וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקי מים חדשים ורמקול ב-99 שקל: בדקנו ציוד טיולים לקיץ

תיקי המים החדשים של שורש, קרם הגנה וספריי שקוף ופק"ל קפה שיש בו גם ערכה לבישול - קבלו את הגאדג'טים החדשים של הקיץ. בדקנו את כולם

חגורת שתייה היפסטר אולטרא לרוכבים. ייוהן יורד,
לשתות מים מהמותניים. חגורת היפסטר אולטרא לרוכבי אופניים/ייוהן יורד

פק"ל קפה ובישול של שורש

מה הפריט: ערכת קפה ובישול של חברת שורש, ארוז במארז דמוי שקית הסנדל של שורש. בערכה:
- ראש גזיה נפתח, עם רגלי ספיידר וחיבור הברגה
- 4 כוסות קפה נירוסטה - דופן כפולה בנפח 100 מ"ל
- סיר\פינג'אן + מחבת איכותי בנפח 800 מ"ל
- 3 כלי פלסטיק עם מכסה הברגה בנפח כולל של 520 מ"ל לסוכר, קפה, תה, סוכר/תבלינים
- מיכל גז בוטאן, חיבור הברגה, במשקל 230 גרם
- מימיית/בקבוק ליקוויטיינר 1 ליטר

מה בבדיקה: ערכת הקפה של שורש היא פונקציונאלית מאוד, כיוון שיש בה את כל מה שצריך - מקפה קצר בהפסקה ועד לבישול ארוך. הגזייה איכותית ויציבה עם רגליים נפתחות וקלות לקיפול, וגם כלי הקיבול של הקפה/סוכר מתחברים זה לזה כך שמאוד נוח לשלוף אותם ולהכניס חזרה למארז. מעבר לכך הערכה מגיעה עם מחבת קטן אבל שמספיק לבישול שטח, כמו גם כלי הקיבול לקפה (לא פינג'אן כמו שנהוג לחשוב אלא באקראג') שעשויים מחומר איכותי וידיות נשיאה נגד חום. המחיר (כמעט 400 שקלים) מעט יקר אבל יש תמורה לאגרה, ובעיקר נוחות בנשיאה ובשליפה מהירה מהתיק.

ספק: שורש
מחיר: 379 שקלים
היכן להשיג: בחנויות המטיילים, או באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 4

פק"ל קפה ערכת קפה ובישול של שורש. ישראל פורלנדר,
ארוז בחוכמה ובנוחות. פק"ל קפה ובישול של שורש/ישראל פורלנדר

סנדלי שורש לגבר, דגם גובי

מה הפריט: סנדלי טיולים של חברת שורש לגבר מדגם גובי (Gobi).

מה בבדיקה: סנדלי ה-Gobi Comfort הם בעצם סנדלי שורש המוכרים אבל משודרגים פי כמה. ראשית, נתחיל בסולייה הרכה והחזקה שלהם, שעוד לפני שנועלים אותם רואים את הגומי המסיבי שמספק נוחות ומדרך רך לרגל, העשוי מרכיב אנטי-בקטריאלי. בנוסף, הסוליה מצוידת בבולמי זעזועים שמרככים את הצעדים על סלעים ומשטחים קשים. הרצועות של הסנדל חזקות והן סקוצ'יות ועשויות ממיקרופייבר שעמיד למים ומתייבש מהר. ההליכה נוחה והרגל מוחזקצ היטב בפנים, גם במים. עם זאת, המחיר די יקר, אפילו יותר משל צ'אקו.

ספק: שורש
מחיר: 439 שקלים
היכן להשיג: בחנויות המטיילים, או באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סנדלי שורש לגבר דגם גובי. ישראל פורלנדר,
יקרות אבל איכותיות. סנדלי גובי של שורש/ישראל פורלנדר

ספריי הגנה שקוף לטיולים של SACARA

מה הפריט: ספריי הגנה שקוף לטיולים של SACARA.

מה בבדיקה: חברת הקוסמטיקה סקארה משיקה סדרת הגנה מהשמש הכוללת: קרם הגנה לפנים 50SPF וספריי שקוף להגנה מקרינה שמש 50SPF בשני גדלים: 200 מ"ל ומיני סייז 90 מ"ל שמתאים לנסיעות, טיולים, חופשות ונכנס בתוך תיק האיפור/ הרחצה. קרם ההגנה לפנים - היפואלרגני וללא פראבנים, מותאם לעור עדין מועשר בויטמין E. הספרי של "סקארה" פועל לפי המנגנון של שאר מקדמי ההגנה, עם פיה מסתובבת לפתיחה ולסגירה. הספריי ניתז על הגוף, נעים למגע אולם יש למרוח אותו כמובן. סך הכל אין חדש תחת השמש (הקופחת) אבל המחיר טוב, במיוחד בגודל של 200 מ"ל.

ספק: רשת סקארה
מחיר: קרם הגנה - 24.90 שקלים, ספריי שקוף 90 מ"ל - 14.90 שקלים, ספריי שקוף 200 מ"ל - 24.90 שקלים
היכן להשיג: בחנויות החברה
ציון מ-1 עד 5: 3

קרם הגנה סקארה. קית גלסמן,
המיכל הגדול משתלם. קרם וספריי הגנה סקארה/קית גלסמן

בידורית/רמקול 99 OSHI

מה הפריט: בידורית 99 OSHI - רמקול נייד, הכולל מיקרופון אלחוטי, חיבור בלוטוס מובנה (גרסת בלוטוס 4.2), סוללה פנימית מובנית MAH1200. זמן עבודה אלחוטי - שעתיים. זמן טעינה - 2.5 שעות. הבידורית כוללת רדיו FM, כניסת אודיו AUX, כניסה לכרטיסי זיכרון מסוג USB ו-TF. גובה 43 ס"מ, רוחב 20 ס"מ.

מה בבדיקה: רמקול הוא פריט שבהחלט יכול לשדרג את הקמפינג כשאתם לבד, אבל בהחלט עלול להפריע כשאתם לא. אם זאת, בשימוש נכון , ללא זיהום רעש שפוגע באחרים, רמקול בקמפינג או ברביצה בחוף הוא דבר מהנה. הבידורית של 99 OSHI היא עוצמתית מבחינת ווליום וניתן לחבר אליה רמקול שמגיע איתה לטובת קריוקי. בנוסף, החיבור לבלוטוס הוא נהדר, כך שניתן לשמוע שירים מהנייד שלכם. בנוסף, השמע של הרדיו בהחלט סביר אבל לא חד מאוד. החיסרון שלה הוא הגודל שלה (כמעט חצי מטר) שתופס מקום באוטו, ואולי גם האורות שבוהקים בצבעים שונים ואי אפשר לנטרל אותם אם רוצים. אבל המחיר (99 שקלים) פצצה.

ספק: ג'מבו סטוק
מחיר: 99 שקלים
היכן להשיג: ברשת החנויות או באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 4

רמקול בידורית ג'מבו סטוק OSHI99. יח"צ,
היא גדולה, אבל המחיר טוב והיא עושה את העבודה. בידורית OSHI99/יח"צ

חגורת שתייה היפסטר אולטרא לטיולי אופניים

מה הפריט: חגורת שתייה של שורש - היפסטר אולטרא 5 ליטרים.

מה בבדיקה: רוכבי האופניים מכירים כבר את חגורת המותניים "היפסטר", אולם כאן מדובר בגרסה משופרת שבה החגורת-תיק מגיעים בנפח כולל של 5 ליטרים, מתוכם מערכת שתייה בנפח של 1.5 ליטר ותאים נגישים לשליפה מהירה. בחגורה, שמיוצרת מבד ניילון עמיד, יש תא מרכזי גדול, כולל תא נפרד ומבודד למערכת השתייה. מערכת הגב נוחה והחגורה מתלבשת היטב על המותניים, אבל היא גם מאסיבית ולא בטוח שכולם יוכלו להתרגל אליה. ההיפסטר אולטרא מצוידת בקליפס מגנטי למיקום נח של שסתום השתייה. כיסוי התיק כולל מערכת הידוק דינאמית המאפשרת הצמדת התיק לגב, תוך כדי תנועה, גם כאשר מפלס המים יורד במערכת השתייה. סך הכל מוצר לחובבי הז'אנר, אבל לא מאסט.

ספק: שורש
מחיר: 359 שקלים
היכן להשיג: בחנויות המטיילים, או באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 3

חגורת שתייה היפסטר אולטרא לרוכבים. ישראל פורלנדר,
קצת מאסיבית אבל פונקציונאלית לחובבי הז'אנר. חגורת ההיפסטר אולטרא/ישראל פורלנדר

תיק סאמיט לרכיבת אופניים

מה הפריט: תיק סאמיט לרכיבת אופניים

מה בבדיקה: התיקים של שורש בשנים האחרונות מקבלים שדרוג עיצובי וגם איכותי. הפעם הם מציגים תיק רכיבה חדש מדגם "סאמיט", שעוצב ביחד עם נגה כורם - רוכבת אנדורו ישראלית, המדורגת מס' 2 בעולם ועם אורן חסון, רוכב שטח מקצועי. התיק, כמו כל התיקים של שורש, מיוצר מבד ניילון עמיד בעובי של 210 דניר נגד מים. מדובר בתיק רכיבה MTB מקצועי בעל פרופיל צר בנפח של 15 ליטר (מתוכם מערכת שתיה בנפח של 3 ליטר). מערכת הגב העשויה EVA בעובי של 8 מ"מ, נוחה וניתנת להצמדה לגב במהלך הרכיבה, כולל בתוואי קשה וקופצני בזכות מערכת הידוק דינאמית כשמפלס המים יורד. יש לתיק כיסים נגישים לשליפה מהירה, מקום לקסדה (למרות שהיא צריכה להיות על הראש), תא מרופד למכשיר סלולרי ותא מבודד למערכת שתייה. בתוך התא המרכזי יש אירגונית נשלפת וניתקת שיכולה לשמש כתיק לכלים בזמן הרכיבה. בסך הכל פרקטי, קטן ואיכותי, וגם נראה מעולה. ואליו פור מאני בהחלט משתלם.

ספק: שורש
מחיר: 469 שקלים
היכן להשיג: בחנויות המטיילים, או באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 5

תיק סאמיט של שורש לרכיבה. ישראל פורלנדר,
יש בו בדיוק מה שצריך לרכיבה. תיק סאמיט לרכיבה על אופניים/ישראל פורלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully