וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר מודיעה על התחלת הפעלות טיסות לבחריין

בעקבות אישור הסכמי התעופה בין ישראל לבחריין, חברת ישראייר תחל להפעיל טיסות ישירות לבחריין, החל מ-31 בינואר 2021. מחיר טיסה בלבד יחל ב-249 דולר. בשלב הראשון מתוכננות שתי טיסות שבועיות

בווידאו: ישראל ובחריין חותמות על הסכם לכינון יחסים דיפלומטיים/צילום: שגרירות ארה"ב בישראל

בקרוב מאוד ישראלים יוכלו לטוס ישירות מתל אביב אל מנאמה בירת בחריין. חברת ישראייר הודיעה היום (שני) על התחלת הפעלות קו טיסות לבחריין ב-31 בינואר 2021. מחיר טיסה בלבד יחל ב-249 דולר. בשלב הראשון מתוכננות שתי טיסות שבועיות.

בחריין עדיין מוגדרת כמדינה אדומה, אולם מצב התחלואה שם הולך ומשתפר. בישראייר מעדכנים כי אם בחריין לא תהפוך למדינה ירוקה עד למועד הטיסה, הלקוחות יוכלו לקבל את כספם חזרה בתוך 48 שעות.

בחריין מדינה קטנה השוכנת במפרץ הפרסי ואחת מהמדינות המודרניות ביותר בעולם הערבי, ייחודה הוא בשילוב בין מדינה מודרנית לצד היסטוריה עשירה. בחריין הוגדרה כפנינת המפרץ הפרסי, בזכות יופייה והאיים המלאכותיים שבה. כחמישה מיליון תיירים פוקדים אותה כל שנה.

מנאמה הבירה נחשבת עיר מערבית ומציעה מבחר של מלונות חדישים ומפוארים, חיי לילה, אזורי קניות, מסלול למרוצי פורמולה 1, מוזיאונים ותרבות ענפה. האתר המפורסם ביותר בעיר הוא שני מגדלי התאומים המתנשאים לגובה של 240 מטר כל אחד ומחוברים זה לזה באמצעות שלוש טורבינות רוח ענקיות.

מרכז הסחר העולמי בבירה מנאמה, בחריין, מאי 2020. רויטרס
עיר מערבית עם לא מעט אטרקציות. מרכז הסחר העולמי במנאמה בירת בחריין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully