וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן למבחן: ספונטניים או מאורגנים - איך אתם מחליטים על חופשה?

בשיתוף מלונות פתאל

31.8.2020 / 13:40

ספונטניים, מאורגנים או איפשהו באמצע? לכל אחד מאיתנו יש את האופי והסגנון שלו וזה נכון גם כשיוצאים לחופשה מפנקת. עם המשפחה, החברים או בזוג, בואו לגלות מה הכי מתאים לכם מבין כל המסלולים ולהרוויח את החופשה הבאה שלכם במחיר מדהים

יש המון סוגים של בני אדם ולכל אחד יש אופי משלו. יש כאלה שאוהבים לדעת הכל מראש ולתכנן קדימה כמה שאפשר, ויש את הספונטניים יותר, רוח חופשיה שחיה מרגע לרגע. ביניהם כמובן, יש גם את אלה שאוהבים לגוון - מדי פעם להיות מאורגנים ומדי פעם לתת לסיטואציה להחליט עבורם. לאיזו קטגוריה אתם נכנסים?

האמת, לא משנה לאן אתם שייכים בחלוקה הזו, כמו כולם, כנראה שגם אתם אוהבים לצאת לחופשה מפנקת, בין אם היא מתוכננת לפרטים ובין אם היא בהתראה של רגע. לכן, בוודאי תשמחו לדעת שיש מסלולים שמתאימים בדיוק לכל אחד מכם ושיש לכם יותר מדרך אחת להרוויח את החופשה הבאה שלכם במחיר פשוט מעולה.

הנה ההצעות שממש שווה להכיר:

פתאל יאללה. הדוניסטית שיווק ותוכן,
ספונטניים? זה המקום בשבילכם/הדוניסטית שיווק ותוכן

לספונטניים - מסלול אפליקציית "יאללה"

חולמים על הדילים של הרגע האחרון וחופשות מהיום להיום (או מהיום למחר אם ממש בא לכם לקחת את הזמן)? אתם במקום הנכון עבור מהירי ההחלטה. ב"יאללה" תקבלו בכל יום הצעות להנחות ענק של 30 אחוזים במבחר מלונות ובעזרת האפליקציה הנוחה לשימוש, תוכלו לסגור את כל הטוב הזה תוך דקה אחת בלבד - באמת על המקום.

איך זה עובד? בכל יום הדילים עולים החל מהשעה 10:00 והם זמינים כל היום, עד חצות. את התשלום עצמו עושים רק כשמגיעים למלון. אז אם אתם בקטע של הפתעות ולא מאלה שאוהבים לחכות עד שהחופשה שלהם תגיע, תארזו את המזוודה, כנסו לאוטו ו"יאללה", למלון.

למתכננים - מסלול "פתאל על הזמן"

ויש כמובן גם את הצד השני. אם אתם מאלה שנהנים לקחת את הזמן, "לבנות את המתח" עד שהחופשה מגיעה ולארגן את הכל כמה שיותר זמן מראש, זה המקום עבורכם. ב"פתאל על הזמן" תמיד תמצאו דילים מדהימים של עד 50 אחוז הנחה למבחר המלונות השונים ברחבי הארץ וכל ההזמנות הם לשלושה עד שישה חודשים מראש - מספיק זמן כדי לגלות מה כל האטרקציות שהמלון והסביבה מציעים לכם ולבוא הכי מוכנים שיש.

הכיף של "פתאל על הזמן" הוא שתמיד אפשר לדמיין כמה חודשים קדימה ותוכלו למצוא דילים מעולים לכל אורך השנה, כולל לתקופת הקיץ ולחגים, כמו גם מבצעים מעולים לאזורי הנופש המובילים ביותר ואפילו למלונות יוקרה וכל הטוב הזה מגיע במחיר הנמוך ביותר - בהתחייבות.

פתאל על הזמן. הדוניסטית שיווק ותוכן,
אוהבים להיות מאורגנים?/הדוניסטית שיווק ותוכן

ולמי שביניהם

בואו נגיד את האמת - לא כל החופשות דומות. לפעמים יוצאים עם כל המשפחה, לפעמים עם חברים, לפעמים חופשה רומנטית. לכל חופשה יש את האופי והסטייל שלה ולכן, יש גם כאלה שפעם אחת יעדיפו משהו של הרגע האחרון ופעם אחרת ירצו לדעת כמה שיותר זמן מראש איפה הולכת להיות החוויה הבאה שלהם.

אם אתם מאלה, הכי טוב להיכנס לאתר "פתאל" ולבחור דילים לכל מועד שנוח לכם: מחר, עוד שבוע, עוד חודשיים - מה שתרצו. באתר תמצאו לא רק את מבחר המלונות, אלא גם חבילות שכוללות חופשה ואטרקציה או הופעה, כדי שההנאה תהיה כפולה. באתר אתם יכולים להרכיב את הדיל שאתם רוצים ולמצוא את החופשה הבאה שלכם, ספונטנית או מאורגנת - העיקר שתבלו.

ספונטניים? כנסו ל"yala"

רוצים דילים מעולים לעוד כמה חודשים? כנסו ל"פתאל על הזמן"

לכל הדילים והאפשרויות - כנסו לאתר פתאל ותכננו את החופשה הבאה

אז איזו סוג של חופשה אתם מעדיפים?

ספונטנית
מאורגנת
משהו באמצע
666 משתתפים
בשיתוף מלונות פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully