וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה שתוותרו דווקא עכשיו? גילינו איך יוצאים למלון בקורונה

בשיתוף מלונות פתאל

2.9.2020 / 14:25

צפו: מירב מילר הגיעה למלון לאונרדו בוטיק ירושלים מרשת פתאל והתרשמה מההתאמות שנעשו על מנת לעמוד בכל ההנחיות ובמקביל, לשמור על החוויה של האורחים כמה שיותר דומה לזו שכולנו הכרנו. ככה עושים את זה נכון

בווידיאו: ביקור במלון לאונרדו בוטיק ירושלים מרשת פתאל/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

הקורונה אולי עוד לא הסתלקה מחיינו, אבל אם גם אתם רוצים לצאת עם כל המשפחה לחופשה מרעננת, חשוב שתדעו שאין שום סיבה לוותר על ההזדמנות הזו ואפילו לא צריך לעלות על מטוס לשם כך.

בתי המלון בישראל נערכו בחודשים האחרונים בהתאם לכל הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול ומחכים לקבל את האורחים בצורה מפנקת וכמובן, בטוחה.

מירב מילר הגיעה למלון לאונרדו בוטיק ירושלים מרשת פתאל כדי לבדוק איך זה נראה בשטח ופגשה את מנכ"ל מלונות פתאל בירושלים ותל אביב, יעקב סודרי, שהסביר: "כמעט ואין שינוי. הפינוק אותו דבר, רק מותאם לתקופה ולתו הסגול. כל המתקנים פתוחים - הבריכות, חדרי האוכל, טיפולי הספא והאטרקציות והפעילויות במלון ומחוצה לו. החוויה דומה לתקופה שלפני הקורונה".

וכיצד מתאימים מלון לתו הסגול? "זה נמצא בכל פינה. בהגעה למלון מודדים חום. יש אלכוג'ל בכל מקום ומדבקות לשמירת מרחק בין האורחים. המנות במזנון מוגשות באריזה אישית יפהפייה ואיפה שצריך, יש שף שמחלק את האוכל. כל הצוות עוטה מסכות וגם טכניקת ניקוי החדרים חדשה. לכל אורח מחכה בחדר ערכה עם אלכוג'ל, מסכות ואמצעי חיטוי נוספים".

האורחים יכולים להיעזר גם באפליקציית "פתאל Welcome", אפליקציה ייחודית לרשת פתאל, אשר מאפשרת לנהל את החופשה דרך הטלפון הנייד, כולל צ'ק אין מזורז והזמנה של טיפולי ספא, שירות חדרים ועוד: "בתקופה הזו יש לאפליקציה ערך מוסף, כי היא מאפשרת מינימום אינטראקציה", אומר סודרי. "אנחנו רוצים לכבוש מחדש את לבבות הישראלים. יש אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה וברגע שמגיעים, מחליפים דיסקט ואתם בחופשה. והכל כמובן בהקפדה מלאה על ההנחיות וכמיטב המסורת של מלונות פתאל - עם אירוח באהבה".

מוכנים לחופשה משפחתית מפנקת? לאתר של מלונות ירושלים מרשת פתאל

בשיתוף מלונות פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully