וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אטרקציות מעולות למשפחה שמתקיימות באוגוסט

סיורים חינם בתל אביב, עשרות אטרקציות ב-10 שקלים בצפון הנגב, ארץ האגדות קמה לחיים בגן הבוטני בירושלים, תרבות חינם בטיילת טבריה ופסטיבל אוכל כפרי במטה יהודה - חמישה דברים, כולל בחינם, שמחכים לכם החודש

טיול בקעת הנדיב נחל התנינים/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבדי פוקס

(בווידאו: עוד הצעה לחופשת קיץ במרכז הארץ)

ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים

מי לא רוצה להפוך לדמות בסיפורי האגדות? להתהלך ביער המסתורי עם מספר הסיפורים ולפגוש את הפיה הקסומה והשדונים הקטנטנים? לפתור חידות וליהנות מחויה מהאגדות? בימים אלה הפך הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים לארץ שבה תפגשו במציאות את כל גיבורי האגדות, כמו פינוקיו וסבא ג'פטו, אלזה ורפונזל, עליסה והמפטי דמפטי מארץ הפלאות, פיטר פן וטינקרבל ועוד.

מתי: 31-2 באוגוסט 2020, כל יום ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שבת, בין השעות: 17:00-22:30
כמה: 71 שקלים לכרטיס, יש מבצעים
לפרטים: באתר האינטרנט

ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים. תום עמית,
ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים/תום עמית

תרבות חינם בטיילת טבריה

במהלך חודש אוגוסט מדי ערב, ראשון עד חמישי, ינעימו את זמנם של העוברים ושבים בטיילת טבריה, אמני רחוב, להטוטנים ונגנים תיאטרליים מיוחדים והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. מדי ערב יהיו אלה אמנים שונים, ובהם תיאטרון רחוב מוזיקלי בכיכובם של "מוג'דה" הכנרת הצועניה ונמצ'ק - איש תזמורת ותיק, להטוטני אש שיבצעו תרגילים מהפנטים שילוב אקרובטיקה,ליצנות מטורפת עם האחים בז'וז' הלוא הם צ'יקו וליקו, כנריות מרהיבות בשילוב נגני רחוב מדהימים מנגנים על קביים.

הארטיק מונקיז, שלושה קופים מוזיקליים, ליצנים בנשמתם מבצעים סצנות מוזיקליות קומיות ומרגשות באווירה שמחה וקצבית. מערכת היחסים של הקופים נעה בין סנכרון מוזיקלי ותנועתי מושלם לבין מעשי קונדס הדדיים ושובבים. כשמוזיקה וליצנות נפגשים הם יוצרים קצב וצחוק בקרב אנשים.

כמו כן, יתקיימו סיורים חינמיים מטעם העירייה בעקבות ההיסטוריה והאוכל הטברייני עם מדריך הטיולים הטברייני רפי חלפון. הסיורים יתקיימו בימי חמישי ושישי לאורך כל חודשי הקיץ וחגי תשרי.

מתי: במהלך אוגוסט 2020, החל מ-19:00
כמה: ללא תשלום
לפרטים: באתר האינטרנט

טיילת טבריה. עיריית טבריה,
הטיילת בטבריה/עיריית טבריה

פסטיבל אוכל כפרי במטה יהודה

פסטיבל האוכל הכפרי במטה יהודה מתקיים השנה בפעם ה-20 במתכונת שונה ומותאמת לתקופה.
הפסטיבל יתקיים עד ה-22 באוגוסט, במהלך שלושה שבועות, ברובו בערבי רביעי וחמישי.

בחגיגה הקולינרית הזו אפשר יהיה ליהנות מאוכל מסורתי עדכני, שילובים של מטבחים אתניים ומטבחים מחדשים בבתים, במאפיות בוטיק מקומיות, ביקבים ובמבשלות בירה. לכבוד ערבי הקיץ, יוגשו בפסטיבל גם שפע מנות צמחוניות מהשדה לצלחת, מאזטים ומטבחים קלאסיים במנות קלות.

מתי: 22-5 באוגוסט
כמה: בתשלום
לפרטים: באתר האינטרנט, בטלפון: 8108* ובדף ה- הלב הירוק תיירות מטה יהודה

בית הקונטיינרים בלוזית. אלדד מאסטרו,
אוכלים ונהנים. משפחה יפהפייה בבית הקונטיינרים בלוזית/אלדד מאסטרו

סיורים חינם בתל אביב

עיריית תל אביב-יפו מקיימת במהלך חודש אוגוסט עשרות סיורים ופעילויות לילדים, למבוגרים ולכל המשפחה. בואו להכיר את דיזנגוף סנטר מנקודת מבט שונה לשמוע על נמל תל אביב מבנו של רב החובל וגם גיל קופטש יחכה לכם עם חדר בריחה ברחבי העיר. הסיורים מיועדים לכל הגילים ועומדים בכללי התו הסגול. בנוסף קיימים סיורים וירטואליים המתאימים לנשארים בבית (ולכל מי שמחפש איך להעביר את הזמן בבידוד).

מתי: במהלך אוגוסט 2020
כמה: בתשלום
לפרטים: באתר האינטרנט

נדל"ן בניינים שרונה הקריה תל אביב. ראובן קסטרו
שרונה. אחד המקומות שבהם יתקיימו הסיורים בת"א/ראובן קסטרו

צפון הנגב ב-10 שקלים בלבד במהלך אוגוסט

עמותת התיירות שקמה-בשור, אשר מלווה עשרות עסקי תיירות קטנים בצפון הנגב, יצאה ביוזמה מבורכת של סבסוד פעילויות וחוויות ברחבי האזור, ולהציע אותם במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד.

במסגרת הפעילויות תמצאו קטיף עצמי בשעות היום והערב של ירקות ופירות, סיורים מודרכים ברכב וברגל, טיולי אופניים, סדנאות אמנות ויצירה בחימר, פסיפס ועיסות נייר, משחקי ניווט, ביקור בחוות בודדים וחוות יענים, מבוך תבלינים, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, מוצרי בוטיק מקומיים שימכרו בנקודות מכירה ברחבי האזור ומנות מיוחדות במסעדות - כולם בעשרה שקלים.

מבקרים אשר ילונו באזור, ומטיילים אשר יבקרו באחת (או יותר) מן האטרקציות המשתתפות, ייהנו גם מהנחה של 20% מאחת ממסעדות האזור.

מתי: במהלך אוגוסט 2020
כמה: 10 שקלים לאטרקציה לאדם
לפרטים: באתר האינטרנט

חופשה משפחתית בצפון הנגב. איל בריברם,
חופשה משפחתית בצפון הנגב/איל בריברם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully