וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים משלמים הון כדי לישון באוהל בשדה התעופה הטוב בעולם

חשבתם ש"טיסה לשומקום" היא דבר הזוי? מסתבר שגם ב"שנת קורונה", מצליחים לחדש בנמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור, הנחשב לטוב ביותר בעולם, ומציעים בו חוויה עם ניחוח של חופשה

שדה תעופה צ'אנגי סינגפור/Jewel Changi Airport

(בווידאו: שדה תעופה צ'אנגי ג'ול החדש בסינגפור)


נמל התעופה צ'אנגי (Changi) בסינגפור נחשב לטוב ביותר בעולם, ומעת לעת מפתיעים כאן עם חידושים שונים. כך למשל, בשנת 2019 נחנך בו מתחם ייחודי שבו יער טרופי, גשרים תלויים, מגלשות חווייתיות וגם מפל המים המלאכותי הגבוה בתבל. כל זאת, לצד חנויות מפוארות, מסעדות יוקרתיות ושאר תפנוקים.

אבל מסתבר שגם בשנת קורונה מצליחים לחדש כאן, במיוחד בכל הקשור לטרנד הגלובלי של "חופשה ללא חופשה" (כגון טיסות לשומקום, טיולים וירטואליים וכו'). וכך, בימים אלו מציעים בנמל התעופה הזדמנות לבלות בו לילה, בתוך אוהל גלמפינג יוקרתי.

וכך, כל מי שהחמיץ השנה חופשות בעולם, מוזמן לשלוף מארנקו סכום של 269 דולר, ולזכות בבריחה שמזכירה במעט את הבריחה המיוחלת לחו"ל.

לינה באוהל בנמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור. רויטרס, רויטרס
הזדמנות לבלות לילה בשדה התעופה מבלי לטוס/רויטרס, רויטרס
לינה באוהל בנמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור. רויטרס, רויטרס
269 דולר כדי לזכות בבריחה המיוחלת לחו"ל. האוהל בצ'אנגי/רויטרס, רויטרס

המחיר כולל ערכת פיקניק

אוהלי הגלמפינג הוקמו במיוחד לרגל חג המולד, והם מעוטרים ומקושטים בהתאם. הם הוצבו במתחם השופינג והפנאי של נמל התעופה, וכל אחד מהם מציע מיטת קינג-סייז מפנקת. מחיר הלינה כולל הנחה ברכישה בחנויות שמתחם, וגם שי מדליק: ערכת פיקניק ייחודית.

המיזם, הקרוי "גלמפינג בעננים" (Glamping in the Clouds), מאפשר לינה של עד ארבעה אנשים באוהל, לצד עצי פיקוס תמירים הגדלים בשטח נמל התעופה. ניתן גם לבחור באוהלים הממוקמים ביער גשם, הנטוע אף הוא בשטח הנמל.

עם זאת, מפוארים ככל שיהיו, האוהלים אינם מציעים חדרי רחצה ושירותים צמודים, ועל האורחים להסתפק בתשתיות הקיימות של נמל התעופה.

ואם חשבתם שהמחיר יקר מדי, כדאי לדעת כי נכון לעכשיו, כל ההזמנות נחטפו במהרה. "בדרך כלל, אנחנו נוהגים לנסוע לחו"ל בכל חופשת חג, אך מאחר שכעת אי אפשר לנסוע הרבה, וחופשת בית הספר כבר החלה, חשבתי לעצמי שנספק לילדים שלנו חוויה קצת שונה", אמרה פדלינה מוסא, אחת האורחות במתחם החדש. בן זוגה, אנואר מאלק, הוסיף כי "תקופת המגפה היתה לנו קשה, ולכן אוהלי הגלמפינג הביאו עמם הזדמנות טובה לצאת מהבית".

אתר Insider מדווח כי בסינגפור נרשמו עד כה 58,461 מקרי הידבקות הנגיף הקורונה ו-29 מקרי מוות בלבד. עוד צוין כי על תושבי סינגפור נאסר לטוס לרוב מדינות העולם. עם זאת, נראה כי הרצון לחוות תחושה של חו"ל, גבוה למדי.

זו גם הסיבה שבחודש ספטמבר הודיעה חברת התעופה "סינגפור איירליינס" כי היא שוקלת להציע "טיסות לשום מקום", שימריאו מנמל התעופה צ'אנגי - וגם ישובו אליו לאחר הטיסה. עם זאת, התכנית נזנחה, לאור התנגדויות רבות שהביעו פעילים למען איכות הסביבה.

לינה באוהל בנמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור. רויטרס, רויטרס
"אוהלי הגלמפינג הביאו עמם הזדמנות טובה לצאת מהבית"/רויטרס, רויטרס
לינה באוהל בנמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור. פייסבוק, אתר רשמי
חופשה משפחתית ב"טבע" של צ'אנגי/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully