וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ג'יפים אקסטרים ומסלול מים: הצטרפנו לטיול קסום בצפון

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

7.3.2021 / 13:50

בהובלת המדריך הצמוד והמיומן, הקבוצה נהנתה מכמות חוויות מדהימה וזה רק ביום אחד מבין שלושת ימי הטיול: מסע ג'יפים אקסטרימי, הליכה במים בתל דן, מצודה היסטורית בקרית שמונה, מצפה עוצר נשימה וכמובן, מלון וארוחה מפנקים. היה מושלם

בווידיאו: טיול מאורגן של פגסוס לאזור הצפון/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

המצב שנוצר בחודשים האחרונים הוביל לכך שאת החופשה הבאה שלנו - נעשה בישראל. אבל איך מקבלים חוויה של חו"ל? ובתקופה מסוכנת כמו זו, האם נכון לטייל כאן בארץ? בזכות טיול מאורגן ומדריך צמוד, שנותנים ערך מוסף שפשוט אסור לפספס ושווה לחוות.

חברת פגסוס החלה לאחרונה להציע קו טיולים חדש ברחבי ישראל. המדריכים המנוסים של פגסוס יובילו אתכם בין עשרות מסלולים שונים ברחבי הארץ, יקחו אתכם למקומות שלא הכרתם ויספרו לכם על ההיסטוריה והתרבות העשירה שיש לישראל להציע.

הצטרפנו ליום אחד מתוך הטיול המאורגן והיוקרתי של פגסוס לצפון והאטרקציות פשוט לא הפסיקו לזרום. הבוקר החל במלון פרימה גליל בטבריה, עם ארוחת בוקר מפנקת שנתנה המון אנרגיות להמשך הדרך ואנרגיות הן בדיוק מה שצריך כאשר יורדים מהאוטובוס הנעים והממוזג היישר לטיול ג'יפים מלא באקסטרים, כזה שמאפשר לכם לגלות מחדש את הנופים המרהיבים של צפון הגולן, כולל תצפיות לסוריה, ולהרגיש את הרוח בפנים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על טיולים לגלבוע ולגליל? לחצו לאתר פגסוס

הטיולים של פגסוס לא רק נוחים במיוחד וכאלה שאתם ממש לא צריכים לדאוג בהם למשהו, אלא יש בהם אלמנט נוסף ומשמעותי ביותר: הם לוקחים אתכם למקומות שלא הייתם מגיעים אליהם בעצמכם. ישראל שלא הכרתם עד היום, אפילו אם חייתם כאן כל חייכם.

כך למשל, בהמשך הטיול הגיעה הקבוצה לתל דן, שם המדריך הצמוד חשף את המטיילים להיסטוריה והרקע העשיר של המקום, לפני שכולם יצאו יחד לטיול בפיסת גן עדן ירוקה, קרירה והכי חשוב - רטובה. קצת מים ביום קיץ חם עושים טוב לגוף ולנשמה. גם לאורך הטיול עצמו, ההסברים לא פסקו וכל פינה מעניינת של חורש, עצים עתיקים, תחנת קמח ושרידי העיר העתיקה ליש קיבלה ערך מוסף בזכות ההדרכה והדאגה לכל הקבוצה.

אז אחרי ג'יפים ומים מה צריך? הפסקת צהריים כמובן, בה אפשר לרענן את הגוף ולצבור שוב כוח, לפני שממשיכים למצודת הכ"ח. המצודה, ליד קרית שמונה, הייתה מוקד מכריע במלחמת העצמאות והביקור בה מגלה לנו את העבר הסוער והמרגש של מדינת ישראל.

אחרי המצודה, היעד הבא היה מצפה בניה היפהפה, צמוד לכפר גלעדי, בגובה 740 מטרים מעל פני הים ועם נופים מדהימים ועוצרי נשימה של עמק החולה, הגולן והחרמון. אולי טיילתם שם פעם, אבל לא ככה - בזכות הטיול המאורגן, פתאום מכירים את ישראל מחדש, דרך סיפורי תנ"ך, מורשת ומה לא.

היום הגדוש הסתיים בצורה מושלמת, עם ארוחת ערב עשירה וטעימה במסעדת הפגודה, ממש על שפת הכנרת. אחר כך נותר רק לנוח ולהתפנק בחזרה במלון המצוין, כי תכף מתחיל עוד יום של טיול. זה הזמן לגלות את ישראל - אל תפספסו אותו.

בחסות: פגסוס טיולים מאורגנים

מעוניינים בעוד מידע על הטיול? השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • הכנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully