וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס מעל בורג' חליפה - בלי להיות בדובאי

כולם טסים לדובאי, ועכשיו גם אתם יכולים - בלי לצאת מגוש דן. טייסת הסימולטורים של מטוסי F-16 ו-F-35 הממוקמת במתחם סינמה סיטי מאפשרת טיסות סימולציה מעל בורג' חליפה: "הזדמנות לחוות את העיר"

סימולציית טיסות לדובאי/טייסת הסימולטורים

דובאי הפכה ליעד מבוקש מאוד עבור הישראלים, וכעת אפשר "לטוס" לשם גם בלי לטוס לשם. מבולבלים?

טייסת הסימולטורים של מטוסי 16-F ו35-F הראשונה מסוגה בעולם, משיקה בימים אלה את "טיסת השלום" בדובאי, אותה יובילו טייסי קרב בכירים במילואים של חיל האוויר הישראלי ומדריכות סימולטור קרבי, כשאתם ישובים בתא הטייס. החוויה כוללת תדריך טיסה ותדריך לקראת המשימות המאתגרות שתבצעו בדובאי. במהלך הטיסה תחלפו דרך האתרים המפורסמים שבעיר תצברו נקודות בזמן הטיסה ובסיום תתחקרו את ביצועיכם עם הצוות שילווה אתכם במהלך הטיסה. גיחה זו מקבילה לטיסה הראשונה ומהווה בסיס לשאר תכניות הטיסה. הפעילות מגיל 12 ומעלה (לא נדרש רקע קודם). זמן חוויה כולל כ-70 דקות, כשהכניסה למתאמנים בלבד (ללא ליווי). התכנית מועברת בשפה העברית.

אל"מ קובי רגב ואדמית רגב- מייסדי הטייסת: "הסכם השלום החדש עם איחוד האמירויות פותח הזדמנות חדשה לחוות את עיר הבירה דובאי. האפשרות להעביר את ערכי המצוינות, האחריות, עבודת הצוות והמנהיגות שנוכחים בחזית העשיה שלנו גם לטיסה כזו, היא צעד נוסף בהתפתחותה של הטייסת. אנו שמחים על האפשרות להעניק התנסות יוצאת דופן בדמות חוויה שלא הייתה אפשרות לחוות אותה בשום צורה עד כה".

אזרחים הולכים ברחובות דובאי כשמעליהם מגדל בורג' דובאי הגבוה בעולם. קמרן ג'בריל, AP
לראות את המגדל מעיני הטייס. בורג' חליפה/AP, קמרן ג'בריל

הקורסים מבוססים על תכנים הלקוחים מעולם הטיסה הן על הקרקע (תהליכי לימוד והכנה) והן באוויר. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים את יסודות הטיסה וירכשו מיומנות טיסה על מטוסי 16-F, מטוס קרב רב משימתי, המאפשר ביצוע משימות מגוונות. עוצמתו של הקורס טמונה בחוויה משולבת הכוללת תהליכי למידה ופיתוח המיומנות האישית בתחומים רבים אותן ניתן לאמץ בחיי היומיום: יסודות התחקיר ושיפור מתמיד, עבודת צוות, שיפור תהליכי קבלת החלטות, התאוששות מחוסר הצלחה ומצוינות אישית. את הקורסים מלוות מדריכות סימולטור מובילות ומנחים טייסי קרב במילואים.

הטייסת הוקמה ע"י אל"מ (מיל) קובי רגב ואדמית רגב ומפקדים בכירים נוספים, טייסי קרב מחיל האוויר, מתוך החלום והרצון לאפשר לכל אחת ואחד להיחשף למורשת ולתרבות המצוינות הארגונית והאישית של חיל האוויר, ללמוד מערכיו ולחוות את החוויה של טיסה במטוס קרב דרך מאמן טיסה (סימולטור).

הצוות המקצועי המלווה במהלך הפעילות בטייסת הינם טייסי קרב בכירים במיל' מחיל האוויר הישראלי ומדריכות סימולטור מוסמכות לטיסה קרבית, אשר ילמדו אתכם כלים למצוינות המוטמעים בחיל האוויר, כמו כן תוכלו לחוות את הרוח המיוחדת השוררת בטייסות הקרב. הטייסת ממוקמת במתחם הסינמה סיטי בגלילות ובנויה כהעתק מדויק של טייסת קרב בחיל האוויר, הכוללת מתחם סימולטורים של מטוסי F16 ו-F35, עמדותVR מתקדמות, חדרי תדריכים, חדרי הלבשה וציוד, מועדון טייסת וחנות מותגי הטייסת.

הטייסת פועלת לפי סדר יום אופייני בטייסת קרב בחיל האוויר, הכולל התאמת סרבל טיסה, תדריך טיסה מקצועי, קבלת משימה ויעדים לטיסה, טיסה מודרכת בסימולטור ותחקיר טיסה על פי מתודולוגיית התחקיר של הטייסת.

  • עוד באותו נושא:
  • דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully