וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירים וימאים: סיור עם סבא וסבתא, מעכו ועד ראש הנקרה

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

23.6.2020 / 16:10

סבים וסבתות, הורים וילדים - כולם מוזמנים למסע מרתק מחדרי האבירים של מסדר הטמפלרים האגדי, דרך השוק והבזאר הטורקי בעכו, ועד לתופעת הטבע הייחודית של ראש הנקרה. סיור מודרך מיוחד של פגסוס ייקח את כל המשפחה אל ההיסטוריה של ארץ ישראל, כפי שלא הכרתם

האם יש משהו יותר מיוחד משלושה דורות שמבלים ומטיילים יחד? הנה ההזדמנות שחיכיתם לה, לצאת להכיר את המקומות הכי מיוחדים בישראל, עם כל המשפחה. סיור האבירים והימאים, מעכו העתיקה ועד ראש הנקרה, מותאם לסבים וסבתות, הורים, וילדים - יום של כיף ולמידה.

בעוד השמיים עדיין די סגורים ואי אפשר ממש לטייל בחו"ל, בפגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ברחבי העולם, השיקו לאחרונה אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי ישראל והכל, ברוח החברה. את הטיולים של פגסוס מובילים המדריכים המנוסים של החברה והכל נעשה כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות ונותן לכם הזדמנות חלומית לטיול איכותי, בלי לעבור בנתב"ג. לקראת חופשת הקיץ, אפשר למצוא גם מסלולים מעולים, המותאמים במיוחד לטיולי ילדים, הורים וסבים וסבתות.

ראש הנקרה מתוך תערוכת צילומים פלא הנקרות. שימי כליפה, מערכת וואלה! NEWS
תופעת טבע. ראש הנקרה/מערכת וואלה! NEWS, שימי כליפה

פגסוס מציעה כ-40 טיולים, המגיעים לכל פינה בישראל. הסיור בין עכו העתיקה לראש הנקרה יציג בפניכם את מסדר אבירי הטמפלרים המוכר. אותם אבירים ראו בעכו את בירת הממלכה הצלבנית בישראל. הטיול ברחבי עכו מתחיל מהמתחם הארכיאולוגי של מצודת המסדר ההוספטלרי הצלבני - מתחם האבירים שנבנה במאה ה-12 והתגלה במקרה במאה ה-20. המדריך יוביל אתכם בין אולמות האבירים, בהם התאכלסו צליינים רבים ובחצר הפנימית, שם נערכו אימונים, תפילות וחיי חברה. מהמצודה, הסיור ממשיך דרך המנהרה הסודית אל מחוץ לחומות ובדרכי המסתור, אל הבאזר הטורקי. תיכנסו גם לחמאם אל באשה המפואר ותבקרו בבית הכלא העירוני שנפרץ על ידי חיילי המחתרות ב-1947 ובשוק של עכו העתיקה. לקינוח, הסיור עובר לראש הנקרה, פארק ייחודי בו תיהנו ממיצג אור-קולי ונסיעה ברכבל.

הסיור מתאים לכל הגילאים ומשלב בין הטעמים והצבעים המיוחדים של עכו לחוויה שהיא ראש הנקרה. היסטוריה, אוכל וטבע - מה צריך יותר בשביל יום כיף מעשיר עם סבא וסבתא?

נקודות המפגש ליציאה לסיור הן בחיפה (סטופ מרקט יגור, ב-7:30) ובתל אביב (תחנת רכבת סבידור, ב-9:00) והמסלול כולל הליכה, כך שתגיעו מצוידים בנעליים מתאימות. הסיור מסתיים בסביבות 20:30.

השאירו פרטים להרשמה

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • ראש הנקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully