וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פינוק" החדש של בתי המלון: בדיקת קורונה עד החדר

בקבוקון שמפו, כפכפים חד-פעמיים ובדיקת קורונה: בימים אלו, שבהם נדרשת בדיקת קורונה שלילית כדי להיכנס להרבה מדינות בעולם, מציעים מלונות רבים לאורחים בדיקת קורונה. ויש אפילו חבילות ספא פלוס בדיקה

בווידאו: עם בדיקות קורונה והגבלות - אילת נפתחת לנופשים/צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

נכון, בימים אלו אורחי בתי המלון במקומות רבים בעולם לא יכולים להשתמש בחדר הכושר, לשחות בבריכה או להתקהל בבר של הלובי, אבל בחלק מבתי המלון, הם בהחלט יכולים להזמין בדיקת קורונה במסגרת השהייה שלהם, ואפילו לקבל את התוצאות במהירות מרבית.

רשת NBC מדווחת כי בדיקות אלו מוצעות על פי רוב בשיתוף מעבדה רפואית סמוכה או ארגון רפואי כזה או אחר, והן בדרך כלל יהיה על חשבונו של המזמין. אך כעת, בעת שבמקומות רבים נדרשת בדיקת קורונה שלילית בכדי לנוע ממקום למקום, צצים יותר ויותר בתי מלון שמקווים לבלוט על פני מתחריהם, באמצעות הוספת בדיקות קורונה לרשימת השירותים והפינוקים שלהם.

"אם אוניברסיטאות, קבוצות כדורסל וארגונים גדולים אחרים יכולים להציע בדיקות קורונה מהירות, גם המלונות צריכים להיות מסוגלים לספק זאת", אומר רוברט ראוץ', מנכ"ל ויו"ר חברת ניהול המלונות RAR Hospitality מסן דייגו.

ניכר כי רוב המטיילים יסכימו עם דבריו. "אין ספק שהייתי משתמשת בשירות הזה, וגם משלמת עליו מכספי, לאור העובדה שפעולה זו תאפשר לי לנוע בחופשיות בין יעדים באופן בטוח בעבור האנשים שסביבי", אומרת בת' ויטמן, שמגדירה את עצמה "נוסעת בינלאומית".

עם זאת, יש גם מי שנזהרים מלפקוד בתי מלון שאליהם הגיעו אנשים מביתם, מבלי לוודא שאינם נושאים את הנגיף. "אני סבורה שמדובר ברעיון מצוין, כל עוד הוא נדרש לקראת עלייה לטיסה", אומרת פרסין כהן, תושבת ניו יורק. "אבל אם הכוונה היא להגיע למלון ורק שם לבצע את הבדיקה, אז התשובה שלי היא 'לא'".

בדיקת קורונה של מלון סופיטל בשדה"ת הית'רו. צילום מסך, צילום מסך
בדיקת קורונה שמלון סופיטל הית'רו מספק לאורחיו/צילום מסך, צילום מסך

חבילת פינוק: בדיקת קורונה ועיסוי בהנחה

במרכז הספא Reviv שבמלון קוסמופוליטן בלאס וגאס, מציעים אף בדיקות PCR (בדיקות סרולוגיות, לשם גילוי נוגדנים), עם תוצאות בתוך 24 שעות. והחידוש: מי שמזמין בדיקת קורונה וגם טיפולי ספא - יקבל הנחה על החבילה כולה. וזהו לא המלון היחידי שמציע חבילה מסוג זה. כך למשל, עושים גם בתי מלון מסוימים בלוס אנג'לס.

מי שלנים במלון Nobu היוקרתי, השוכן בעמק הסיליקון, יכולים אפילו להזמין ישירות לחדר איש צוות רפואי, בלבוש מגן מלא, שיבצע בעבורם את הבדיקה בנוחות מרבית.

מלונות Sofitel המצויים בנמלי התעופה הית'רו וגטוויק שבלונדון, מאפשרים כעת לאורחים לבצע צ'ק-אין, לערוך בדיקת רוק באופן עצמאי ולהעבירה באמצעות שליח הישר למעבדה לבדיקת קורונה. לאחר מכן, הם יוכלו לצאת לטיסה שלהם, עם בדיקות מעודכנות בידיהם.

"נראה שזהו הדבר הנכון לעשותו, בכדי לעודד נסיעות ולגרום לאנשים להזמין שוב בתי מלון בנמל תעופה", אומר ראג' שאה, המנהל המסחרי של קבוצת מלונות Arora.

"באופן זה, נראה כי בעתיד הקרוב, מלונות שיציבו בפני אורחיהם דרישה לבדיקת קורונה, או הוכחה לחיסון, עשויים להיות בעלי יתרון שיווקי", אומר ברוס רוזנברג, מנהל התפעול של אתר ההזמנות HotelPlanner. "הדבר עשוי להגביר את אמון הצרכנים ולספק שלוות נפש לאורחים, בידיעה שלכל מי שמתארח במלון יש חיסון או תוצאת בדיקה שלילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully