ברק - שמו, רמת-גני במקור, שהגשים את חלום חייו ובנה את המקום במו ידיו, לבדו, במשך 6 שנים. המבנה, ששימש בעבר כמקלחות משותפות של הקיבוץ, הפך לתשע פינות תצוגה, בהן דרור מדריך ומסייר עם אורחיו, הלומדים ומתרשמים מן החיים בארץ, בימים שלפני קום המדינה.

בין הפינות השונות: חנות מכולת, בונקר תש"ח, מטבח, מרפאה, חצר כביסה, בית- מלאכה למכשירים, חדר-להשכיר ועוד. במוזיאון למעלה מ-2,500 חפצים שונים ומשונים, חלקם נדירים ביותר! ניתן לראות במוזיאון, בין השאר: תת-מקלע "סטן" אורגינלי ממלחמת השחרור, חפצי ארגון "ההגנה" והצבא הבריטי, אריזות מזון ישנות, מכונות תפירה, מכשירים להכנת חמאה ושמנת תוצרת בית, צעצועי פח, מכונות כתיבה, מכונת כביסה "צח3" הראשונה בארץ ועוד. בכל פינה במוזיאון ישנם פעלולים טכניים שבנה דרור ואותם מפעילים המבקרים בעצמם במהלך הסיור - אלמנט המרגש מאוד את המבקרים ובייחוד את הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully