וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב שטח "החי פארק": אושרה הקמת בית מלון ראשון בקריות

8.7.2020 / 17:50

הוועדה המחוזית חיפה אישרה תוכנית להקמת בית מלון ראשון בקריית מוצקין. המלון צפוי לכלול 65 חדרים בגובה של 3 קומות ואולם אירועים ויוקם בחלקו על חשבון החניה הציבורית הקיימת בשטח מרכז הבילוי החינוכי "החי פארק"

הדמיה של בית המלון הראשון בקריית מוצקין. יעקב מאור – תכנון ערים בע"מ,
בית המלון המתוכנן בקריית מוצקין/יעקב מאור – תכנון ערים בע"מ

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז חיפה, בראשות איתמר בן-דוד, החליטה לאשר היום (רביעי) תוכנית להקמת בית מלון בתחום שטח "החי פארק" בקריית מוצקין.

"החי פארק" מתפרס על שטח של כ-100 דונם, ומשמש כשטח פתוח ומרכז בילוי חינוכי. הפארק כולל את גן החיות, אמפי תיאטרון פתוח, אולם תאטרון, מזנונים, מיני לונה פארק, אגם מלאכותי, גני משחקים וחניון ציבורי.

בית המלון צפוי לכלול 65 חדרים בגובה של 3 קומות ואולם אירועים. הבניין יוקם בחלקו על חשבון החניה הציבורית הקיימת על מנת לשמר את העצים המקיפים את הגן בכניסה לפארק כך שהמלון ישתלב בגובה העצים הקיימים. הפארק נותן מענה מטרופוליני לפעילות פנאי ונופש, ומשלב בשטחים הפתוחים ואינו מפחית מהיקף השטח המשמש את האוכלוסייה כשטח פתוח.

בוועדה המחוזית מציינים כי הוספת שימוש של מלונאות ייתן מענה לצרכי אירוח ותיירות שלא קיים בגוש הקריות, המיקום בתחום הפארק יכול למשוך תיירות פנים לעיר ולתת מענה למלונאות עירונית.

התוכנית קודמה ביוזמת עיריית קריית מוצקין והוגשה על ידי הוועדה המקומית קריות. אדריכל הפרויקט פיני וינברג והיא נערכה ע"י יעקב מאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully