וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבה לבורגס: טיסות ליעד הפופולרי, לראשונה מאז פתיחת השמיים

החל מ-23 באוגוסט ובעקבות הביקוש הרב, חברות "אשת טורס" ו"השטיח המעופף", מחדשות את הטיסות ליעד הפופולרי. נתוני התחלואה: מהנמוכים בבולגריה

חופשה ורנה בולגריה/אביחי ברוך

החל מיום ראשון הקרוב, 23 באוגוסט, חברת התיירות הישראלית "אשת טורס" תפעיל טיסות שכר לבורגס, בולגריה, מדי ראשון וחמישי. כדי שהנוסעים יוכלו להיבדק ולקבל תשובות לפני הטיסה, בימי ראשון הטיסות ייצאו בשעה 16:00 (החזרה ארצה בשעות הצהריים) ובימי חמישי ההמראה תהיה בשעה 15:00 (שוב, החזרה ארצה בשעות הצהריים). הטיסות יופעלו באוגוסט, ספטמבר ואוקטובר, עם אופציה להארכה.

כבר כעת ניתן לרכוש באתר אשת טורס חבילות הכוללות טיסה, מלון והעברות. כך למשל חבילה של ארבעה לילות על בסיס חצי פנסיון במלון פלטינום, מלון 4 כוכבים מרכזי על הטיילת הכולל קזינו, תעלה החל מ-399 דולר לאדם בחדר זוגי. חבילה של שלושה לילות על בסיס אולטרה הכול כלול במלון The Wave resort, מלון 5 כוכבים יוקרתי עם בריכות, מגלשות מים ועוד, תעלה החל מ - 485 דולר לאדם בהרכב של זוג+2.

כל החבילות הנרכשות לבורגס באמצעות אשת טורס החל מהיום ועד להודעה חדשה, מאפשרות לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול. הביטול אפשרי עד שבעה ימי עבודה לפני ההמראה (יום היציאה לא נחשב בספירה). במקרה של ביטול ברגע האחרון בשל תוצאה חיובית לקורונה - יגבו דמי ביטול מופחתים של 250 דולר לאדם (לכל אדם בהזמנה).

שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל שיווק ומכירות באשת טורס: "הביקוש הרב מאז פתיחת השמיים, נתוני התחלואה הנמוכים בבורגס, והמחירים האטרקטיביים מסמנים את בורגס כאחד היעדים החמים של התקופה הקרובה. אנו גאים להיות החלוצים בטיסות לבורגס ונמשיך להתאים את הפעילות שלנו בהתאם לביקושים ולשינויים הרבים בשוק התיירות הישראלי והעולמי".

פארק המים אקווה פרדייס, בורגס, בולגריה. עומרי ברנדייס, אתר רשמי
פארק המים אקווה פרדייס בבורגס/אתר רשמי, עומרי ברנדייס

גם חברת "השטיח המעופף" הודיעה על חזרה הדרגתית לפעילות ופותחת מחדש החל מיום ראשון הקרוב את הקו לבורגס שבבולגריה, הנמצאת ברשימת המדינות הירוקות. בשטיח המעופף מספרים כי כל האטרקציות ובהן גם פארקי המים פתוחים להנאת הנופשים.

אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף: "לאחר פסק זמן ארוך, אנחנו מאוד שמחים להודיע על פתיחת הקו מחדש לבורגס, כמובן בהתאם להנחיות וביצוע בדיקת קורונה 72 שעות לפני הטיסה. היעד האהוב על הישראלים שוקק וכל האטרקציות בו פתוחות, לרבות פארקי המים, הברים והמסעדות. מכירת החבילות החלה היום ואנחנו כבר רואים התעוררות והזמנות שנכנסות למוקד שלנו. אנו מקווים שזו התחלה המבשרת על פתיחה של השמיים לעוד ועוד יעדים".

מחירי חבילות הנופש לבורגס:

23.8 4 לילות מלון premium inn, מלון 4 כוכבים עם מגלשות מים ע"ב חצי פנסיון-
אדם בחדר זוגי 499 דולר
זוג+2 ילדים 469 דולר לאדם
27.8 3 לילות (בתוך החופש הגדול)
מחיר לאדם בחדר זוגי 499
זוג+2 ילדים 399 דולר לאדם

נתוני התחלואה בבורגס הם מהנמוכים באתרי התיירות בבולגריה כולה. לפי נתוני אתר ממשלת בולגריה המעודכנים להיום (שני), בבורגס 383 חולים פעילים, לעומת 1,092 בורנה, 4,151 בסופיה, ו-1085 בבלגואבגרד (המחוז של אתר הסקי והנופש בנסקו). בבולגריה כולה 14,365 חולים פעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully