וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון שהוא בית: טרנד הדירות החדש שאתם חייבים להכיר

בשיתוף מלונות פתאל

12.11.2020 / 8:00

אם תמיד חלמתם על דירה מפנקת בקרבת חוף הים, אך לא רציתם להתחייב לטווח הרחוק מדי, ענף המלונאות מצא את הפתרון המושלם שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות ולשנות אווירה - במיוחד עכשיו. רשמו לפניכם את כל מה שצריך לדעת על השכרת חדרים אלגנטיים ומפנקים בבתי המלון בישראל

הרודס תל אביב - פתאל. יח"צ,
צמוד לטיילת. הרודס תל אביב/יח"צ

מה אתם מקבלים?

רשת פתאל מציעה מגוון חדרים יוקרתיים ומאובזרים במחירים אטרקטיביים, הממוקמים בלוקיישנים הכי מרכזיים בתל אביב ובחיפה.

במלון הרודס תל אביב השוכן על הטיילת וחוף הים תיהנו מהקסם הייחודי של העיר הגדולה ותוכלו להתפנק בחדר משלכם במלון המעוצב באווירה הנוסטלגית של העיר.

גם מלון לאונרדו פלאזה חיפה פותח את שעריו להשכרת דירות ומציע חדרים באבזור מלא, אשר בחלקם פונים לחוף הים היפהפה של העיר, עם מגוון פינוקים מסביב.

הטרנד החדש יאפשר לכם ליהנות מהשילוב המושלם בין דירה פרטית לחופשה יוקרתית, עם מיטה זוגית, מקלחת, מיני בר, כספת, טלוויזיה עם חיבור ל-yes, שירות ניקיון פעם בשבוע, מים, חשמל, Wifi חינם, 10% הנחה על שירותי המלון ועוד. כאמור, חלק מהחדרים מציעים גם מרפסת מפנקת הפונה לים, כך שתוכלו לפתוח את הבקרים עם הנוף המושלם הנשקף ישירות מהדירה החדשה שלכם.

חוף ירושלים, תל אביב - פתאל. יח"צ,
לברוח מחיי היומיום. חוף ירושלים בתל אביב/יח"צ

לכמה זמן אפשר להשכיר חדר?

תקופות השכירות נעות החל מחודש ועד שנה, כך שתוכלו לבחור לעצמכם את משך הזמן הרצוי ביותר בהתאם לצרכיכם.

ואם אתם רוצים להתפנק עוד יותר, תוכלו לשכור חדר לתקופה של חודשיים ומעלה וליהנות ממגוון הטבות וביניהם חברות בחינם למשך שנה במועדון "פתאל וחברים" המציע אינספור הנחות, הטבות, אירועים בלעדיים ועוד.

למי זה מתאים?

אין ספק שהטרנד החדש מתאים לכל מי שרוצה לשנות קצת אווירה במהלך הסגר ולברוח למציאות מעט אחרת, כמובן תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

בתקופה האחרונה צעירים רבים נאלצו לוותר על הדירות ששכרו עד עכשיו ולחזור לבית ילדותם, וכאן קיימת הזדמנות נפלאה לצאת שוב מהבית, אך הפעם מבלי להתחייב לחוזה של שנה, מבלי לדאוג למוביל ושאר בירוקרטיות וכמובן, מבלי להתפשר על איכות הדירה.

ומנגד, גם אזרחים ותיקים שיצאו לגמלאות יוכלו לקחת לעצמם תקופה של שלווה ויוקרה בחדרי המלון וליהנות מסביבה אחרת, להתפנק בחדרים ולשמור על פרטיותם ועל בריאותם.

בנוסף, הטרנד החדש מתאים מאד לנוודים הדיגיטליים, אשר ממשיכים לעבוד מהבית בתקופת הקורונה ומחפשים סביבה חדשה ומלאת השראה.

לאונרדו חיפה - פתאל. יח"צ,
מגוון אפשרויות. לאונרדו פלאזה חיפה/יח"צ

מה אפשר לשלב במהלך השכירות?

הנחיות משרד הבריאות אמנם משתנות בכל פעם, אך נכון לעכשיו, ניתן להגיע לחוף הים רק אם גרים במרחק קצר ממנו. כאן ההזדמנות שלכם לבקר בחוף הים לעיתים קרובות מאד, לצאת להליכה או ריצה בטיילת, להתאמן או אפילו רק להסתכל על הים המרגיע, לנשום אוויר ולהרוויח את אלף המטרים הקרובים לבית השווים ביותר שאפשר לבקש בימים אלה.

בהמשך, עם הקלות נוספות בסגר, תוכלו ליהנות משימוש חופשי במתקני הספא והבריכה, כמובן בכפוף להנחיות (בתוספת תשלום) ולשלב אטרקציות בתל אביב או בחיפה, היות והלוקיישן שלכם מאד מרכזי ומפנק במיוחד.

אין ספק שזוהי תקופה מורכבת ומאתגרת, אך עם החידושים שלפנינו, אפשר להתגבר על הכל ועדיין לשמור על בריאותנו ושפיותנו. כי אם החיים נתנו לנו לימונים וכבר למדנו להכין מהם לימונדה, למה לא לשתות אותה במרפסת מפנקת עם נוף לים?

לפרטים נוספים ולהשכרת הדירה שלכם לחצו כאן

לאונרדו חיפה - פתאל. יח"צ,
דירה ליד הים. לאונרדו פלאזה חיפה/יח"צ
בשיתוף מלונות פתאל
  • עוד באותו נושא:
  • דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully