וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קבע: תאילנד היא היעד התיירותי הבטוח בעולם כרגע

על פי החברה הגרמנית "טורלאן", אחת המדינות האהובות על המטייל הישראלי ניצבת בפסגת המקומות הבטוחים, אחרי 83 ימים ללא נדבקים חדשים. ירדן במקום השני, יוון ברביעי. האם זה יזרז את חידוש הטיסות מישראל ללא חובת בידוד?

בווידאו: הפגנה אנטי ממשלתית בתאילנד/צילום: רויטרס

מדינת ישראל פתחה את השמיים לטיסות לבולגריה, קרואטיה וחלקים ביוון. אחת המדינות המיועדות לפעימה הבאה, ולבטח אחת המבוקשות ביותר מבחינת המטייל הישראלי - היא תאילנד. וכעת מסתבר שהיא היעד התיירותי הבטוח ביותר בעולם בתקופת הקורונה.

על פי מחקר של סטארט-אפ התיירות הגרמני "טורלאן", שם בחנו את המקומות הכי בטוחים לחופשה בעת מגיפת הקורונה העולמית, תאילנד ניצבת במקום הראשון בזכות תקנות בריאות בינלאומיות גבוהות ברמה של 85 אחוזים, צפיפות אוכלוסין מתונה וכמובן מספר נמוך מאוד של הידבקויות. החברה ריכזה נתונים וניתחה מדדים שונים כדי להגיע לתוצאה הזו, בין היתר של מדידת שעות שמש ביום לפעילות חוץ ושל עדכוני המדינות בנוגע למקרי קורונה חדשים.

עוד ברשימת 10 המדינות הבטוחות בעולם, על פי המחקר של "טורלאן": ירדן, פולינזיה הצרפתית, יוון, אורוגוואי, איטליה, קמבודיה, יפן, אירלנד ובוטסואנה.

צעיר מטייל ברחוב קאווסאן, בנגקוק, תאילנד. ShutterStock
בפסגה העולמית. בנגקוק, תאילנד/ShutterStock

נכון לאתמול (ראשון), בתאילנד לא נרשם מקרה הידבקות כבר 83 ימים. סך הכול היו במדינה 3,377 נדבקים: 3,194 מתוכם החלימו, 125 עדיין בטיפול ו-58 מתו.

למרות המספרים הנמוכים, הכלכלה התאילנדית ניזוקה קשות והמדינה נמצאת במשבר הכלכלי הקשה ביותר שלה מאז 1997, אחרי שמיליונים נותרו מחוסרי עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully