וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בברבור שהעביר מבקרת בפארק שיעור חשוב בעטיית מסיכה

19.10.2020 / 0:02

אישה בצרפת החליטה להוריד את מסכת הפנים שלה כשהיא התקרבה לברבור, אלא שהיא לא תיארה לעצמה שהחיה שמתקרבת אליה לא בדיוק אוהבת שלא שומרים את כללי הזהירות בזמן הקורונה

בסרטון: האם מסיכות בד מגינות מקורונה?/צילום ועריכה: אליס ריבקין וליאור נאור

בחודשים האחרונים המסיכות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, במטרה לעצור את התפשטות הקורונה. רובנו אימצנו את המסכות ולמדנו איך לשים אותן כפי שצריך, כשאנו מבינים שחתיכת בד קטנה על הפנים שלנו זה מחיר קטן שצריך לשלם כדי להגן על עצמנו ואחד על השני. אנשים מסוימים, לעומת זאת, לא למדו עדיין שזה מה שצריך לעשות.

אבל גם כשאנחנו משתדלים לעשות את הכי טוב שלנו תמיד אפשר לטעות - וכולנו נתקלנו באנשים שלא הבינו שאסור להוריד את המסכה ולשים אותה על הסנטר או הצוואר, אפילו לא לשנייה, שיעור שברבור אחד החליט להעביר אישה לאחרונה. בסרטון שהופץ בטוויטר נראית האישה שיצאה לטייל בפארק בעלי חיים בצרפת מתכופפת ליד ברבור בפארק - אבל במקום לשים את המסכה על הפנים, היא הורידה אותה עד הצוואר. למרות שהיא נראית מאושרת להיות ליד הברבור, הציפור פחות התרשמה מהנוכחות שלה והחליטה לפרוץ את זרם המים הקטן שהפריד ביניהם.

הברבור יצר קשר עם האישה, אבל למזלה רק דרך המסכה שלה, כשהוא מצליח לחטוף אותה מהסנטר שלה ולהחזיר אותה בצורה מרשימה היישר אל הפנים שלה. האישה נפלה אחורה בהלם והחלה להתגלגל מצחוק.

כך לימד הברבור את המבקרת שיעור חשוב בהלכות הקורונה

הכיתוב בצרפתית לסרטון הקצר אומר: "כבר הזהירו אתכם: לבשו את המסכות שלכם", והוא נצפה יותר מ-28 מיליון פעמים וצבר מאות תגובות מאנשים שצוחקים על כך שלברבור נמאס מכך שאנשים עוברים על החוקים, כשאדם אחד אומר: "אפילו לטבע נמאס". אדם נוסף כתב כי: "מהדברים שאני רוצה לעשות כשאני רואה אנשים מתקרבים אליי ככה", ושלישי הוסיף: "יש לי רצון עז לעשות זאת לאנשים במכללה שלי שעוטים את המסכה מתחת לאף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully