וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו האידיוטים של העולם": התמונות שהרתיחו את בריטניה

תמונות של צפיפות מטורפת בחוף בורנמות' מסעירות את האי הבריטי, ואפילו במועצת העיר לא חסכו במילים: "לא משנה מה אנחנו עושים, האידיוטים האלה מפרים את ההוראות". צפו בתמונות ובסרטונים שהפכו לוויראליים

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

כמה חשוב לכם ללכת לים? מסתבר שהבריטים מאוהבים ברעיון. כל כך מאוהבים, עד שלא אכפת להם מכלום. תמונות שהגיעו אתמול (רביעי) מחוף בורנמות' (Bournemouth) ופורסמו בתקשורת האנגלית העלו את חמתם של רבים מאוד מתושבי המדינה, שרק עכשיו עשתה צעדים ראשונים של יציאה מהסגר.

חוף בורנמות. טוויטר, אתר רשמי
מה לא בסדר בתמונה הזאת? חוף בורנמות' אתמול/אתר רשמי, טוויטר

מדובר באלפי נופשים שהציפו את החוף, שנחשב לאחד היפים והמבוקשים באי הבריטי, עד לכדי אפס מקום, במה שנראה כמו אירוע של מגה-הידבקות המונית. התמונות הופצו בעיתונים ובאינטרנט ולא הותירו אף אחד אדיש.

"לא משנה מה אנחנו עושים, האידיוטים הגמורים האלה מפרים כל חוק", אמרה ויקי סלייד, חברה בכירה במועצת העיר. "בזמן שבעולם ממגרים את הקורונה, האנשים שהולכים לחופים באנגליה שוכחים שהיא בכלל קיימת", נכתב באתר חדשות אוסטרלי. ג'יימס מור מה"אינדיפנדנט" כתב: "התמונות האלה הופצו וגורמות לבריטים להיראות כמו האידיוטים של העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הסיבה לבילוי ההמוני הייתה הימים החמים שעוברים על דרום אנגליה - כמעט 30 מעלות. הבריטים שנותרו ספונים בבתים בתקופת הקורונה החליטו להתפרק, אבל אלה שראו את התמונות גילו מעט מאוד אמפתיה, כשכמויות הזבל שהצטברו בחוף רק הוסיפו לכעס.

משטרת מחוז דורסט הוזעקה למקום, אולם הצליחה לעשות מעט מאוד. כמה אנשים נפצעו קל בתקריות, עוד בודדים נלקחו למעצר, אבל סביר להניח שהלקח לא באמת יילמד.

  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully