וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר שיש בה הכל: חופשה אורבנית אולטימטיבית בחיפה

בשיתוף מלונות פתאל

1.9.2020 / 9:45

אין בישראל עיר דומה לחיפה, עם הים וההר, האטרקציות לילדים וגדולים, המסעדות המיוחדות והטיולים מסביב. בא לכם לצאת לחופשה זוגית או משפחתית? הנה כמה טיפים מצוינים לחיפה, כולל ה-מקום לישון בו

חיפה - פתאל. ThinkStockPhotos,
הגנים הבהאים המרהיבים ועוד המון. חיפה/ThinkStockPhotos

לא משנה כמה תחפשו, לא תמצאו בישראל עיר דומה לחיפה. יש לה קסם ייחודי, שילוב של הר וים, עיר גדולה, שמציעה לכם כל מה שאפשר לבקש, אבל עושה זאת עם אווירה כפרית מהנה ביותר.

אפשר לטייל סביבה ואפשר ליהנות בשכונות המסקרנות שלה ובכל מקרה, תמיד תמצאו משהו בחיפה ולכן חבל לנסות להספיק את כולה ביום אחד - עדיף לבלות בה כמה לילות. עשינו לכם חשק? רוצים חופשה אורבנית מושלמת עם נוף לים? קחו כמה טיפים לדברים שאסור לפספס בחיפה, בין אם אתם נוסעים רק שניכם ובין אם לקחתם את כל המשפחה.

איפה מבלים?

ביקור בחיפה לא שלם בלי הגנים הבהאים כמובן ולמרות שכרגע עדיין לא ניתן להיכנס אליהם, אפשר כמובן להתרשם מיופיים עוצר הנשימה גם במבט מבחוץ, בעיקר מלמטה, מכיוון כיכר אונסק"ו שבין רחוב הגפן לשדרות בן גוריון.

ואם אתם כבר שם, המשיכו כמובן לכיוון מערב, לסיור מקסים במושבה הגרמנית הייחודית, שם תוכלו לגלות לא מעט על ההיסטוריה של העיר. במרחק נגיעה מהמושבה נמצא גם ואדי ניסנאס המפורסם, שמציע שוק ססגוני ואווירה שונה לחלוטין מזו שנתקלתם בה רק לפני רגע. עוד באזור תיתקלו גם בגלריות שונות ובבית האומנים בו אפשר להתרשם מיצירות.

אם עולים להר, אפשר למצוא באוניברסיטת חיפה את מוזיאון הכט המצוין וליהנות מנקודת התצפית הנהדרת של סטלה מאריס, שם שוכנים המגדלור המפורסם (שנמצא בתוך בסיס חיל הים, אך ניתן להביט עליו) והמנזר הכרמליתי המרשים.

נשמע מעולה, נכון? כל זה עוד לפני שהזכרנו את החופים. חוף דדו הוא המוכר מכולם ומושך אליו אנשים מכל הסוגים ובנוסף, מומלץ להגיע לחוף בת גלים היפהפה והפשוט, שנותן לכם את השקט ומאפשר גם לגולשים שביניכם את אחת החוויות הטובות בארץ. ממנו גם עולה הרכבל לסטלה מאריס, אז אם אתם כבר פה...

לאונרדו פלאזה חיפה - פתאל. יח"צ,
הים הנשקף מעניק תחושה של חופש אמיתי/יח"צ

ומה בשביל הילדים?

גם הצעירים ימצאו את חיפה כיפית עד מאוד. בתור התחלה, אתם יכולים לקחת אותם לכמה שעות טובות בגן החיות הלימודי, השוכן בגן האם. יש בו מסלול חידות לילדים עם ערכה מיוחדת שאפשר לרכוש בקופה, גן בוטני נהדר, מוזיאון פרהיסטורי ומגוון מרשים של חיות, כולל אריות, דובים וכל מה שתרצו. הוא היה סגור במשך כחודשיים, אבל עכשיו נפתח ופועל כמובן תחת הנחיות התו הסגול.

במרכז הקונגרסים, בכניסה הדרומית לעיר, הילדים (והאמת שגם המבוגרים) יוכלו להוציא קצת אנרגיות ב-X פארק, מתחם אתגרי ענק ומיוחד שמציע שלל אפשרויות כמו טיפוס, אומגה, פארק חבלים ואפילו דיל משפחתי ל-4 נפשות ומעלה. מתאים לכל הגילאים. ממש לצדו נמצא גם הקניון, כך שאחרי כל האקשן הזה, תמצאו בלי בעיה קצת מזגן וארוחת צהריים.

איפה אוכלים?

ואם כבר הזכרנו אוכל - חיפה מלאה במסעדות מעולות שחייבים לנסות. איטליאנו דה לה קוסטה למשל, נמצאת ממש על המים ושייכת לשף חמודי עוקלה מ"משחקי השף". היא מציעה תפריט עשיר וטעים במיוחד, היישר מהמטבח האיטלקי המשובח.

בא לכם פשוט ללכת לפי הריח? השאירו את האוטו באזור כיכר פריז, תחצו את דרך העצמאות ותגלו המון, המון אפשרויות באזור דרך הנמל או ברים בכיוון ואדי ניסנאס ושדרות המגנים. אחת המומלצות, למי שרוצה להשקיע, היא "הנמל 24" של השף רן ראש, מסעדה צרפתית כמו בסרטים.

גם גלידריות מעולות לא קשה לאתר בחיפה, אם אתם בעניין של קינוחים. לג'נדה נווה שאנן היא אחת המומלצות ועל ההר, ממש צמוד לאוניברסיטה, שוכנת "אייססלון", אחת הגלידריות השוות בישראל כולה, עם נוף מעולה וטעמים שיוציאו לכם את העיניים.

איפה מטיילים?

אחרי כל האוכל הזה, חייבים גם קצת טיולים בטבע, לא? ובאזור חיפה תמצאו לא מעט כאלה. כבר הצגנו כמה מן האופציות הרבות למסלולי הליכה בתוך העיר, אבל אם מתחשק לכם קצת כיף משפחתי או רומנטי באזור ירוק יותר, כל מה שצריך זה לפנות לכיוון הרי הכרמל.

אחד השמות המוכרים ביותר באזור הוא שוויצריה הקטנה, שם אפשר למצוא מסלול הליכה ליום שלם ורק למי שיודע לטייל כמו שצריך. מצד שני, הוא גם מעגלי וגם מתאים למשפחות ואפילו כולל כניסה למים. אם זה נשמע לכם טוב, לכו על זה כי הנופים פשוט מדהימים.

מצד שני, אם אתם מחפשים משהו הרבה יותר פשוט וקל, שמתאים ממש גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, נסו את נחל אורן. המסלול שם לוקח אתכם במשך כשני קילומטרים, ממחצבות קדומים לחניון האגם ואפשר להיכנס למים וגם לעשות בו טיול אופניים.

עוד טיול פשוט ומרתק הוא לנחל מערות, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. באזור נמצאו שרידים של האדם הקדמון, מלפני כחצי מיליון שנים (!). יש במקום טיולים מעגליים באורכים שונים ומשונים ואפילו מיצג אור קולי בשמורת טבע נחל המערות והכל נפתח לאחרונה לקהל בהתאם להוראות התו הסגול.

לאונרדו פלאזה חיפה - פתאל. יח"צ,
מגיע לכם כיף משפחתי בקיץ הזה. לאונרדו פלאזה חיפה/יח"צ

איפה ישנים?

כפי שראיתם, יש כל כך הרבה מה לעשות בחיפה, לא משנה באיזה הרכב החלטתם לצאת לחופשה. כדי שתהיו רעננים לכל יום חדש של כיף, טיולים, אטרקציות ומסעדות, אתם חייבים לעצמכם גם מלון מעולה.

לאונרדו פלאזה חיפה הנהדר הוא המלון היחיד בכל העיר שממוקם ממש על שפת הים! כך, אתם מקבלים את החוויה הכפולה - גם נוף מרהיב של המים שנותן תחושה של חופש אמיתי וגם גישה מושלמת לחוף. לא תמצאו יותר נוח מה ואם אתם רוצים לשלב גם בריכת שחייה מצוינת, תגלו אחת כזו במלון כמובן, יחד עם סוויטות מפנקות וחדרים מרווחים, בהם יש המון מקום לכל המשפחה גם יחד. חלק מהחדרים אפילו מציעים לכם מיטות שיזוף עם נוף לים - נשמע חלומי!

במלון תיהנו גם מחוויה קולינרית משובחת, עם מגוון עשיר של מנות מכל הסוגים ותהיו קרובים לשלל מוקדי בילוי ואטרקציות, כולל מרכזי קניות, למת"ם העשיר באפשרויות ולתחנת הרכבת. המיקום הזה יאפשר לכם לעשות את מה שכולנו מדמיינים עליו כשאנחנו חושבים על החופשה המושלמת: לצאת בקלות לטיולים בכל רחבי העיר והאזור, לגלות את המקומות הכי יפים, כיפים וטעימים ואז לחזור מיד להתפנק במלון.

בלאונרדו פלאזה חיפה מחכה לכם צוות אדיב, שאוהב לארח משפחות וזוגות ואפילו יש בונוס - מגיעים לחופשה משפחתית בחודש אוגוסט הנוכחי? קבלו כרטיסים במתנה לאטרקציות לבחירתכם: גן החיות, מוזיאון העיר, סיור במושבה ובגנים הבהאים, סיור ברכבל, פיינטבול ועוד! ככה מרוויחים כפול: גם פינוק של חופשה וגם כיף לכל המשפחה, כל היום.

נכון שאתם כבר יכולים לדמיין את כל הטוב הזה? זה הזמן לחופשה בחיפה.

בשיתוף מלונות פתאל
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully