וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואי עלינו: רוסיה תממן חופשה לאזרחיה שיבחרו לנפוש ברוסיה

ממשלתו של פוטין תממן חופשות לאזרחים שיבחרו לנפוש במדינתם, מאשר לטוס ליעדי הבטן-גב של הים התיכון. המימון ינוע מ-211-70 דולרים לחופשה של לא פחות מ-5 ימים. ומה אצלנו? כלום כרגע

צילום: רויטרס

(בווידאו: פוטין הודה למצביעים שנתנו לו לשלוט עד 2036, 4 ביולי 2020)

לפעמים כיף להיות רוסי: בעוד בישראל נלחמים האזרחים לקבל כסף מהמדינה, ברוסיה החליטה הממשלה להשתתף בהוצאות החופשה של רוסים שיבחרו להישאר במדינה, ולנפוש אצל "אמא רוסיה", ולא יבחרו לעשות זאת באחד מיעדי הים התיכון, כשיוון וקפריסין הם לרוב היעדים המועדפים על הרוסים.

הדחיפה להשאיר את הרוסים במדינה, מגיעה לאחר שהרשויות במדינה הסירו את רוב ההנחיות בנוגע לנגיף הקורונה בחודש יוני. עם זאת, הרוסים עדיין נאלצים להישאר לוקאליים בעקבות הנחיות בדבר איסור על טיסות בינלאומיות שמטרתן להאט את התפרצות הנגיף.

ראש הממשלה הרוסי מיכאיל מישוסטין, אמר אתמול (רביעי) בפרלמנט במוסקבה, כי עד כה סיפקה הממשלה מימון לחופשות במדינה בסך של 3.5 מיליארד רובלים (49.3 מיליון דולרים) עבור מפעילי תיירות וסוכנים. "הממשלה החליטה להוסיף עוד 15 מיליארד (רובלים, שהם 211 מיליון דולרים) כדי לפתח את התיירות המקומית", אמר מישוסטין, כאשר חלק מהכסף ישמש עבור פיצוי לרוסים שלא יטוסו ויבחרו לנפוש במולדת.

לדבריו, הרוסים יקבלו סכום שנע בין 5,000 רובלים (70 דולרים) לבין 15 אלף רובלים (211 דולרים), תלוי בסוג החופשה שהם יבחרו לקיים במדינתם.

חוף בעיר סוצ'י ברוסיה. Shutterstock, ShutterStock
הם ינפשו במדינתם, ויקבלו על כך כסף. רוחצים בעיר סוצ'י ברוסיה/ShutterStock, Shutterstock

יש לבחור בכרטיס האשראי הרוסי על פני ויזה

לפי ארגון סוכני ומפעילי התיירות ברוסיה, חברות תיירות כבר קיבלו מידע לגבי תוכנית התשלומים, שאמורה לעודד את מכירות החופשות והסיורים.

לפי התוכנית, אנשים יהיו זכאים להנחה אם הם יקנו סיור מרשימה שהוכנה על ידי הממשלה וישתמשו בכרטיס האשראי של הבנק הרוסי שנקרא "מיר" (מתחרה של ויזה ומסטרקארד) שמקודם באופן תקיף על ידי הממשלה.

עוד נמסר, כי החופשה שתתקיים ברוסיה תצטרך להיות באורך של חמישה לילות ובעלות של לפחות 25 אלף רובלים (352 דולרים). התוכנית תצא לפועל כבר בחודש אוגוסט הקרוב ותימשך עד ה-20 בדצמבר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully