וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 52 שנה: אושרה סופית תכנית להקמת מלון על שפת הים בהרצליה פיתוח

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה עתירה מנהלית על החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, ואישר סופית את תכניתה של הכשרת הישוב להקמת מלון, בן 144 חדרים (כ-19,200 מ"ר), שישתרע על קרקע של כ-11 דונם ברחוב גלי תכלת על שפת הים

"מלון מטיילים", קיבוץ גשר הזיו/יניב גרנות

הסבלנות והעקשנות משתלמות. 52 שנה מאז חלה על הקרקע בפאת-ים שבהרצליה פיתוח תכנית להקמת מלון, זכתה היום (חמישי) הכשרת הישוב לאישור סופי אחרון לתב"ע שאושרה בפברואר 2020 ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בראשות השופטת דניאלה פוסק. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה אתמול (יום ד') עתירה מנהלית על החלטת הוועדה לדחות התנגדויות שהוגשו.

התכנית שאושרה כוללת הקמת מלון בן 144 חדרים על שטח של כ-19,200 מ"ר בפאת-ים שבהרצליה פיתוח, הממוקם על קרקע בשטח כולל של כ-11 דונם, אשר החברה הינה בעלת 67% מן הזכויות בו.

מלון הכשרת היישוב - הדמיה. יחצ,
הדמיית המלון שיוקם/יחצ

בתחילת השנה הגישו מספר משפחות, המתגוררות ברחובות הסמוכים למיקום המיועד של המלון, עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד החברה ונגד הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, במסגרתה הם דרשו לבטל את ההחלטה המקורית להקמת המלון, וביקשו לשנות את ייעוד הקרקע לשטח ציבורי פתוח. עתירתם נדחתה אתמול, כאמור, על ידי המחוזי
.
הכשרת הישוב בניהולו של עופר נמרודי פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully