וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביקור מהמקום הכי מתוק: סיור וירטואלי בכפר הארנבונים בצפון

הסיור הכי חמוד בארץ מגיע אליכם פה, הישר מכפר הארנבונים שבבית לחם הגלילית. במקום מטפלים במיני ארנבים שונים (ענק גרמני, הולנדי ננסי, שמוט אוזניים, אנגורה ועוד), שננטשו או עברו התעללות ומיועדים לאימוץ. אל תחמיצו

בווידאו: חוות הארנבונים בבית לחם הגלילית/שלומי גבאי

הסגר השלישי חזר, ואנחנו חוזרים עם הפרויקט המצליח של וואלה! NEWS - "עוברים יחד את הסגר" - סיורים בלוקיישנים ואתרים מגניבים ברחבי הארץ הישר אל המסך שלכם.

והיום: סיור בשידור ישיר מכפר הארנבונים שבבית לחם הגלילית שהועבר גם בשידור ישיר בשעה 13:00 באתר וואלה! NEWS, בפייסבוק של האתר ובפייסבוק של וואלה! תיירות.

כפר הארנבונים-חוות נגר, הוקם לפני כשנתיים על ידי שירלי ואורן נגר מתוך אהבה גדולה לבעלי החיים. המקום משמשת מרכז חינוכי, חוויתי וטיפולי, המהווה מקור השראה לקשר מכבד והדדי לבעלי החיים, לאדם ולטבע. בחווה גדלים באהבה ארנבונים מגזעים שונים וייחודיים המגיעים ממקומות שונים בעולם (ענק גרמני, הולנדי ננסי, שמוט אוזניים, אנגורה ועוד). חלקם של הארנבונים עברו שיקום בחווה לאחר שננטשו או עברו התעללות ומיועדים לאימוץ.

במסגרת הסיור המודרך במתחם, נכיר את הארנבונים (ביניהם את הסוג של "פיטר הארנב"), תוכים, עיזים אלפיניות, צבי ענק ושאר בעלי חיים מיוחדים שחיים בחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully