וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדנית בטן חושפת פרטים מפתיעים על המסיבות הפרועות של השייח'ים העשירים ממרוקו

28.8.2020 / 0:10

שרה ראטלי שוברת שתיקה ומספרת על הימים בהם עבודה במועדוני הלילה במרוקו, אחת המדיניות השמרניות בעולם. היא מספרת שהצניעות והשמרנות לא באות לידי ביטוי במועדונים, שם שייח'ים מיליארדרים היו חוגגים ושופכים עליה מזומנים מכל עבר

שרה ראטלי, שעבדה כרקדנית בטן במועדוני יוקרה במרוקו - מדגימה את יכולות הריקוד שלה/@sararetalitv

רקדנית הבטן שרה ראטלי העניקה השבוע הצצה נדירה למה שמתרחש במסיבות הפרועות של מרוקו, אליהן מגיעים שייח'ים מכל מדינות ערב ומפזרים על רקדניות צעירות דולרים כדי שירקדו מולם בלבוש מינימלי. רקדנית הגו-גו בת ה-29 עבדה במועדון לילה במרוקו למשך תקופה קצרה עד שהתפטרה לאחר שמנהלה התנהג אליה בזלזול. כעת היא מוכנה לדבר על מה שחוותה באותן "מסיבות פרועות", כפי שתיארה אותן ולא חסכה שום פרט על המיליארדרים שהיו מגיעים למועדון מדי לילה רק כדי לראות אותה.

מרוקו נחשבת למדינה שמרנית שממש לא מומלץ להפגין בה מחוות פומביות של חיבה או לצאת עם בגדים חושפניים לרחובות, כך שוודאי לא הייתם מנחשים שבאומה הצפון אפריקאית הכה שמרנית הזאת מתקיימות מסיבות מהגדולות והנועזות בעולם. שרה, לה יש מיליון עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק, דיברה בגילוי לב על תקופתה כרקדנית בטן במועדון, שם פגשה שייחים ערבים עשירים שביקרו במרוקו בחופשותיהם. הרקדנית הונצואלית הסבירה שהגיעה לענף עקב התשוקה שלה לריקוד: "אני לטינית ואחד המאפיינים המיוחדים של הלטינים זה שיש לנו נפש שמחה. אנחנו אוהבים לשמח, אנחנו אוהבים לרקוד, אנחנו אוהבים לעשות כיף! ריקוד הוא באמת התשוקה שלי, אז כשהוזמנתי למרוקו לרקוד את ריקוד הגו-גו בפעם הראשונה, זו הייתה חוויה מדהימה".

רקדנית הבטן שרה ראטלי. אינסטגרם, @sararetalitv, אתר רשמי
רקדנית הבטן שרה ראטלי/אתר רשמי, אינסטגרם, @sararetalitv
רקדנית הבטן שרה ראטלי. אינסטגרם, @sararetalitv, אתר רשמי
שרה ראטלי רקדה במועדוני הלילה במרוקו/אתר רשמי, אינסטגרם, @sararetalitv

למרות שרוב המוסדות המרוקאים שמרניים, נורמות משתנות כשזה מגיע למועדוני לילה אקסלוסיביים. שרה חושפת: "יש שם תרבות מאוד קפדנית לגבי ריקודים אקזוטיים, אבל מצאתי עבודה במועדון לילה אקסלוסיבי. הבגדים שלבשתי היו קטנים מאוד! זו הייתה חוויה מטורפת מאוד, כי לא ידעתי לדבר ערבית, וגם לא ידעתי צרפתית - ואלה בעצם שתי השפות היחידות שמדוברות שם. למזלי הצלחתי לתקשר איתם בשפת הסימנים".

לא לקח זמן רב עד שנערת הגו-גו בנתה לעצמה מוניטין במקום. שרה אמרה: "אנשים התחילו לקרוא לי 'פצצה לטינית' והתלהבו ממני ממש - הם אמרו לי שהכינוי נובע מהחמוקיים המתפרצים שלי". עקב הביקוש הרב, אורחי מועדון הלילה העשירים היו נדיבים מאוד בטיפים שלהם. הרקדנית סיפרה: "עם שיער כה שחור ותווי פנים שמאוד דומים לערבים, קיבלתי טיפים גבוהים ורבים. אתם באמת צריכים לראות כדי להאמין שיש אנשים אמיתיים בעולם שיש להם כל כך הרבה כסף".

רקדנית הבטן שרה ראטלי. אינסטגרם, @sararetalitv, אתר רשמי
שרה ראטלי סיפרה שמיליונרים היו משליכים לעברה מזומנים/אתר רשמי, אינסטגרם, @sararetalitv
רקדנית הבטן שרה ראטלי. אינסטגרם, @sararetalitv, אתר רשמי
היא מאוד אהבה את התפקיד - אך עזבה לאחר שרבה עם המעסיק שלה/אתר רשמי, אינסטגרם, @sararetalitv

למרות ששרה הייתה מוקפת בכסף, היא מתעקשת שהרקדניות איתן עבדה לא הציעו ולא העניקו סקס בתמורה לכסף. היא סיפרה: "פגשתי תרבות מדהימה בעבודה שלי. מעולם לא ראיתי מסיבות מטורפות כל כך של מיליונרים - שייחים מסעודיה וכל מדינות ערב נכנסו למקום עם הרים של כסף. הם היו זורקים כמות גדולה של מזומנים לאוויר בזמן שרקדתי - זה היה כל כך מטורף! מעולם לא ראיתי כל כך הרבה כסף בחיי - אבל אנחנו לא מדברים על זנות. אנחנו מדברים על ריקודי דיסקו עם בגדים. אין עירום - הם פשוט רוצים להודות לך שאת שם וכדי לעשות זאת הם זורקים עליך כסף. זו חוויה מדהימה".

רקדנית הבטן שרה ראטלי. אינסטגרם, @sararetalitv, אתר רשמי
"מעולם לא ראיתי מסיבות מטורפות כל כך של מיליונרים"/אתר רשמי, אינסטגרם, @sararetalitv

על אף ששרה צברה חוויות טובות בעבודה, היא החליטה להתפטר לאחר שרבה עם המעסיק שלה שלדבריה התייחס אליה בזלזול. משם עברה לעבוד במדינה אחרת. היא הוסיפה: "בסופו של דבר לקחתי את הכישרון שלי למדינות אחרות - פורטוגל, סין, הולנד, ספרד, ברזיל, מצרים. הדבר היחיד שתמיד עובד בשבילי הוא הישבן שלי - זה תמיד מושך תשומת לב, לא משנה היכן אני נמצאת. הישבן שלי סייע לי לחצות הרבה הרבה גבולות ועל כך אני מודה לאמא שלי. תודה אמא!".

@sararetalitv

Ok el último de esta canción por hoy jajaja ##adicta ##mmm @jimena.jimenezr ???

♬ mmmmmm - simppforemma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully