וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם החדש: מלון בהדפסת תלת-מימד ייחנך בערב הסעודית

גם תקופת הקורונה לא עצרה את הסעודים, שמשקיעים מיליארדי דולרים כדי להפוך את אזור אל-עולה השומם ליעד תיירותי שבמרכזו מלון נוצץ וייחודי עם 100 חדרי 3D מודפסים. מועד הפתיחה: סוף 2020

בווידאו: ראיון עם אנוואר גרגאש השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות/צילום: ברק רביד, עריכה: ליר שפיגלר, עמית שמחה

ערב הסעודית נמצאת בעיצומו של קמפיין לקידום התיירות ושיפור שמה של משפחת המלוכה ברמה הבינלאומית, וגם תקופת הקורונה לא תעצור אותה. בימים אלה, במדבריות של צפון-מערב המדינה, מושלמת בניית מלון יוצא דופן שנוצר בהדפסת תלת-מימד ואמור להוות חלק חשוב בפיתוח אל-עולה, המחוז העתיק שנפתח לתיירות לאחר הסכם שנחתם עם צרפת.

משפחת המלוכה משקיעה מיליארדי דולרים באזור השומם הזה, ושם החלה חברת "הביטאס" להקים ענף תיירות ממש מאפס. זה קורה באמצעות הדפסת מבנים בתלת מימד, כפי שהיא עושה בטודוס סנטוס שבמקסיקו (ציוץ מצורף) ובעוד שישה מקומות ברחבי הגלובוס. זה העולם החדש.

"הביטאס רוצה להגדיר מחדש את רעיון היוקרה", אמר מנכ"ל ומייסד החברה, אוליבר ריפלי, למגזין התיירות Travel+Leisure. "אנחנו קוראים לזה 'יוקרה לנפש'. האמונה שלנו היא שיוקרה זה דבר שאי אפשר לקנות או למכור, אלא זו תחושה שקיימת אצלנו, בחוויות ובזיכרונות שאנו יוצרים עם אחרים".

את התחושה הזו אמורים לייצר 100 קפסולות של הנכס, העשויות מפרקט למינציה, אלומיניום וחומרים קלים אחרים שהחברה בונה ושולחת בחבילות לאתר הבנייה, כדי שיהיו 100 חדרי מלון. "אנחנו משתמשים במודלים תלת מימדיים ודיגיטליים של החדרים והמבנים שלנו, וז מתרגמים את זה למכונות שלנו שמייצרות אוטומטית את מבני החדרים", הסביר ריפלי. "תהליך הפיתוח הוא שלנו מההתחלה ועד הסוף. אנחנו מתכננים, מייצרים, מפתחים ומבצעים, כך שאנחנו יכולים לשלוט על כל השרשרת.

אתר הנופש כולו יהיה ללא שימוש בפלסטיק חד-פעמי וחלק ניכר מהחשמל יסופק על ידי פאנלים סולרים המגובים בסוללות של טסלה. במקום יהיה גם מרכז בריאות ובו פגישות יוגה, טיפולי ספא ובריכה, מסעדה שתציג את המטבח המזרח-תיכוני ואפילו חדר טקסים רוחני. הפתיחה מיועדת לדצמבר 2020. ממש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully