וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את הרכבת שחיברה פעם בין ישראל לדמשק?

בשיתוף פגסוס

6.9.2020 / 15:04

רכבת העמק פעלה בארץ ישראל במשך שנים ארוכות ולצד הקו החשוב ההוא, נבנה והתפתח יישוב משגשג. סיור מודרך מיוחד של פגסוס יחשוף בפניכם את ההיסטוריה של רכבת העמק והנופים עוצרי הנשימה המלווים אותה

אולי יש לנו ארץ קטנה, אבל היא כל כך עשירה, ומלאה בדרכים וכבישים שדרכם היא בנתה את ההיסטוריה המרתקת שלה. פעם, מזמן, הייתה רכבת שחיברה בין ארץ ישראל לדמשק, בירת סוריה ולצדה נבנה והתפתח ישוב משגשג - רכבת העמק חוזרת ואתם חייבים לעצמכם טיול.

בעוד השמיים עדיין די סגורים ואי אפשר ממש לטייל בחו"ל, בפגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ברחבי העולם, השיקו לאחרונה אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי ישראל והכל, ברוח החברה. את הטיולים של פגסוס מובילים המדריכים המנוסים של החברה והכל נעשה כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות ונותן לכם הזדמנות חלומית לטיול איכותי, בלי לעבור בנתב"ג.

רכבת העמק תחנת אלרואי. אריאלה אפללו, מערכת וואלה! NEWS
תחנת אלרואי/מערכת וואלה! NEWS, אריאלה אפללו

פגסוס מציעה כ-40 טיולים, המגיעים לכל פינה בישראל. אחד מהם יציג בפניכם את התוואי המערבי של רכבת העמק, בטיול לגליל ולעמק עפולה. הסיור יוצא מתחנת הרכבת חיפה מזרח היישר לאנדרטת בוני הרכבת שנבנתה בתחילת המאה ה-20. הוא נמשך לצומת העמקים ולגשר על נחל קישון, הגשר הראשון שנבנה על התוואי המערבי של רכבת העמק. לאחר מכן, ישנה צעדה קלה מתחנת הרכבת אלרואי אל מעיין אלרואי ומשם, לפארק הקטר בקריית חרושת וסיפור מיוחד על הקטר הניצב שם. המשך הסיור עובר במוזיאון רכבת העמק (כולל צפייה בסרט תיעודי על הקו ותרומתו לאורך השנים), ביקור בכפר יהושע עם מגדל המים העתיק שלו, העץ המכושף וגבעות האלונים, מהן נשקף עמק יזרעאל במלוא יופיו והדרו.

הסיור יחשוף אתכם לסיפורי הגבורה והעמל הבלתי פוסק של החלוצים, שעם אהבה ומסירות לארץ ולדרכם, בנו את התרבות הארצישראלית והחברה היהודית החדשה כאן.

נקודות האיסוף לסיור בעקבות רכבת העמק הן בירושלים (בנייני האומה, תחנת אוטובוס אחרונה, ב-6:30) ותל אביב (תחנת רכבת סבידור, ב-8:00) והוא נמשך עד סביבות השעה 21:00 וכולל נסיעה, לצד הליכה.

כתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - https://www.pegasusisrael.co.il

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • רכבת העמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully