וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אהבות עם סוף טראגי: סיור ערב ייחודי בתל אביב

בשיתוף פגסוס

7.9.2020 / 15:43

הספר "ימים אדומים" של רם אורן מספר על העיר העברית הראשונה בשנים שלפני הקמת המדינה, והמאבק בין הלח"י לבולשת הבריטית. סיור מודרך מיוחד של פגסוס ייקח אתכם בעקבות הספר אל האתרים ההיסטורים של תל אביב, שהיו חלק בלתי נפרד מהקמת המדינה

אין בישראל עוד עיר כמו תל אביב. עיר עולם, מודרנית, מושכת עשרות אלפי תיירים בכל שנה עם החופים, המסעדות, המועדונים וכמובן, ההיסטוריה המיוחדת שלה. כי גם אם נדמה שתל אביב כל הזמן מתעדכנת, הרי שהיא נמצאת איתנו כבר שנים רבות ויום הטיול בעיר בעקבות ספרו של רם אורן, "ימים אדומים", על תקופת המנדט הבריטי, ממחיש זאת יותר מכל.

בעוד השמיים עדיין די סגורים ואי אפשר ממש לטייל בחו"ל, בפגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ברחבי העולם, השיקו לאחרונה אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי ישראל והכל, ברוח החברה. את הטיולים של פגסוס מובילים המדריכים המנוסים של החברה והכל נעשה כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות ונותן לכם הזדמנות חלומית לטיול איכותי, בלי לעבור בנתב"ג.

קבר אברהם שטרן, מחולל תנועת הלח"י. סוכנות תצפית,
כולם שילמו מחיר כבד. קברו של אברהם/סוכנות תצפית

פגסוס מציעה כ-40 טיולים, המגיעים לכל פינה בישראל. טיול בין הערביים בתל אביב מתקיים בעקבות הספר "ימים אדומים", המבוסס על אירועים אמיתיים ושתי אהבות שנרקמו ונקשרו האחת בשנייה: בין בתו של המנהיג הציוני דב בר בורוכוב לקצין הבולשת הבריטי, ובין רוני בורשטיין למנהיג הלח"י, אברהם ("יאיר") שטרן. במהלך הסיור, המדריך של פגסוס יוביל אתכם לנקודת המפגש הסודית של מנהיגי האצ"ל, לבית העלמין טרומפלדור, לרחוב שהופצץ במלחמת העולם השנייה ולשאר אתרים שהיו מהותיים בהקמת המדינה.

הסיור יציג את האירועים וההתרחשויות על פי "ימים אדומים" ואת המרדף של שני הגברים זה אחר זה והמחיר הכבד ששילמו בשל כך הנשים שאהבו אותם.

הסיור הרגלי ברחובות תל אביב יוצא לדרך מפינת אלנבי והירקון (כיכר הכנסת), בשעה 17:00. הגיעו מוכנים להליכה ומלאי אנרגיות והתרגשות, כי את תל אביב ככה, עוד לא הכרתם.

כתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - https://www.pegasusisrael.co.il

בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully