וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ בכנרת: עם המשפחה או באווירה רומנטית - כל מה שצריך לדעת כשמתכננים חופשה בכנרת

בשיתוף מלונות פתאל, בשיתוף מלונות פתאל

9.8.2020 / 11:24

האגם הלאומי וסביבתו מציעים אינספור אפשרויות, לכל הגילאים. איפה מבלים, לאן לוקחים את הילדים, מה שווה לראות באזור והמלונות שאפשר להתפנק בהם. אספנו עבורכם את כל הטיפים הכי שווים

מלון יו בוטיק כנרת. יח"צ,
חופשה משפחתית או חוויה רומנטית? את הקיץ הזה שווה לעשות בכנרת/יח"צ

"הוי כנרת שלי, ההיית או חלמתי חלום?" כתבה רחל המשוררת לפני מאה שנה והמילים נותרו מדויקות עד היום. בילוי ונופש בכנרת וסביבתה היו ונותרו חלומיים משהו, בזכות אינספור אפשרויות באזור, אטרקציות לכל המשפחה או מקום מפלט שקט ורגוע מול המים לזוגות שמחפשים את האווירה הרומנטית.

יש בה משהו מיוחד, בכנרת ובסביבתה וכל אחד יוכל למצוא שם בדיוק את מה שהוא מעוניין בו. והבונוס: אם אתם גרים במרכז או בצפון, היא הרבה, הרבה יותר קרובה מאילת ומספקת את "החבילה השלמה" לחופשה האולטימטיבית - מזג אוויר מצוין במשך רוב השנה, שלל אופציות לכיף משפחתי או זוגי ובזכות הלינה באזור הכנרת והמיקום הנהדר שלה, גם טיולים מכל הסוגים לרמת הגולן ואצבע הגליל. אז כדי לעשות לכם חשק, הנה כמה הצעות לאזור הכנרת:

איפה מבלים?

אמרנו כנרת, אמרנו חופים. סביב האגם אפשר למצוא לא מעט חופים מוכרזים וכדי להגיע לאן שתרצו ולא לרדוף אחרי חנייה, כדאי לכם לחפש את קו סובב כינרת, שיסיע אתכם בחינם (!) מבניין "גליל סנטר" בטבריה לחופים השונים. בסך הכל, אפשר למצוא כמעט 30 חופי רחצה מוכרזים סביב הכנרת, כולל 10 חופים שקטים למי שמחפש את הסטייל הזה ואפילו חוף אחד שמתאים בול לאלה שנהנים מגלישה.

אז איפה יורדים מהאוטובוס ורוחצים? חוף מפרץ אמנון, הצפוני מבין חופי הכנרת, מתהדר ב"דגל הכחול", המוענק לחופים מובחרים ברחבי העולם ומעיד על איכותם. תוכלו למצוא בו, מלבד ניקיון וארגון מעולים, גם המון צל שמגיע מהאקליפטוסים ואזור מיועד לפיקניקים. גולשי הרוח יבלו במיוחד בחוף דיאמונד, שם הרוחות נושבות בעוצמה, בעיקר בשעות אחר הצהריים. אם אתם מנוסים, זה ה-מקום בשבילכם.

מחפשים את התצפית המושלמת לשקיעה? במזרח הכנרת תוכלו להשקיף מערבה מרצף חופים נהדר ובראשו חוף לבנון. שקט, שלווה והשמש שיורדת לה אט אט יתנו אווירה רומנטית מושלמת. אחרון חביב בהמלצות שלנו הוא חוף חוקוק, ליד קיבוץ גינוסר - תגלו בו מסעדה נחמדה, הוא מותאם לנכים ויש בו מתקני משחקים מהנים לילדים, רשת Wifi ואפילו מקום להטעין את הסלולארי שלכם. קלאסי לבילוי לכל המשפחה.

מעבר לכך, אם אתם רוצים להיכנס למים עם קצת יותר "אקשן", תוכלו למצוא באזור לא מעט מקומות שמציעים ספורט ימי על כל סוגיו, החל מ"בננות" ועד קיאקים וראפטינג ואם אתם פחות במצב רוח להירטב, אבל עדיין רוצים משהו פעיל שאפשר לעשות עם כל המשפחה, לא תתקשו למצוא טיולי ג'יפים או רכיבת סוסים כמעט בכל אזור של הכנרת.

אזור הכנרת. ThinkStockPhotos,
חופים, שקיעות ואקשן. לא חסר מה לעשות באזור/ThinkStockPhotos

ומה בשביל הילדים?

בקיבוץ עין גב יוכלו הצעירים ליהנות מנסיעת רכב קלילה וחביבה, שתציג להם את הווי המקום והנופים עוצרי הנשימה של הכנרת. בחמת גדר, דרום-מזרחית לכנרת, ניתן גם להכיר את מאות התנינים וגם להתפנק מהמים הייחודיים. הילדים ימצאו במקום גם את "עולם המים", הכולל בריכת מים ומזרקות מהנות ביותר.

ב"רוב רוי" מציעים מסלולי שייט בנהר הירדן, ברוח התרבות האינדיאנית. גם כיף גדול וגם חוויית למידה מרתקת ואילו בבית זרע פועל ג'ונגל כיף, עם מגוון פעילויות לכל הגילאים, פינת חי, פינת זוחלים, רכיבה על פוני, מתנפחים ועוד. ממש לא יהיה חסר מה לעשות.

איפה מטיילים?

לצד האטרקציות השונות, בים וביבשה, לקטנים ולגדולים, באזור הכנרת תוכלו למצוא גם מסלולי טיולים שווים במיוחד וגם מקומות שמומלץ מאוד לבקר בהם וללמוד דרכם מעט על ההיסטוריה והתרבות של האזור.

החברה להגנת הטבע ממליצה על ארבעה מסלולי טיול שונים בשביל סובב כנרת, כולל אחד על שפת האגם, אחד בעומק הסבך על גדות הכנרת, אחד נינוח למשפחות מהגן הלאומי בכפר נחום ועד למפרץ אמנון ואחד שמציג את ראשית ההתיישבות הציונית במקום.

הספורטיביים יכולים לעלות להר ארבל, ממנו נשקף נוף יפהפה ואילו חובבי ההיסטוריה בוודאי ישמחו להגיע לירדנית, בה המוני נוצרים טובלים על פי מסורתם ובית הספר לכמרים היפהפה דומוס גלילאה, בו אפשר לקבל סיור מרתק ולהשקיף על כל האזור.

מלון יו בוטיק כנרת - חדר. יח"צ,
מגיע לכם גם להתפנק במלונות הכי טובים - מלון יו בוטיק כנרת/יח"צ

איפה ישנים?

כל כך הרבה אפשרויות ובילויים יש סביב הכנרת, שיום אחד פשוט לא מספיק לכולם וגם ככה מגיע לכם להתפנק עם מלון איכותי ומלא באפשרויות.

הזוגות שרוצים את הבריחה הרומנטית מחיי היומיום, ימצאו אותה ב-U בוטיק כנרת, מלון בוטיק יוקרתי חדש עם רצועת חוף פרטית, אפשרויות קולינריה פנטסטיות, חדרים מפנקים במיוחד והכי חשוב, אווירה אינטימית ושקטה, ממש על הכנרת. רק אתם והאגם.

אם אתם נוסעים עם כל המשפחה, בלאונרדו קלאב טבריה, ממש ליד הטיילת, תמצאו את הנוחות המירבית בדמות מלון הכל כלול עם ארוחות מסביב לשעון ובריכה. לילדים שלכם יהיה המון מה לעשות ולכם יהיה רוגע וגישה מצוינת לכל מה שבאזור.

בלאונרדו פלאזה טבריה, גם כן סמוך לטיילת המהנה של העיר, אפשר ליהנות מנוף יפהפה לכנרת ולהרים שסביב, ארוחות מעולות, בריכה ויחס אישי ואדיב מהצוות המקסים של המלון ואילו בלאונרדו טבריה תרוויחו במיוחד מהמיקום הקלאסי, בין העיר השוקקת לטבע הפראי ותמצאו ארוחות מפנקות, בריכה ועוד מגוון פעילויות והפעלות.

אז אל תחכו עוד - הכנרת קוראת לכם, מושלמת לעונה החמה ומתאימה לכל סוג חופשה שרק תרצו.

בשיתוף מלונות פתאל, בשיתוף מלונות פתאל
  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully