וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה לכל הגילאים: הטיול המשפחתי לוהט לדובאי

בשיתוף פגסוס

8.6.2021 / 15:04

פארקי שעשועים ומים שמושלמים כשהטמפרטורות עולות, טיפוס לראש הבניין הגבוה בעולם, גן פרחים קסום, מפגש עם חיות נדירות ועוד אינספור הפתעות ואטרקציות. מתכננים חופשה משפחתית בדובאי? הנה כמה מהמקומות שחייבים לעצור בהם

לגולנד דובאי. ShutterStock
חופשה משפחתית חלומית לקיץ. לגולנד דובאי/ShutterStock

דובאי הפכה בשנה האחרונה לאחד היעדים המבוקשים ביותר על ידי הישראלים והחלומות על טיול נוצץ ומהנה במיוחד לכל המשפחה הם עניין שבשגרה עבור רובנו - אנחנו רק רוצים לעלות על מטוס, לנחות ביעד מיוחד ומעניין, ולבלות קצת אחרי השנה שעברה עלינו.

אם דובאי קורצת גם לכם, בוודאי תשמחו לדעת שמדובר בגן עדן לטיולים משפחתיים, עם אינספור אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. מתחילים כבר לחלום בגדול? תקראו את הכתבה הזו ותגלו את כל ההיילייטס והמקומות שפשוט אסור לפספס בקיץ הזה באמירות הנוצצת.

עולם קטן ומופלא בלגולנד

נתחיל הכי מהר שלנו ולאט לאט נגביר. בערך באמצע הדרך בין שדה התעופה של דובאי לאי התמרים בג'בל עלי שוכן המתחם העצום של לגולנד, בו תוכלו להעביר יום מלא בחוויות בלתי נשכחות. זהו המתחם השביעי של לגולנד בעולם והראשון מסוגו במזרח התיכון והוא מציע שלל עצום של מתקנים לילדים בגילאים שונים, כאלה שגם מבוגרים ייהנו מכל רגע בהם.

היתרון הגדול של לגולנד הוא השילוב בין פארק שעשועים, עם רכבות הרים וכו' לבין מתקני מים שמתאימים בול בימים החמים של דובאי, אבל הפנינה האמיתית שלו היא אזור ה"מינילנד", בו תמצאו למעלה מ-15 אלף מבנים ומקומות מכל רחבי העולם (בדגש על דובאי כמובן), אשר מורכבים מלא פחות מ-20 מיליון חלקי לגו! תכננו היטב את הזמן שלכם, כי קשה להספיק הכל בפארק הזה.

לכו לפחות לעוד פארק אחד

אם ננסה לפרט פה על כל פארקי השעשועים בדובאי, זה לא ייגמר, אבל בכל זאת בתוך המגוון הרחב יש כמה בולטים ששווה לבחור לפחות אחד מהם אם אתם עם כל המשפחה. יש שני פארקי מים בולטים - Aquaventure, שנמצא במתחם של מלון אטלנטיס, בקצה אי התמרים ג'ומיירה, ממש בתוך המים ו-Wild Wadi, השוכן קצת צפונית אליו, על חוף הים.

אם הילדים שלכם קצת יותר קטנים, ה-Kidzania יכול להיות רעיון מצוין עבורם. מדובר במתחם הבנוי כמו עיר, אבל מותאם לגודלם של הצעירים. הוא שוכן בקניון דובאי היפהפה, כך שתוכלו גם לנצל את הזמן לקצת שופינג במקביל ולתת להם ליהנות מההפעלות השונות.

טיול מאורגן לדובאי, אבו דאבי ואיחוד האמירויות - למידע נוסף לחצו

ווילד וואדי דובאי. ShutterStock
כמות פארקים עצומה/ShutterStock

אל תפספסו את האקווריום וגן החיות התת-ימי

אם כבר אתם בקניון, אל תחמיצו את שתי האטרקציות הבאות. ראשית, האקווריום וגן החיות התת-ימי, מתחם גדול ומלא בחיות מים מכל הסוגים. השיא של המקום הוא האפשרות להתהלך במנהרה ארוכה ורחבה, כאשר מכל עבר שוחים להם בהנאה דגים, כרישים ועוד. מי שמעוניין יכול גם לצלול עם שנורקלים ולפגוש מקרוב את הכרישים ויש עוד לא מעט אפשרויות מגניבות במקום, שגם מתעתד ללמד את הצעירים שבינינו (וגם את המבוגרים) משהו על החיות הנהדרות הללו.

החובה של כל טיול לדובאי: ראש הבורג' ח'ליפה

רוצים להירגע מעט מכל האקשן ולטפס לראש הבניין הגבוה ביותר בעולם? ממש מחוץ לקניון נישא אל השחקים הבורג' ח'ליפה, שמגיע לגובה של כ-830 מטרים. הקומות התחתונות של הבורג' ח'ליפה הן בית מלון אחד גדול והקומות העליונות הן דירות מגורים, אבל הסיבה האמיתית להיכנס לבניין היא הפסגה שלו, ממנה אפשר ליהנות מתצפית של 360 מעלות ולראות את כל דובאי ובימים בהירים, גם מעבר לה. מדובר במראה באמת עוצר נשימה וגם אם ברגע הראשון הילדים עוד יהיו קצת בהלם, מדובר בחלק בלתי נפרד מהטיול בדובאי.

בואו לחגיגה בגן הקסום

מוכנים לחגיגה של צבעים וריחות? הגן הקסום של דובאי, שנפתח ב-2013, מכיל יותר מ-50 מיליון פרחים ו-250 מיליון צמחים, שיוצרים יחד פסיפס בלתי ייאמן. בכל פינה וכל פנייה בגן הקסום, בו אפשר לשוטט במשך שעות ארוכות, תגלו רעיון מבריק חדש - פרצופי ענק מכוסים בפרחים, חיות שונות ומשונות ואפילו מטוס וכמובן, את לבבות הענק שקשה להפסיק להצטלם תחתם. זו באמת אטרקציה שלא מוצאים בשום מקום בעולם.

טיול גמלים - דובאי - פגסוס. יח"צ,
טיולי גמלים, טיפוס לראש הבורג' ח'ליפה ועוד ועוד/יח"צ

צאו מהעיר לטיול מדברי וסנדבורד

נכון, לא חסר לנו מדבר גם בישראל, אבל אם נסעתם עם כל המשפחה לדובאי, חבל לוותר על האטרקציות המעניינות שאפשר למצוא וזו גם הזדמנות טובה לברוח טיפה מהמולת העיר ולהתרחק לשקט הצהוב. כל משפחה יכולה למצוא את סוג הטיול שמתאים לה: 4X4 וג'יפים, טרקטורונים טיול גמלים ועוד ובזכות הדיונות החלקות, תוכלו להצטרף גם לטיול ספורט אתגרי עם סנדבורד - כמו סנובורד, רק עם החלקה על החול הרך. וכן, זה נשמע כיף, וזה באמת כיף.

בונוס: הכוכב הירוק של Meraas

לסיום, הנה אטרקציה מעולה לכל המשפחה, כזו שלא בהכרח תקראו עליה בדף הראשון בכל ספר תיירים לדובאי. הכוכב הירוק מציע לכם מספר מסלולי הליכה, בהם תוכלו להיתקל בחיות אוסטרליות, ציפורים נדירות, מיני זוחלים, דגי פיראנה ועוד. מדובר למעשה בביו-דומה, כיפה ייחודית, הכוללת יער גשם טרופי וכ-3,000 חיות וצמחים נדירים, עם דגש על נושא השמירה על איכות הסביבה והטבע. קצת שונה, ומאוד מעניין.

עשינו לכם חשק לקחת את כל המשפחה לדובאי? עכשיו תוכלו להגיע לשם בקלות עם "פגסוס טיולים", שמציעה טיולים מרתקים בכל רחבי העולם, כולל באיחוד האמירויות. ב"פגסוס טיולים" אפשר לבחור בין שלושה מסלולי טיול מאורגן לאיחוד האמירויות, החל מחמישה ועד שמונה ימים, עם ביקורים בכל האטרקציות המוכרות יותר והמוכרות פחות, ועם חוויות שטח והסברים כדי שתוכלו להתאהב ביעד החדש הזה.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.
הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully