וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאלה דיגיטלית: גולשים מהעולם יוכלו להטמין פתק בכותל מבלי להגיע לישראל

18.10.2020 / 11:03

היוזמה החדשה של משרד התיירות תאפשר לכל מי שירצו בכך, בני כל הדתות, לכתוב פתק באתר ייעודי. הטקסט יודפס בישראל ויוטמן בין אבני הכותל המערבי. נכון לעכשיו, המיזם יפעל למשך שלושה ימים בלבד

בווידאו: ג'ארד קושנר בביקור בכותל/צילום: רויטרס

(בווידאו: ג'ארד קושנר בכותל המערבי באוגוסט האחרון. השבוע יוכל להטמין פתק מארה"ב)

מגפת הקורונה העולמית מביאה עמה שפע של רעיונות יצירתיים המאפשרים להמשיך ולחוש את חו"ל, מהבית.

כעת, הנוהג לטמון פתק בכותל המערבי הופך להיות דיגיטלי, באמצעות יוזמה חדשה של משרד התיירות הישראלי, המאפשרת לכל אדם בעולם להיכנס לאתר ייעודי, לציין את שמו, לכתוב את משאלתו ולשגר את ההודעה הישר אל הכותל.

על פי הדיווח באתר Forbes, הפתקים הדיגיטליים יודפסו בישראל, ויוטמנו באופן פיזי בין אבני הכותל. יוזמה זו מוגבלת לשלושה ימים בלבד ממחר, בין התאריכים 21-19 באוקטובר.

"בעוד ישראל עדיין סגורה לתיירים מהעולם, רצינו ליצור דרך בעלת משמעות, שבה אנשים יוכלו להתחבר לאתרים הקדושים של ישראל", אמר לכתבת האתר איל קרלין, ראש נציגות משרד התיירות בצפון אמריקה.

הכותל המערבי. Shutterstock, ShutterStock
השבוע, התיירים לא יצטרכו להגיע לישראל כדי לשלוח מסר לאלוהים/ShutterStock, Shutterstock

שולחם פתק ומקבלים סרטון

עוד הסביר קרלין כי "הכותל המערבי מהווה חלק חשוב מהמסורת היהודית, ומושך אליו גם מטיילים בני כל הדתות. אנו רוצים להנגיש אותו למי שאינם יכולים להגיע אליו כרגע באופן אישי. לכן יצרנו פורטל למשלוח הפתקים הדיגיטליים. אנו נדפיס אותם, נטמון אותם בכותל וניצור סרטון שישותף עם כל מי שלקחו בכך חלק".

עוד מסר קרלין לכתבים כי "לאחרונה חווינו ימים של הרהור והתבוננות פנימית (הכוונה לחגי תשרי). חשנו כי הזמנת אנשים מרחבי העולם לשלוח מחשבות ותפילות אישיות, תהיה משמעותית מאוד, ללא כל קשר לאמונתם או דתם. במיוחד כעת, בימים שהתיירים אינם פוקדים את ישראל בשל מגפת הקורונה".

כידוע, הכותל המערבי הוא אחד מאתרי התיירות המתויירים ביותר בישראל, והוא מושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. על פי הפרסום, משרד התיירות הישראלי לא קבע תוכניות להמשיך במיזם מעבר לתקופת הזמן שצוינה. עם זאת, נמסר כי אם התגובות יהיו משמעותיות, אין כל סיבה שלא להמשיך בכך בעתיד.

לפרטים נוספים על פתק בכותל - הגרסה הדיגיטלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully