וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים סגורים? ישראל פתוחה. הטיול המשפחתי המושלם בפסח הזה

בשיתוף פגסוס

25.2.2021 / 7:30

צפו בחוויות מטיול מופלא בתקופת קורונה: המדריך הוביל את הקבוצה אל מוזיאון ארצות המקרא, קבר המלך דוד, חדר הסעודה האחרונה של ישו, העיר העתיקה, כנסיית הקבר ועוד, וזה היה רק יום אחד מבין שלושה, כולל מלון, ארוחות והדרכה בסטנדרטים הכי גבוהים

טיול בירושלים/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

המצב שנוצר בחודשים האחרונים הוביל לכך שאת החופשה הבאה שלנו - נעשה בישראל. אבל איך מקבלים חוויה של חו"ל? ובתקופה מסוכנת כמו זו, האם נכון לטייל כאן בארץ? בזכות טיול מאורגן ומדריך צמוד, שנותנים ערך מוסף שפשוט אסור לפספס ושווה לחוות.

חברת פגסוס החלה לאחרונה להציע קו טיולים חדש ברחבי ישראל. המדריכים המנוסים של פגסוס יובילו אתכם בין עשרות מסלולים שונים ברחבי הארץ, יקחו אתכם למקומות שלא הכרתם ויספרו לכם על ההיסטוריה והתרבות העשירה שיש לישראל להציע.

הצטרפנו לטיול מאורגן של פגסוס, טיול של שלושה ימים לירושלים, בו חוויה רדפה חוויה. היום החל במוזיאון ארצות המקרא, בו תוכלו למצוא שלל תערוכות שמובילות אתכם למסע בזמן ובין תרבויות - חפצים נדירים, פסלים ותכשיטים מרהיבים ילמדו אתכם על ההיסטוריה של ארץ ישראל, כפי שאומר סמנכ"ל פגסוס, איתמר ניר: "הארץ שלנו מדהימה. יש פה אלפי שנות היסטוריה, שאנחנו בדרך כלל מחפשים בחו"ל ועכשיו אפשר לגלות אותה כאן. יש פה סיפורים וחוויות שאנחנו לא מכירים".

מעוניינים לקבל מידע נוסף על טיולים לירושלים? לחצו לאתר פגסוס

מהמוזיאון, הסיור נמשך לכנסיית פטרוס אין גליקנטו שנבנתה לפני קרוב למאה שנים ומשם, לקבר המלך דוד וחדר הסעודה האחרונה של ישו. לאחר הביקור במקום, עוברים לטיול ברובע היהודי, כולל כיכר הרובע והחומה הרחבה ואז, להפסקת צהריים. המדריך של פגסוס דואג לכם לכל אורך המסלול, כך שכל שעליכם לעשות הוא לנקות את הראש ולטייל בהנאה. "קו הטיולים החדש שלנו בישראל הוא באותו סטנדרט שאנחנו מציבים לטיולים בעולם", מוסיף ניר. "המטרה היא שתשכחו את הדאגות שמסביב ופשוט תטיילו".

בחלק השני של היום המדריך לוקח את המטיילים דרך תצפית יפה אל כנסיית הקבר, בה על פי הנוצרים ישו נצלב, נקבר וקם לתחייה. הכנסייה שוכנת ברובע הנוצרי בעיר העתיקה, בסוף הויה דלורוזה המפורסמת. לקינוח, יש גם ארוחת ערב מפנקת - וזה רק יום אחד מבין שלושת ימי הטיול. בקיצור, זה הזמן לטייל בישראל ולגלות אותה.

בחסות: פגסוס טיולים מאורגנים

מעוניינים בעוד מידע על הטיול? השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully