וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שמציעה ביטוח נסיעות לישראלים נגד קורונה ב-3 דולר

קבוצת אמסלם תיירות ונופש הודיעה, כי היא תציע לבטח ישראלים בעלות של 3-3.75 דולר ליום לאדם בריא עד גיל 85. עכשיו רק נותר לחכות שהשמיים יפתחו

בווידאו: דיון בוועדת הקורונה על פתיחת השמיים/צילום: ערוץ כנסת

(בווידאו: ועדת הקורונה דנה בהחזרת הטיסות, 4.8.20)

בממשלה עושים קולות שהשמיים יפתחו ב-16 באוגוסט, לפחות לכמה מדינות ירוקות, אבל האתגר הלא פחות קשה הוא מי שיסכים לבטח אותנו כשנוכל סוף סוף לטוס לחו"ל.

מחלקת הביטוחים בקבוצת אמסלם תיירות ונופש, הודיעה היום (רביעי) כי היא תציע ביטוח טיסות לחו"ל הכולל כיסוי ל-Covid 19 באמצעות חברת הביטוח שירביט, לכל היעדים בעולם, למעט ארצות הברית וללא קשר למדינה אדומה, או ירוקה.

הביטוח תקף לנוסעים עד גיל 85 (לפי הצהרת הנוסע על מצבו הבריאותי). זו בהחלט בשורה עבור בני הגיל השלישי (60+), אשר יוכלו לחזור ולטוס בבטחה ברחבי העולם, מבלי להידרש סכומים גבוהים ביותר עקב גילם והסכנה הרבה יותר להידבקות בנגיף.

ביטוח נסיעות ביטוח חו"ל גלובוס. ShutterStock
לא חייבים לקרוע את הכיס בביטוח גם בימי הקורונה/ShutterStock

הביטוח שמציעה חברת אמסלם, יכלול גם את הכיסויים הרגילים אשר היו נהוגים טרם הקורונה, אשפוזים ומחלות קודמות, כבודה, קיצור נסיעה, ביטוח מכשירי טלפון ומחשבים ניידים. יש לציין, כי ביטוח זה אינו כולל כיסוי לביטול נסיעה לפני תחילתה.

עלויות הביטוחים נעות בין 3-3.75 דולר ליום לאדם בריא עד גיל 85. תוספת תשלום תידרש בהתאם לגילו ומצבו הבריאותי של המבוטח. פוליסת הביטוח מכסה עד 1,600,000$ ובכפוף לתנאי הפוליסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully