וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפים הטובים בארץ בשיתוף פעולה ייחודי

בשיתוף רשת מלונות דן, בשיתוף רשת מלונות דן

3.8.2020 / 8:00

רשת מלונות דן, מציעה את חבילות CHEFing - מיטב השפים של ישראל יחברו לשפים המובילים של מלונות הרשת, יבשלו וייפגשו עם האורחים, יש גם סיורים קולינריים מרתקים והכל בהתאם לכל תקנות "התו הסגול" והנחיות משרד הבריאות המעודכנות. רשימת החבילות המלאה - בפנים

קיץ כבר כאן ואם גם אתם ביליתם יותר מדי זמן בבית בחודשים האחרונים וחולמים על חופשה במלון איכותי, כולל חוויה קולינרית מפתיעה ומפנקת - הנה מה שחיפשתם. רשת מלונות דן ידועה היטב בזכות ההקפדה על קולינריה ברמה הגבוהה ביותר והשנה, יותר מתמיד, מציעים במלונות הרשת השונים מגוון חוויות, כולל ארוחת טעימות ומפגשים עם שפים, סיורים קולינריים ייחודיים ועוד, שיהפכו עבורכם את הקיץ הזה למהנה ומרתק.

ברשת מלונות דן יודעים שהישראלים נהנים מאוכל מגוון ומעניין - ממטבח ים תיכוני עכשווי, דרך טעמים ישראלים עדכניים, ועד לאוכל רחוב בינלאומי ומטבח אסייתי חדשני - כל עוד זה מפתיע, מגוון וצבעוני, אנחנו בעניין. תכניות בישול צצות בטלוויזיה בכל יום ושפים מקומיים הופכים למגה סלבס - כאלה שכולם רוצים לפגוש, לשמוע על סוד ההצלחה שלהם ולטעום ממנות מקוריות שיצרו במיוחד.

מלונות דן CHEFing. אורי אקרמן,
קיץ של חוויות קולינריות במלונות דן/אורי אקרמן

פרויקט CHEFing של מלונות דן, בשיתוף אמריקן אקספרס, מגיע הקיץ הזה כשאנחנו מנסים להתרגל לשגרה החדשה שנוצרה ולהמשיך ליהנות, לצאת לחופשה ולחגוג את העונה החמה והכל כך מהנה שיש לנו כאן. בימים בהם אנחנו שומעים שוב ושוב על מגבלות חדשות, במלונות דן החליטו לשים דגש על מה שמותר ולדאוג שיהיו לכם חוויות חדשות ויוצאות דופן גם בקיץ הזה, כמו בכל קיץ אחר. מלונות דן מקפידים על כל תקנות "התו הסגול" המעודכן לבתי המלון וההנחיות החדשות של משרד הבריאות.

מי שנהנה מאוכל משובח ואוהב חגיגת טעמים, צבעים ויצירתיות בכל מה שקשור לצלחת שלו, בוודאי ישמח לגרות את בלוטות הטעם עם כמה מהשפים המובילים במדינה, שיתארחו במסגרת הפרויקט החדש במלונות דן ברחבי הארץ, בו יחברו לשפים המעולים של מלונות הרשת ויכינו איתם ארוחות שף מיוחדות. רשימת השפים כוללת את מושיק רוט (בעל 2 כוכבי מישלן ושופט "משחקי השף"), יוסי שטרית (שופט התכנית "משחקי השף", יובל בן נריה (טאיזו), שרון כהן (שילה), ירון קסטנבוים (M25 ומיט מרקט), אביבית פריאל-אביחי (אוזריה), תומר אגאי (סנטה קתרינה), עידן פיינבורג (פנדה פיתה) ואריאל רוזנטל (הקוסם). השפים יחברו לשפים של מלונות הרשת ויבשלו איתם ארוחות מדהימות.

אז איפה נהנים מהחוויה הקולינרית הזו? במגוון בתי מלון של רשת מלונות דן ברחבי הארץ: המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה. בכל אחד מבתי המלון תמצאו אפשרויות מגוונות לחבילות הקולינריות, כולל ארוחת טעימות ומפגשים עם השף האורח. השף יספר על מקורות ההשראה שלו, העולם המקצועי המנחה אותו, ואתם תזכו ליהנות ממנות נהדרות ומיוחדות. את הארוחות ילווה גם תפריט קוקטיילים מותאם, אותו רוקחים באומנות צוות המיקסולוגים של אימפריאל בר (מדורג ברשימת 50 הברים הטובים בעולם) בנוסף, לכל ארוחה יותאמו גם תפריטי יין ומשקאות.

מלונות דן CHEFing. אורי אקרמן,
ארוחת טעימות, סיורים קולינריים ועוד המון חוויות ופעילויות/אורי אקרמן

אפשרות מפתיעה נוספת היא סיורי טעימות קולינריים וחווייתיים בחינם בשוק מחנה יהודה בירושלים ושוק הכרמל בתל אביב. במלונות דן השונים תוכלו למצוא מגוון פעילויות ייחודיות: מלון דן תל אביב מציע סיור אומנות וגרפיטי בכל יום שישי, יוגה בשקיעה וסדנת קוקטיילים. בדן אכדיה תוכלו ליהנות משיעור צלילה או גלישה במתנה ויש גם פעילות מגוונת לילדים ועוד שלל הפתעות.

רק תבחרו לאן להגיע!

להזמנות החבילות הקולינריות

רשימת החבילות הקולינריות במלונות דן:

דן כרמל חיפה:

ארוחת טעימות ומפגש אישי עם השף יוסי שטרית בתאריכים 6-8/8/20

המלך דוד ירושלים:

ארוחת טעימות עם השף יוסי שטרית בתאריכים 23-25/7/20

ארוחת טעימות עם השף יובל בן נריה (טאיזו) בתאריכים 13-15/8/20

ארוחת טעימות עם השף שרון כהן (שילה) בתאריכים 18-20/8/20

דן קיסריה ריזורט:

ארוחת טעימות עם השפית אביבית פריאל-אביחי (אוזריה) וחגיגה של אוכל רחוב משובח עם עידן פיינבורג (פנדה פיתה) בתאריכים 22-24/7/20

ארוחת טעימות עם השף תומר אגאי (סנטה קתרינה) בתאריכים 12-14/8/20

דן אכדיה הרצליה:

ארוחת טעימות עם השף מושיק רוט בתאריכים 4-6/8/20

ארוחת טעימות עם השף ירון קסטנבוים (M25, מיט מרקט) יחד עם אריאל רוזנטל (הקוסם) בתאריכים 17-19/8/20

להזמנות החבילות הקולינריות

בשיתוף רשת מלונות דן, בשיתוף רשת מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully