וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי ירוק, פינוק גדול: המלון שאתם רוצים להגיע אליו באילת

בשיתוף רשת מלונות דן

14.12.2020 / 8:00

עיר הנופש הדרומית היא אחד משני מקומות בישראל שהוכרזו "איים ירוקים", כאלה שתציגו בכניסה אליהם בדיקת קורונה שלילית ותוכלו לשהות בהם ללא חשש. חולמים על גישה מושלמת לים, בריכה מפנקת, חדר אוכל מושקע ועוד? מלון נפטון אילת, מרשת מלונות דן, הוא המקום שחיפשתם

נפטון אילת. יח"צ,
גישה מושלמת לים, בריכה מפנקת, חדר אוכל מושקע וכל מה שרציתם מחופשה - נפטון אילת/יח"צ

אחרי תקופה ארוכה בה שניים ממעוזי הנופש האהובים בישראל, אילת וים המלח, נותרו סגורים בגלל הקורונה, התקבל לפני מספר שבועות האישור המיוחל והם הפכו ל"איים ירוקים", מקומות נופש אליהם ניתן להגיע ובהם אפשר לשהות בבטחה וללא חשש. כל שעליכם לעשות הוא להציג בדיקת קורונה שלילית שנעשתה עד 72 שעות לפני הגעתכם ליעד וזהו, אתם בפנים ויכולים ליהנות מנופש אמיתי שכל כך חסר לכולנו בתקופה הזו.

אם אילת היא זו שקוסמת לכם, אתם בטח חולמים על חוף ים נעים ויפה, טבילה בים סוף וכמובן, כל הכיף שמקבלים כששוהים במלון בעיר הנופש הדרומית. או במילים אחרות: אתם בטח חולמים על נפטון אילת מרשת מלונות דן!

במלון נפטון אילת, השוכן במיקום מושלם ואופטימלי, ממש צמוד לחוף הים, תוכלו ליהנות מכל העולמות. המרחק מהחדר למים מעולם לא היה קצר יותר ואם מתחשק לכם לשבת במלון ולהירגע במזג האוויר הנעים של אילת, תוכלו לעשות זאת מהמרפסות בחדרים - מכל אחת מהן נשקף נוף אל הים. אפשרות מעולה נוספת היא להגיע לתערוכת הלגו המיוחדת המתקיימת ממש בימים אלו בעיר - בנפטון אילת ישמחו להציע לכם כרטיסים בחינם לילדים ומחיר מוזל ואטרקטיבי להורים, כך שכל המשפחה תוכל לבלות יחד באטרקציה המעניינת הזו.

בהתאם להוראות העדכניות ב"איים הירוקים", חדרי האוכל במלונות נפתחו מחדש תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות. כל האוכל במלון מגיע אליכם באריזות אישיות, טרי וסטרילי, או בהגשה כאשר האוכל עצמו מאחורי הוויטרינה. מי שרוצה יכול להזמין כמובן גם שירות חדרים ולקבל הכל עד דלת החדר. מלבד חדר האוכל, גם בתי התפילה במלון פתוחים בהתאם להנחיות וערוכים לקבלת מתפללים. מי שחשקה נפשו בבילוי במסעדות ובחנויות שבאזור בוודאי ישמח לדעת כי הן פתוחות ומחכות לכם, הנופשים והמבקרים בעיר.

נפטון אילת. יח"צ,
מה צריך לדעת לפני שמגיעים?/יח"צ

במלון נפטון אילת תמצאו גם בריכה מחוממת ל-28 מעלות בדיוק ומתאימה להשתכשכות נעימה בכל שעות היום. נדיר למצוא באילת בריכות מחוממות כמו זו שיש בנפטון אילת - לא משנה אם קר מהרגיל בחוץ (בעיקר בחודשים האלו), אם יש יום פחות שמשי או מעונן, או אם בא לכם להיות בבריכה על הבוקר, בתוך המים תגלו שתמיד נעים. באים עם ילדים? תשמחו בוודאי לקרוא שכל בריכות השחייה במלון כבר פעילות, כולל בריכת הילדים ובריכת הפעוטות המוצלת.

אם לא די בכך, הרי שאת כל הטוב הזה אתם יכולים למצוא במחירים אטרקטיביים במיוחד - החל מ-480 ש"ח בלבד ללילה. בכל מלונות הרשת באילת נעשו מאמצים גדולים על מנת להבטיח שהחופשה הקרובה שלכם תרגיש בדיוק כמו בזמנים רגילים יותר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להגיע וליהנות מחופשה מפנקת וחוויה מלאה.

אז מה חשוב לדעת לפני שמעמיסים את האוטו ויוצאים דרומה? כאמור, על כל אורחי המלון, בכל גיל, להביא עמם בדיקת PCR (בדיקת קורונה רגילה שאינה מהירה) שלילית ועדכנית, כזו שעשיתם ב-72 השעות שלפני ההגעה, אלא אם אתם מחזיקים בתעודת "מחלים מקורונה". על מנת לבצע את הבדיקה - פנו לקופת החולים שלכם. חשוב לדעת: אם הבדיקה שלכם איננה בתוקף או יצאה חיובית, החופשה תבוטל ללא דמי ביטול, אולם בכל מקרה על בתי המלון נאסר לקבל כל אורח ללא תוצאה שלילית בבדיקת הקורונה שלו.

את הבדיקה (או התעודה) יש להציג במחסומי הכניסה לאילת ופעם נוספת כאשר תגיעו למלון שלכם - כך ידאגו שהיא תישאר אי ירוק, ללא חשש לקורונה. החובה הזו אגב, חלה עליכם כמובן גם אם טסתם לאילת או נסעתם בתחבורה ציבורית. לרשת מלונות דן שני מלונות נוספים באילת - מלון דן אילת בחוף הצפוני ומלון דן פנורמה אילת בצמוד למרינה.

למידע נוסף על מתווה "איים ירוקים" באתר מלונות דן

מוכנים לצאת לחופשה? בנפטון אילת, דן פנורמה אילת ודן אילת מחכים לכם. רק היכנסו לאתר והזמינו

בשיתוף רשת מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully