וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ה-BFF: חופשה תוססת בתל אביב

בשיתוף מלונות פתאל

25.8.2020 / 8:00

העיר ללא הפסקה מציעה אינספור אפשרויות: חופים, מסעדות, ברים, בילויים, אטרקציות ומלונות. במקום לטוס לחו"ל בקיץ הזה, אפשר ליהנות ממש כאן מאחת הערים הטובות בעולם

נראה שבקיץ הזה ובכלל בתקופה הקרובה לא ממש נוכל לטוס עם החבר או החברה הכי טובים לטיול כיף באחת הערים הכי יפות ומגניבות בעולם. אז איזה מזל שיש לנו אחת כזו ממש מתחת לאף, נכון?

פעם אחר פעם, כאשר מדרגים את הערים השוות בעולם, תל אביב נכנסת חזק לרשימה. בטח ובטח כאשר מדובר בערים לצעירים, שמחפשים מסיבות, מסעדות, בילויים ואטרקציות שונות. אז אם גם לכם ממש מתחשק חופשה מטריפה עם ה-BFF, תל אביב לגמרי תספק את כל מה שאתם מחפשים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנצל את העיר עד תום:

תל אביב פתאל. יח"צ,
העיר ללא הפסקה/יח"צ

איפה מבלים?

מאיפה נתחיל בכלל? תל אביב נושמת תרבות ואומנות ומלאה באקשן 365 ימים בשנה. לא תגיעו לעיר בלי למצוא משהו כיף לעשות בה. בתור התחלה, אם בא לכם להשקיף על פארק הירקון ושאר העיר ממקום יוצא דופן, אתם יכולים לעלות ל-TLV Baloon, הכדור הפורח הלבן והמרשים. באזור הים, בין דיזנגוף סנטר למרינה, תגלו גלריות אומנות שונות ו-וייב מצוין.

מי שמחפש ערב רגוע, בו אפשר לדבר על החיים בכיף, לנוח וליהנות מאיזה משקה טוב, יוכל למצוא מגוון סוגים, כולל "המזג" התוסס על אבן גבירול או ה"לוציפר" המגניב במיוחד על אלנבי. אם אתם ברוטשילד ורוצים קוקטייל טוב ועיצוב יפה, לכו על ה"ספיק איזי".

האמת, כמעט בכל פינה של תל אביב תמצאו איזה מקום מגניב לשבת ולשתות בו משהו בערב קיצי חמים ונעים. אם אתם מחפשים את הברים הפשוטים יותר, "המנזר" בשוק הכרמל תמיד כיף ו"השופטים" באבן גבירול הוא מוסד ותיק.

אבל אנחנו כאן לא רק בשביל חיי הלילה, אלא בשביל חוויית החופשה התל אביבית הצעירה והמושלמת, נכון? אז בשעות היום, אם אתם לא מכירים מספיק טוב את שוק הכרמל, אל תפספסו אותו ובימי שישי שווה לחבר את הביקור בו עם הדוכנים של נחלת בנימין.

לשני הנמלים של האזור, נמל תל אביב ונמל יפו, יש את הקסם והייחוד שלהם, כל אחד בדרכו ואם בא לכם קצת תצפית מיוחדת, אפשר לטפס לגג בניין עזריאלי ולראות ביום בהיר את כל גוש דן והלאה.

קיץ על החוף

בתל אביב, חובה להקדיש קטגוריה נפרדת לחופי הים, אחד הסמלים הגדולים ביותר של העיר ללא הפסקה. חוף מציצים למשל, כבר ממש לא מזכיר את הימים המיתולוגיים של הסרט שנעשה עליו, אבל הוא מאובזר בכל טוב והגישה אליו נוחה גם עם רכב בזכות החניונים שבאזור וגם בתחבורה ציבורית. אפשר לשחק בו אל תוך הלילה בזכות התאורה ויש מה לאכול ולשתות, כך שלא תרצו לעזוב.

חוף הצוק לעומתו, שייך לחלוטין לצעירים. יש לידו חניון גדול וללא תשלום, הוא נקי ויפה, מלא במקומות ישיבה בצל וכמעט ריק מילדים, אם זו האווירה שאתם מחפשים.

מלבד אלו, במרכז העיר תוכלו למצוא את רצועת החופים המפורסמת ביותר, אותה פוקדים המוני עם ישראל (ובדרך כלל גם אלפי תיירים) בכל קיץ. לחופים הללו, שמתחילים דרומית לחוף הילטון וגן העצמאות, אפשר להגיע בקלות מהטיילת ותוכלו למצוא בהם כל סוג של פעילות שרק תחפשו. המוכרים ביותר הם חוף גורדון, פרישמן, בוגרשוב וטרומפלדור ובגדול הרצועה נמשכת עד אזור צ'ארלס קלור.

הרודס תל אביב פתאל. יח"צ,
אין כמו הים של העיר הלבנה. מלון הרודס תל אביב/יח"צ

איפה אוכלים?

אמרנו שתל אביב משופעת במקומות בילוי, ריקוד ושתייה, אבל זו גם בירת האוכל של ישראל מבחינת מסעדות איכותיות וטעימות. אין סוג של אוכל שלא תצליחו למצוא בעיר, החל מבשרים, דרך איטלקי ופיצות, סושי, מסעדות מכל פינה בעולם וכמובן, גלידות.

אם מתחשק לכם לשוטט מעט בחיפוש אחר אוכל טוב, מתחם התחנה (עם ויקי כריסטינה המהוללת) ואזור נווה צדק הוא אפשרות לא רעה וכך גם האזור שסביב הסינמטק, איפשהו על הגבול שבין אבן גבירול לרוטשילד ונמל תל אביב, שם כמעט בכל פינה תמצאו מקום לא רע לשבת לאכול ו/או לשתות בו. ברוט, הצמודה למגדל שלום, מציעה חוויית אוכל צרפתי שקשה למצוא אפילו בצרפת. ממש לצדה נמצאת גם פרונטו הנהדרת, עם אוכל איטלקי שיגרום לכם ללקק את השפתיים.

אם אתם צופים אדוקים של תכניות הבישול בטלוויזיה, בטח תשמחו לעצור ביפו תל אביב של השף חיים כהן עם הטאבון המרהיב שלה. אם אתם כבר שם, באזור קניון עזריאלי, הדיקסי והכנפיים האגדיות שלו נמצאים במרחק נגיעה מכם, כמו גם טאיזו, האסייתית של השף יובל בן נריה, בעיני רבים המסעדה הטובה ביותר בישראל כיום.

בשביל משהו בסטייל קצת שונה, אפשר להגיע לצפון העיר, שם במתחם ברחוב גרינברג נמצאות מספר מסעדות שונות וביניהם גרקו היוונית. מנגד, אם אתם בקטע של אוכל אסייתי, לא כדאי לפספס את טאיזו ובשוק הכרמל שוכנת הבסטה הנהדרת. כאמור, הרשימה הזו באמת בלתי נגמרת.

איפה מטיילים?

תל אביב היא לא רק עיר של כיף, אלא גם מלאה בהיסטוריה מרתקת ויופי חבוי ששווה להיחשף אליו. אפשר לשוטט בה בהליכה רגועה במשך כמה שעות טובות ביום, לעצור פה ושם לאכול ולשתות משהו או סתם לשבת באיזו שדרה ולהתרשם מהחיים "בבועה", כמו שיש מי שנוהג לומר.

לכבוד שנת המאה ב-2009, העירייה הציגה שלושה שבילי טיול: השביל הלבן מתאר את תולדות העיר, מגבול יפו ההיסטוריה, דרך נווה צדק והעיר הלבנה שהפכה לאתר מורשת עולמי של אונסק"ו. השביל הכחול לוקח אתכם על קו החוף היפהפה, כל הדרך ממדרון יפו ועד נמל תל אביב והמגדלור. השביל הירוק עושה את דרכו בטבע העירוני, מגני יהושע ולאורך נחל הירקון.

עוד אפשרות מעולה היא לעשות "טיול כיכרות": התחילו בכיכר דיזנגוף, לכו לכיוון דיזנגוף סנטר ומשם פנו לכיכר מסריק. המשיכו לכיכר רבין וצעדו צפונה על אבן גבירול עד ז'בוטינסקי, שם תפנו ימינה לכיכר המדינה. סיור עצמי קליל ונחמד שיגלה לכם המון מהקסם של תל אביב.

רוטשילד 22 תל אביב פתאל. יח"צ,
תל אביב כמו שלא הכרתם אותה. מלון רוטשילד 22/יח"צ

איפה ישנים?

חלק גדול מהישראלים אולי חיים באזור תל אביב, אבל אם אתם רוצים ליהנות מהעיר עד תום, עדיף להישאר בה כמה ימים ולנצל כל יום עד הסוף, ללכת למלון לנוח ולהתחיל מחדש בבוקר הבא.

מלון הרודס תל אביב למשל, נהנה מהמיקום המושלם: צמוד למרינה ולגן העצמאות, על הטיילת היפהפייה, בדיוק מול חוף גורדון וכל אותה רצועת חופים שהזכרנו, מרחק נגיעה משדרות בן גוריון והליכה של כמה דקות בלבד לרחוב דיזנגוף, שם תוכלו למצוא מכל טוב. הוא מלון יוקרתי שמעניק לכם את אווירת תל אביב הקטנה של שנות ה-30, הרבה לפני שהפכה לעיר ללא הפסקה. הלוקיישן הנהדר יאפשר לכם גם לצאת בקלות רבה לסיורי סגווי או אופניים בטיילת ובשאר רכבי העיר ובמלון יש בריכה מפנקת, ארוחות מעולות ובאופן כללי, אווירה תל אביבית מושלמת, בדיוק כמו שאתם מדמיינים.

ועכשיו הרודס תל אביב גם מזמין אתכם ליהנות מחבילה מיוחדת: חופשה בריאה ומהנה לגוף ולנפש, עם ארוחת בוקר מפנקת וקורס סאפ או גלישת גלים זוגית, כולל שעת סאפ ביום הבא, לבחירתכם! שימו לב שמספר המקומות מוגבל והדיל המעולה הזה יימשך עד סוף חודש אוגוסט הנוכחי, אז ממש לא כדאי לפספס את ההצעה המעולה הזו.

רוטשילד 22, כשמו כן הוא, שוכן ברחוב רוטשילד, בלב ליבה הפועם של העיר השוקקת, מוקף במסעדות, ברים ושדרות קסומות ובמרחק הליכה ממוקדי עניין רבים, כולל מגדל שלום. מלון הבוטיק נהנה מלוקיישן מרכזי מושלם ומציע לכם מכל טוב כדי שתרגישו שאתם באמת בחו"ל. גם אם אתם כבר רגילים להיכנס ולצאת מתל אביב בשגרה, ובטח שאם אתם לא רגילים לזה, אין כמו לבלות כמה לילות בלב העיר, במקום בו היא החלה להיבנות לפני למעלה מ-100 שנים.

זו חוויה שונה לחלוטין מכל מה שידעתם על העיר הלבנה עד עכשיו והיא תאפשר לכם ליהנות מהעיצוב והיוקרה של המלון ומחופשה באווירה אורבנית בעיר המיוחדת הזו. תוכלו לצאת מהמיטה היישר לארוחת בוקר באחת המסעדות המעולות שאפשר למצוא לאורך שדרות רוטשילד או לרדת לדרינק בבר מקומי רגע לפני השינה וישר לחזור להתפנק במלון. זו חוויה אמיתית, גם למי שבטוח שתל אביב כבר לא יכולה להדהים ולהפתיע אותו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully