וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים לבחריין נפתחים: גולף אייר תחל לטוס לישראל

החברה שבסיסה בבחריין תחל לטוס בינואר ותהיה המפעילה הזרה הראשונה למנאמה, לאחר שישראייר הודיעה כי גם היא תפתח קו בשנה הבאה: "יקדם את קשרי התיירות בין המדינות"

בווידאו: שר התעשיה, המסחר והתיירות של בחריין בביקור בישראל/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

חברת טל תעופה, המתמחה בייצוג חברות תעופה ותיירות ברחבי העולם, הגיעה להסכם עם חברת התעופה גולף אייר שבסיסה בבחריין בנוגע לייצוג החברה בישראל. בטקס שנערך היום (חמישי) בתל אביב חתמו בכירי חברת התעופה והנהלת טל תעופה על ההסכם החדש. הקו לבחריין צפוי להיפתח ב-7 בינואר, וגולף אייר תהיה החברה הזרה הראשונה שטסה מנתב"ג למנאמה, לאחר שישראייר הודיעה כי תעשה זאת אף היא בינואר.

בעקבות פגישות שנערכו בחודשים האחרונים בין גולף אייר ובכירים בענף התעופה, הביעו שני הצדדים את בטחונם בביקוש הגובר בשתי המדינות לטיסות ישירות בין בחריין לישראל, בנוסף להיצע הרחב של יעדים ברחבי אסיה אליהם יוכלו הנוסעים הישראלים להגיעו באמצעות חיבור מהיר ונוח בבחריין.

הטקס נערך בהישתתפות המנכ"ל בפועל של גולף אייר - קפטן וואליד עבדול-חאמיד אל-אלאווי וסמנכ"ל המסחר וינסנט קוסט. מצידה של טל תעופה נכחו גדעון טהלר, נשיא ומנכ"ל החברה, וניסים סגיס, סמנכ"ל המסחר.

קפטן אל-אלאווי ציין "אנו שמחים מאוד להשיק את מה שצפוי להיות מערכת יחסית טובה מאוד עם טל תעופה. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתינו בטל תעופה וכן לתמוך האחד בשני לטובתה של התעשייה כולה".

גדעון טהלר ציין "אנו שמחים על מינוי טל תעופה כנציגי גולף אייר בישראל. גולף אייר נחשבת אחת החברות הטובות בעולם עם מסורת ארוכה של שרות ואמינות. אין לי ספק שגולף אייר תתבסס בשוק הישראלי היטב ותקדם את קשרי התיירות והמסחר בין ישראל ובחריין".

גולף אייר. יחצ,
עם הפנים למנאמה. גולף אייר/יחצ

גולף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין, החלה את פעילותה ב-1950, והייתה אחת מחברות התעופה הראשונות במזה"ת. כיום גולף אייר היא חברת תעופה בינלאומית מבוססת, המפעילה טיסות ל-49 יעדים ב-27 מדינות. החברה מפעילה טיסות איזוריות ברחבי המפרץ הפרסי, תת היבשת ההודית ואירופה מבסיסה בבחריין.

טל תעופה היא ארגון ייצוגי גלובלי עם למעלה מ-35 משרדים במעל 50 מדינות ברחבי אירופה, אסיה, האוקיינוס השקט ואמריקה. פעילות הליבה העסקית של טל תעופה הינה ייצוג, הפצה ומכירה של למעלה מ -30 חברות תעופה בינלאומיות, הן לנוסעים והן למטענים. ניהול של מעל 20 בתי מלון ברחבי העולם, חברות שייט והשכרת רכב המופצים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • בחריין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully