וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: קרוקודיל מזנק במפתיע מהמים וטורף ברדלס בסרטון עוצר נשימה

1.1.2021 / 0:39

תיעוד מרשים במיוחד של קרוקודיל עצום מזנק מהמים על ברדלס מסכן שניגש לשתות עושה הרבה רעש ברשת, כשרבים כואבים על גורלו של הברדלס. אתם חייבים לראות את זה

קרוקודיל מזנק על צ'יטה/WILDEARTH

תיעוד מטורף של קרוקודיל מזנק על ברדלס מגיע אלינו מספארי בדרום אפריקה ועורר המון רעש ברשת - ולגמרי בצדק. האמת שעשינו לכם קצת ספויילר, כי מי שצופה בסרטון בלי לדעת שקרוקודיל במשקל 750 ק"ג אורב לו שם מתחת למים, עשוי להיות מופתע בדיוק כמו שהברדלס המסכן הזה היה כשמצא את עצמו במלתעותיו.

בסרטון נראה גור הברדלס מתקרב בהססנות לבור המים ומנסה ללגום ממנו. בן רגע ומבלי שבכלל שמנו לב לקיומו, קרוקודיל נילוס באורך ארבעה מטרים נראה מזנק מהמים, תופס את הברדלס בצווארו וגורר אותו למים העמוקים.

מדריך הספארי WildEarth, בוסאני מצ'אלי בן ה-30 מקוואזולו-נטאל, דרום אפריקה, תיעד את הסרטון המדהים בשמורת המשחקים הפרטית Beyond Phinda, בזמן שהוביל סיור. "זה כל כך כואב", ניתן לשמוע את המדריך אומר, לאחר שהיה עד לתקיפה הדרמטית. "זה יותר מהמילה כואב. אין שום דבר שאנחנו באמת יכולים לעשות מכיוון שהקרוקודיל פשוט ארב לברדלס כשהוא ירד לשתות מים".

קרוקודיל הנילוס הוא מין הקרוקודילים הגדול ביותר שנמצא באפריקה והוא יכול לאכול עד מחצית ממשקל גופו במכה אחת. כאשר הוא תוקף טרף גדול יותר, הוא משתמש בכוח רגליו כדי לגרור בעלי חיים מתחת למים.

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully